logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Pierwsza edycja konkursu Krosno Young D'signers

  PR 21.01.2019, przeczytano 888 razy

W tym roku marka Krosno po raz pierwszy startuje z konkursem KROSNO YOUNG D’SIGNERS skierowanym do studentów i absolwentów uczelni wyższych o kierunkach artystycznych oraz technicznych. Celem konkursu jest wyrażenie swoich artystycznych aspiracji w najbardziej ikonicznej kategorii szkła użytkowego pod marką Krosno. Ponadto, przygotowanie projektu dla Krosno Glass może okazać się dla młodego projektanta biletem wstępu do świata wielkiego designu. Laureaci zwycięskich projektów KROSNO YOUNG D’SIGNERS zostaną zaproszeni na targi Salone del Mobile Milano.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pierwsza-edycja-konkursu-krosno-young-d-signers,380878,artykul.html

Pierwsza edycja konkursu potrwa do 8.03.2019 r., a jej tematem są „Spotkania przy stole”. Zadaniem uczestników jest zaprojektowanie oraz złożenie autorskiego projektu graficznego produktu z kategorii szkła użytkowego, który zmieni zwykły posiłek w niezapomnianą chwilę pełną emocji i będzie wyjątkowym doświadczeniem w otoczeniu piękna. Tę kategorię stanowią kieliszki do serwowania wszelkich napojów, począwszy od czerwonego i białego wina, przez wszystkie odmiany win musujących, koktajle, mocne drinki, soki i napoje.

Prace konkursowe będą oceniane przez największe autorytety w dziedzinach sztuki, designu i biznesu. Przewodniczącym jury został Karim Rashid, światowej sławy projektant, okrzyknięty przez magazyn „The Times” najbardziej znanym designerem obu Ameryk; Jan Kochański projektant, który doświadczenie budował pod skrzydłami Karima Rashida, a jeden z jego projektów został uhonorowany nagrodą Wallpaper Design Award 2014. Ponadto, w skład jury konkursu wchodzą Paweł Szymański – Prezes Zarządu spółki Krosno Glass oraz Mariusz Miękoś – doświadczony strateg kreatywny oraz partner zarządzający w branży reklamowej i eventowej.

W ocenie autorskich prac młodych projektantów będą brane pod uwagę takie elementy jak:

  • Zgodność z tematem konkursu
  • Kreatywność i innowacyjność produktu
  • Pomysłowość i oryginalność ujęcia tematu
  • Wrażliwość i wartość estetyczna projektu

Autor/-ka zwycięskiego projektu w konkursie KROSNO YOUNG D’SIGNERS otrzyma nagrodę w wysokości 7 500 zł. Uczestnicy konkursu, którzy zajmą 2. i 3. miejsca otrzymają odpowiednio nagrody w wysokości 5 000 zł oraz 3 000 zł. Ponadto, wszyscy laureaci zostaną zaproszeni na targi Salone del Mobile Milano.

Źródło: Krosno Glass

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rebranding Autopay, jednego z liderów polskiego rynku płatniczego, został nagrodzony dwiema statuetkami - złotą i srebrną - podczas Transform Awards Europe 2024. Teraz ma szansę na wyróżnienie globalne.
Agencja eventowa El Padre już po raz czwarty zdobyła tytuł Agencji Roku w konkursie organizowanym przez Meeting Planner. Z uroczystej gali rozdania nagród zespół wrócił również ze statuetką w kategorii Kongres.
Transform Awards: 5 londyńskich statuetek dla Touchideas
Agencja Touchideas zdobyła aż pięć statuetek podczas jubileuszowej XV edycji międzynarodowego konkursu Transform Awards 2024, który zakończył się właśnie w Londynie.
Zwycięzcy Sony World Photography Awards 2024
Podczas uroczystej gali w Londynie World Photography Organisation ogłosiła zwycięzców klasyfikacji generalnej konkursu Sony World Photography Awards 2024. Odbywająca się już po raz 17. ceremonia wręczenia nagród jest ważnym corocznym wydarzeniem, które ma na celu wyróżnienie najlepszych fotografów i zaprezentowanie zdjęć i historii, które w...
Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764