logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Pierwsza edycja Gift Show Poland zakończona

   27.05.2015, przeczytano 1152 razy
ilustracjastrzałka

Prawie 3 tys. osób zgromadziły premierowe targi Gift Show Poland odbywające się w dniach 22-24 maja br. w Centrum MT Polska w Warszawie. Nie zabrakło wśród nich przedstawicieli branży upominkowej, jak i indywidualnych zwiedzających, którzy na miejscu poszukiwali inspiracji na oryginalne prezenty. Przez trzy dni na stoiskach swoje pomysły na upominki na różne okazje prezentowali wystawcy nie tylko z Polski, ale i z zagranicy, w tym chociażby z dalekich Chin, Rwandy, a także Łotwy, Rosji czy Słowacji. Równolegle podczas targów wyłonione zostały najlepsze projekty prezentów w konkursie Best Gift Design. Przygotowano też dodatkowe atrakcje jak warsztaty scrapbookingu i zajęcia dla najmłodszych, w których łącznie wzięło udział około 250 osób. Z myślą o branżowych zwiedzających zorganizowano zaś Forum Branży Prezentowo-Upominkowej z szeregiem prelekcji poświęconych zagadnieniom rynkowym. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pierwsza-edycja-gift-show-poland-zakonczona,24994,artykul.html

Katalog upominków

Targi Gift Show Poland oferowały przegląd różnorodnych inspiracji prezentowych na różne okazje, począwszy od upominków okolicznościowych na urodziny, śluby, święta czy parapetówki, po typowo biznesowe jak gadżety promocyjne bądź podarunki dla partnerów handlowych. Na stoiskach dostępne były m.in. artykuły biurowe, reklamowe, dekoracyjne i oświetleniowe, a także tekstylia, ceramika, zabawki i biżuteria.  - W ofercie mamy wyroby robione ręcznie w Rwandzie przez stowarzyszenia kobiece, wykonane choćby z papieru czy bananowca. Te targi to bardzo dobra okazja, zarówno dla kraju, jak i dla firmy, żeby pokazać swoje artykuły – powiedziała Francine Umutesi, szefowa Rwanda Diaspora in Poland, obecna na stoisku Rwandan Arts and Crafts, gdzie prezentowane były oryginalne torby, bransoletki czy elementy dekoracyjne. Równolegle w ramach pomysłów na upominki można tu było zapoznać się z ofertą win z winnicy De Grendel w RPA. Nie zabrakło też słodkości, kosmetyków, akcesoriów do telefonów komórkowych czy urządzeń do druku 3D.  Oprócz propozycji prezentów na targach można było znaleźć szereg pomysłów na atrakcyjne opakowanie upominków. Ofertę w tym zakresie prezentowała firma Feniks Sp. z o. o. z Krosna, producent m.in. ręcznie wykonywanych torebek okolicznościowych i pudełek. - Mamy opakowania okolicznościowe na rozmaite okazje, również na śluby, komunie lub bankiety uroczyste, bo jesteśmy w stanie wykonać wszystko na wymiar – mówi Radosław Zając z firmy Feniks. 




Najlepsze projekty i atrakcje

Pierwsza edycja Targów Gift Show Poland była też okazją, by wyłonić najlepsze projekty upominków.  W tym celu zorganizowany został konkurs Best Gift Design odbywający się pod patronatem Instytutu Wzornictwa Politechniki Koszalińskiej oraz Wyższej Szkoły Sztuki i Projektowania w Łodzi. Za najciekawszy pomysł prezentowy jury złożone m.in. z przedstawicieli branży upominkowej uznało ręcznie robione ołówki „Rzeźbiony ogryzek”, wykonane z drewna lipowego w naturalnym kolorze. Autorem projektu jest Monika Kurzyńska, która w nagrodę otrzymała voucher o wartości 5 tys. zł. Na drugim miejscu znalazły się wykonane z tektury recyklingowej „Szachy Składane” oraz filcowa lalka przytulanka „Filcanka”. Trzecie miejsce zajęły z kolei „Winoteczka”, czyli torba dla miłośników wina, „Kartonlove Serce” do samodzielnego złożenia i ozdobienia oraz „Słodki Bukiet” tj. ciastka na patyku. 

W programie targów znalazło się też wiele atrakcji. Na stoisku firmy Słodka Cytrynka dla najmłodszych przygotowano zajęcia z tworzenia artystycznych lizaków, w których wzięło udział około 150 maluchów. Z myślą o dorosłych przygotowano zaś warsztaty scrapbookingu, cardmakignu i decoupage, w których wzięło udział ponad 100 osób. Dla przedstawicieli rynku upominkowego zorganizowane zostało zaś Forum Branży Prezentowo-Upominkowej. W ramach tego wydarzenia przygotowane zostały bezpłatne prelekcje poświęcone rozwojowi firm działających na w tym sektorze. Inicjatorem spotkania było Polskie Stowarzyszenie Branży Prezentowej. 


Targi objęte były patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: MT Polska, Pol-Chin Consulting

www.giftshow.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
,

Kartonowe szachy mnie przeraziły. Dawno niewidziałem takiego bezmyslnego gniota.

Gdyby ktoś przyszedł do mnie z takim prezentem, pomyślałbym, że robi sobie ze mnie głupie żarty i zrzucił ze schodów.

Najnowsze w tym dziale

Integart podsumowuje targi Remadays 2019
Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku RemaDays 2019 dobiegły końca. W tym roku na 300 m2 powierzchni, na dwóch stoiskach P15 i M15, Integart zaprezentował poszerzoną, kompleksową ofertę najnowocześniejszych technologii i rozwiązań dla LFP oraz mediów do druku wielkoformatowego. Podczas RemaDays przeprowadziliśmy setki rozmów biznesowych, uścisnęliśmy...
Będzie nowe oprogramowanie do aparatów Nikon Z 7 i Nikon Z 6
Firma Nikon ogłosiła rozpoczęcie prac nad nowym oprogramowaniem do swoich pełnoklatkowych aparatów bezlusterkowych Nikon Z 7 i Nikon Z 6. Oprogramowanie da dostęp do nowych funkcji, np. AF z detekcją oka, oraz doda obsługę sygnałów wyjściowych RAW i kart pamięci CFexpress. Ponadto udoskonali funkcje AF/AE obu aparatów.
Badanie: 77% konsumentów woli kupować marki, które podzielają ich wartości

Google, PayPal, Gillette i Johnson & Johnson to marki, które znalazły się w globalnym top ten Meaningful Brands 2019. W Polsce najbardziej meaningful są Google, Nivea, Allegro, YouTube i Rossmann. 82% marek mogłoby po prostu zniknąć z polskiego rynku i nikt by się nie zmartwił. To bardzo duży, bo blisko 10% wzrost w stosunku do danych z poprzedniej fali. Marki Meaningful...
„Bierz życie za rogi” – nowa kampania Banku Pekao S.A.
„Bierz życie za rogi” to hasło przewodnie nowej kampanii Banku Pekao S.A., która będzie promować w pierwszej kolejności Konto Przekorzystne naszego banku. W kampanii została wykorzystana postać wybitnego himalaisty i skialpinisty Andrzeja Bargiela. Inspiracją dla stworzenia kampanii było docenienie ambitnych pomysłów i śmiałych planów...
Katarzyna Nosowska w kampanii ING „Dobry Głos dla firm”
W najnowszej kampanii ING Katarzyna Nosowska zaświadcza, że zaśpiewa, żeby Twoja firma miała więcej klientów. Bank kolejny raz zachęca Polaków do dawania dobrych opinii na temat firm bo to dla nich najlepsza reklama.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764