logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Pierwsza edycja konkursu Storymakers zakończona

  PR 25.06.2024, przeczytano 1027 razy
ilustracja

Storymakers, czyli autorski konkurs endorfina events stworzony z okazji 15 lat działalności agencji na rynku, dobiegł końca. 20 czerwca podczas finałowego spotkania z uczestnikami, jury wyłoniło zwycięzcę nagrody głównej, stającego się jednocześnie zwycięzcą premierowej odsłony konkursu, który jak zapowiadają Dyrektorzy agencji - będzie miał swoją kontynuację.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pierwsza-edycja-konkursu-storymakers-zakonczona,404775,artykul.html

Do pierwszej edycji Storymakers zgłosiło się kilkadziesiąt osób, reprezentujących najróżniejsze pomysły i kategorie wydarzeń: od gastronomii, przez immersyjne wystawy czy rozwiązania mobilne, aż po festiwale i stand-up. Do drugiego etapu wyłonionych zostało 6 prac. Następnie zespół endorfiny wsparł wybranych sześcioro uczestników konkursu w procesie doprecyzowania konceptów i opracowania graficznego finałowych prezentacjiJesteśmy ogromnie zbudowani tym, z jakim zaangażowaniem uczestnicy podeszli do projektu. Chodzi nie tylko o nominowanych, których mieliśmy przyjemność poznać na żywo, ale także o wszystkie pozostałe osoby, które poświęciły swój czas na udział w konkursie. Podczas selekcji projektów, wielokrotnie zachwycaliśmy się kreatywnością oraz docenialiśmy sposób, w jaki zgłaszający chcieli przekazać nam swój świat oraz dać się poznać. Rynek jest pełen nieodkrytych talentów, a pierwsza edycja konkursu tylko zwiększyła nasz apetyt na to, żeby je poznawać - mówi Michał Kaleta, Managing Director & Partner endorfina events.

ilustracjastrzałka

Finał konkursu odbył się w warszawskim klubie Rakieta. Wśród gości, poza nominowanymi oraz wspierającymi ich bliskimi, znajdywali się również Klienci agencji, jak i zainteresowani inicjatywą, którzy dokonali rejestracji przez dedykowany formularz. Po prezentacji wszystkich 6 pomysłów i pytaniach od jury wyłoniona została zwyciężczyni premierowej odsłony Storymakers. Została nią Klaudia Wiszniowska, z projektem z kategorii festiwale, nad którym rolę mentorki podczas procesu przygotowawczego pełniła Agnieszka Widera, Creative Director w endorfina events.

Jury finałowego etapu stanowili przedstawiciele endorfiny oraz zewnętrzni, znakomici eksperci reprezentujący branżę komunikacji zróżnicowanych segmentów: Małgorzata Jopek (Ringier Axel Springer Polska), Tomasz Cieślak (Rossmann Polska), Anna Gawrońska (Santander Polska), Magdalena Efler (L’Oreal Paris) oraz przedstawiciele patronów medialnych i merytorycznych wspierający konkurs od samego początku: dr Krzysztof Kuźmicz (Akademia Leona Koźmińskiego) i Magdalena Kondas (MeetingPlanner.pl).

Przez 15 lat pracy na rynku widzieliśmy wiele ciekawych koncepcji i poznaliśmy wiele talentów. Wspaniale jednak jest móc dokładać cegiełkę do kształtowania branży i poznawania perspektywy osób, z którymi potencjalnie nie mielibyśmy szansy spotkać się w inny sposób. Ogromnie doceniamy również jury podzielające nasze wartości, które zapewniło merytoryczny feedback, oraz niespotykaną szansę na zaprezentowanie się uczestnikom. Storymakers jest piękną przygodą, którą chcemy kontynuować i rozwijać, by projekt z roku na rok był coraz lepszy i docierał do coraz dalszych rejonów Polski, by dawać szansę i naukę wszystkim kreatywnym, niezależnie od miejsca zamieszkania czy stopnia zaawansowania. Spełnia on kilka założeń: po pierwsze inspiruje, po drugie daje szansę na realizację wspaniałych projektów, po trzecie buduje wokół endorfiny społeczność ludzi zafascynowanych światem eventowym” - mówi Maciej Ledzion, Co-Founder & Partner endorfina events.

  • Informacje na temat drugiej edycji konkursu publikowane będą w mediach społecznościowych agencji oraz na dedykowanym profilu Instagram: endorfinastorymakers.

Źródło: endorfina events

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bank Pekao laureatem konkursu The Drum Awards for Marketing EMEA
Kampania „Jak nie teraz, to kiedy …wbijesz na wyższy level?” Banku Pekao S.A. została uhonorowana nagrodą The Drum Awards for Marketing EMEA. Projekt konkursowy „Jak Bank Pekao S.A. stał się SIGMĄ”, jako jedyny z Polski, wyróżniono w kategorii Metaverse. 
 Dobre, bo śląskie! Finał jubileuszowej edycji konkursu „Śląska Rzecz”
W czwartek, 26 czerwca w Zamku Cieszyn odbędzie się ogłoszenie wyników i wręczenie statuetek w ramach jubileuszowej 20. edycji konkursu Śląska Rzecz 2024. Tego samego dnia nastąpi także otwarcie wystawy prezentującej nagrodzone i wyróżnione w konkursie projekty.
TikTok Ad Awards CE 2025: ruszyły zgłoszenia
9 czerwca ruszyły zgłoszenia  do TikTok Ad Awards CE 2025 – najważniejszego konkursu TikToka dla marek z Europy Środkowo-Wschodniej. Nagrodzone zostaną najbardziej kreatywne i skuteczne kampanie reklamowe oparte na podejściu „TikTok-first”. Zapisy do konkursu trwają do 24 września.
Startuje konkurs WILDNESS by Artystyczna Podróż
„WILDNESS” – pod takim hasłem odbywa się kolejny, siódmy już Instagramowy konkurs, który ERGO Hestia organizuje we współpracy z Fundacją Artystyczna Podróż Hestii. Ta inicjatywa od lat z powodzeniem łączy świat mediów społecznościowych z przestrzenią sztuki, dając szansę utalentowanym twórcom na zaprezentowanie swojej...
Konkurs kreatywny ArtInPost 2025
Po raz kolejny zapraszamy amatorów i pasjonatów projektowania graficznego, klientów i wielbicieli nadawania i odbierania przesyłek przez Paczkomat, aby w kreatywny sposób opowiedzieli o miejscach, które są dla nich ważne i zaprojektowali inspirowaną nimi grafikę na urządzenie.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764