logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Pierwsza edycja konkursu Storymakers zakończona

  PR 25.06.2024, przeczytano 598 razy
ilustracja

Storymakers, czyli autorski konkurs endorfina events stworzony z okazji 15 lat działalności agencji na rynku, dobiegł końca. 20 czerwca podczas finałowego spotkania z uczestnikami, jury wyłoniło zwycięzcę nagrody głównej, stającego się jednocześnie zwycięzcą premierowej odsłony konkursu, który jak zapowiadają Dyrektorzy agencji - będzie miał swoją kontynuację.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pierwsza-edycja-konkursu-storymakers-zakonczona,404775,artykul.html

Do pierwszej edycji Storymakers zgłosiło się kilkadziesiąt osób, reprezentujących najróżniejsze pomysły i kategorie wydarzeń: od gastronomii, przez immersyjne wystawy czy rozwiązania mobilne, aż po festiwale i stand-up. Do drugiego etapu wyłonionych zostało 6 prac. Następnie zespół endorfiny wsparł wybranych sześcioro uczestników konkursu w procesie doprecyzowania konceptów i opracowania graficznego finałowych prezentacjiJesteśmy ogromnie zbudowani tym, z jakim zaangażowaniem uczestnicy podeszli do projektu. Chodzi nie tylko o nominowanych, których mieliśmy przyjemność poznać na żywo, ale także o wszystkie pozostałe osoby, które poświęciły swój czas na udział w konkursie. Podczas selekcji projektów, wielokrotnie zachwycaliśmy się kreatywnością oraz docenialiśmy sposób, w jaki zgłaszający chcieli przekazać nam swój świat oraz dać się poznać. Rynek jest pełen nieodkrytych talentów, a pierwsza edycja konkursu tylko zwiększyła nasz apetyt na to, żeby je poznawać - mówi Michał Kaleta, Managing Director & Partner endorfina events.

ilustracjastrzałka

Finał konkursu odbył się w warszawskim klubie Rakieta. Wśród gości, poza nominowanymi oraz wspierającymi ich bliskimi, znajdywali się również Klienci agencji, jak i zainteresowani inicjatywą, którzy dokonali rejestracji przez dedykowany formularz. Po prezentacji wszystkich 6 pomysłów i pytaniach od jury wyłoniona została zwyciężczyni premierowej odsłony Storymakers. Została nią Klaudia Wiszniowska, z projektem z kategorii festiwale, nad którym rolę mentorki podczas procesu przygotowawczego pełniła Agnieszka Widera, Creative Director w endorfina events.

Jury finałowego etapu stanowili przedstawiciele endorfiny oraz zewnętrzni, znakomici eksperci reprezentujący branżę komunikacji zróżnicowanych segmentów: Małgorzata Jopek (Ringier Axel Springer Polska), Tomasz Cieślak (Rossmann Polska), Anna Gawrońska (Santander Polska), Magdalena Efler (L’Oreal Paris) oraz przedstawiciele patronów medialnych i merytorycznych wspierający konkurs od samego początku: dr Krzysztof Kuźmicz (Akademia Leona Koźmińskiego) i Magdalena Kondas (MeetingPlanner.pl).

Przez 15 lat pracy na rynku widzieliśmy wiele ciekawych koncepcji i poznaliśmy wiele talentów. Wspaniale jednak jest móc dokładać cegiełkę do kształtowania branży i poznawania perspektywy osób, z którymi potencjalnie nie mielibyśmy szansy spotkać się w inny sposób. Ogromnie doceniamy również jury podzielające nasze wartości, które zapewniło merytoryczny feedback, oraz niespotykaną szansę na zaprezentowanie się uczestnikom. Storymakers jest piękną przygodą, którą chcemy kontynuować i rozwijać, by projekt z roku na rok był coraz lepszy i docierał do coraz dalszych rejonów Polski, by dawać szansę i naukę wszystkim kreatywnym, niezależnie od miejsca zamieszkania czy stopnia zaawansowania. Spełnia on kilka założeń: po pierwsze inspiruje, po drugie daje szansę na realizację wspaniałych projektów, po trzecie buduje wokół endorfiny społeczność ludzi zafascynowanych światem eventowym” - mówi Maciej Ledzion, Co-Founder & Partner endorfina events.

  • Informacje na temat drugiej edycji konkursu publikowane będą w mediach społecznościowych agencji oraz na dedykowanym profilu Instagram: endorfinastorymakers.

Źródło: endorfina events

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pierwsi zagraniczni finaliści Konkursu Strefa Studenta
Po raz pierwszy w historii konkursu, w którym młodzi projektanci mieli za zadanie stworzyć projekt opakowania lub etykiety, do kolejnego etapu awansowała studentka z zagranicy! Wraz z pozostałymi jedenastoma osobami zaprezentuje swój projekt w II etapie w jednej z trzech kategorii: funkcjonalność i forma, szata graficzna, wrażenie.
Kampania Dziedzictwo Beko z nagrodą Cannes Lions
Kampania “The Beko Inheritance”, która w kwietniu br. podbiła serca europejskich konsumentów, otrzymała statuetkę podczas tegorocznej edycji jednego z najbardziej prestiżowych konkursów w branży reklamowej – Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Cannes Lions. Kreacja stworzona przez Beko we współpracy z agencją VML Germany &...
Nikon zachęca do udziału w The Comedy Wildlife Awards i publikuje wybór najbardziej efektownych prac z edycji 2024 – począwszy od trójgłowej żyrafy po wyjątkowo rozleniwionego leniwca. Zgłoszenia do konkursu wciąż trwają, a zdjęcia można wysyłać do 31 lipca.
Złote Spinacze 2024: zgłoszenia do 22. edycji konkursu
Już po raz dwudziesty drugi najlepsze kampanie public relations w Polsce zostaną wyłonione w konkursie Złote Spinacze organizowanym przez Związek Firm Public Relations. Zgłoszenia rozpoczęły się 10 lipca i potrwają do 8 września 2024 r.
Jasnowidze - 5. edycja konkursu dla ilustratorów
Każda książka to osobny świat. Zależy nam na tym, by książkowe światy, do których trafiają dzieci, były jak najlepsze: piękne, intrygujące i pod każdym względem warte tego, by je odkrywać. Wierzymy, że warto szukać takich światów – i wspierać twórców, którzy chcą i potrafią powoływać je do życia. Dlatego...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764