logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Pierwsza edycja Gift Show Poland zakończona

   27.05.2015, przeczytano 1157 razy
ilustracjastrzałka

Prawie 3 tys. osób zgromadziły premierowe targi Gift Show Poland odbywające się w dniach 22-24 maja br. w Centrum MT Polska w Warszawie. Nie zabrakło wśród nich przedstawicieli branży upominkowej, jak i indywidualnych zwiedzających, którzy na miejscu poszukiwali inspiracji na oryginalne prezenty. Przez trzy dni na stoiskach swoje pomysły na upominki na różne okazje prezentowali wystawcy nie tylko z Polski, ale i z zagranicy, w tym chociażby z dalekich Chin, Rwandy, a także Łotwy, Rosji czy Słowacji. Równolegle podczas targów wyłonione zostały najlepsze projekty prezentów w konkursie Best Gift Design. Przygotowano też dodatkowe atrakcje jak warsztaty scrapbookingu i zajęcia dla najmłodszych, w których łącznie wzięło udział około 250 osób. Z myślą o branżowych zwiedzających zorganizowano zaś Forum Branży Prezentowo-Upominkowej z szeregiem prelekcji poświęconych zagadnieniom rynkowym. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pierwsza-edycja-gift-show-poland-zakonczona,24994,artykul.html

Katalog upominków

Targi Gift Show Poland oferowały przegląd różnorodnych inspiracji prezentowych na różne okazje, począwszy od upominków okolicznościowych na urodziny, śluby, święta czy parapetówki, po typowo biznesowe jak gadżety promocyjne bądź podarunki dla partnerów handlowych. Na stoiskach dostępne były m.in. artykuły biurowe, reklamowe, dekoracyjne i oświetleniowe, a także tekstylia, ceramika, zabawki i biżuteria.  - W ofercie mamy wyroby robione ręcznie w Rwandzie przez stowarzyszenia kobiece, wykonane choćby z papieru czy bananowca. Te targi to bardzo dobra okazja, zarówno dla kraju, jak i dla firmy, żeby pokazać swoje artykuły – powiedziała Francine Umutesi, szefowa Rwanda Diaspora in Poland, obecna na stoisku Rwandan Arts and Crafts, gdzie prezentowane były oryginalne torby, bransoletki czy elementy dekoracyjne. Równolegle w ramach pomysłów na upominki można tu było zapoznać się z ofertą win z winnicy De Grendel w RPA. Nie zabrakło też słodkości, kosmetyków, akcesoriów do telefonów komórkowych czy urządzeń do druku 3D.  Oprócz propozycji prezentów na targach można było znaleźć szereg pomysłów na atrakcyjne opakowanie upominków. Ofertę w tym zakresie prezentowała firma Feniks Sp. z o. o. z Krosna, producent m.in. ręcznie wykonywanych torebek okolicznościowych i pudełek. - Mamy opakowania okolicznościowe na rozmaite okazje, również na śluby, komunie lub bankiety uroczyste, bo jesteśmy w stanie wykonać wszystko na wymiar – mówi Radosław Zając z firmy Feniks. 




Najlepsze projekty i atrakcje

Pierwsza edycja Targów Gift Show Poland była też okazją, by wyłonić najlepsze projekty upominków.  W tym celu zorganizowany został konkurs Best Gift Design odbywający się pod patronatem Instytutu Wzornictwa Politechniki Koszalińskiej oraz Wyższej Szkoły Sztuki i Projektowania w Łodzi. Za najciekawszy pomysł prezentowy jury złożone m.in. z przedstawicieli branży upominkowej uznało ręcznie robione ołówki „Rzeźbiony ogryzek”, wykonane z drewna lipowego w naturalnym kolorze. Autorem projektu jest Monika Kurzyńska, która w nagrodę otrzymała voucher o wartości 5 tys. zł. Na drugim miejscu znalazły się wykonane z tektury recyklingowej „Szachy Składane” oraz filcowa lalka przytulanka „Filcanka”. Trzecie miejsce zajęły z kolei „Winoteczka”, czyli torba dla miłośników wina, „Kartonlove Serce” do samodzielnego złożenia i ozdobienia oraz „Słodki Bukiet” tj. ciastka na patyku. 

W programie targów znalazło się też wiele atrakcji. Na stoisku firmy Słodka Cytrynka dla najmłodszych przygotowano zajęcia z tworzenia artystycznych lizaków, w których wzięło udział około 150 maluchów. Z myślą o dorosłych przygotowano zaś warsztaty scrapbookingu, cardmakignu i decoupage, w których wzięło udział ponad 100 osób. Dla przedstawicieli rynku upominkowego zorganizowane zostało zaś Forum Branży Prezentowo-Upominkowej. W ramach tego wydarzenia przygotowane zostały bezpłatne prelekcje poświęcone rozwojowi firm działających na w tym sektorze. Inicjatorem spotkania było Polskie Stowarzyszenie Branży Prezentowej. 


Targi objęte były patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: MT Polska, Pol-Chin Consulting

www.giftshow.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
,

Kartonowe szachy mnie przeraziły. Dawno niewidziałem takiego bezmyslnego gniota.

Gdyby ktoś przyszedł do mnie z takim prezentem, pomyślałbym, że robi sobie ze mnie głupie żarty i zrzucił ze schodów.

Najnowsze w tym dziale

Imagine Nation - Partner CxO Summit & Gala Partner Awards 2019
15 kwietnia br. w Hotelu Double Tree by Hilton w Łodzi, odbyła się konferencja oraz gala wręczenia nagród Partner CxO Summit & Partner Awards 2019. Wśród uczestników znaleźli się klienci i partnerzy oraz przedstawiciele firm należących do rodziny Dell Technologies. Za kompleksową realizację wszystkich działań trzeci rok z rzędu odpowiadała agencja Imagine Nation.
Mikrofony Saramonic w ofercie Foxfoto
W ofercie Foxfoto pojawiły się mikrofony dedykowane do smartfonów i tabletów z dwoma różnymi złączami: Saramonic SmartMic+ UC - z wejściem USB-C i Saramonic SmartMic+ Di z wejściem Lightning oraz teleskopowa tyczka przeznaczona dla mikrofonów typu shotgun Saramonic Magic BoomPole.
Portal Alior Banku Zafirmowani.pl najciekawszą bankową innowacją
Alior Bank zwyciężył w konkursie Liderów Świata Bankowości i Ubezpieczeń. Został doceniony za portal Zafirmowani.pl – nowatorski serwis internetowy skierowany do mikro i małych przedsiębiorstw. Portal zajął pierwsze miejsce w tegorocznej edycji konkursu w kategorii Najciekawsza innowacja dla banku. W imieniu Alior Banku nagrodę odebrał Maciej Surdyk, wiceprezes...
Krzysztof Iwański: Plakat dla Festiwalu Łódź Czterech Kultur 2019
Neon i bawełna,  kontrasty i faktury, wszystko to składające się na kulturową mozaikę współczesnego miasta – jest już plakat tegorocznej edycji Festiwalu Łódź Czterech Kultur. Zaprojektował go Krzysztof Iwański, uznany artysta wizualny, eksperymentujący z typografią, specjalizujący się w plakacie. Sam festiwal odbędzie się we wrześniu pod hasłem Współistnienie.
Niezwykła kampania autorstwa Grey Group
Krajowa Izba Kominiarzy i przedstawiciele trzech religii - PRAWOSŁAWNEJ, KATOLICKIEJ i MUZUŁMAŃSKIEJ biorą udział w kampanii edukacyjnej  mającej na celu zmianę zachowania ludzi, tak by uchronić ich przed zatruciem tlenkiem węgla.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764