logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Pierwsza fabularna reklama marki Harnaś

  PR 19.04.2019, przeczytano 663 razy
ilustracja

Przez ostatnie 15 lat obecności marki na polskim rynku w spotach reklamowych pojawiała się animowana postać Harnasia – króla gór. Rok 2019 to czas zmian – 17. kwietnia w telewizji pojawi się pierwszy fabularny spot marki, w którym Harnasia zagrał utalentowany Karol Dziuba, aktor Teatru Narodowego w Warszawie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pierwsza-fabularna-reklama-marki-harnas,382184,artykul.html

Marka Harnaś zyskała przez lata stabilną pozycję na rynku i rzesze wiernych konsumentów. Przez dotychczasowe reklamy była utożsamiana z animowanym bohaterem, który niósł pomoc innym, był odważny i śmiały. Do swojego świata Harnaś zapraszał każdego, kto chciał się napić dobrego piwa.

Pod koniec 2018 roku rozpoczął się proces odświeżania marki – piwo zyskało nowy, lepszy smak oraz nową szatę graficzną opakowań – bardziej wyrazistą i nowoczesną. Postać Harnasia została na etykietach urealniona i znacznie powiększona na tle oświetlonych słońcem górskich szczytów.

- Zmiana formatu spotów reklamowych z animowanych na fabularne jest kolejnym etapem tego procesu. Budujemy nowy, filmowy świat marki i zapraszamy do niego konsumentów. Wierzymy, że nowy Harnaś oraz jego nowi przyjaciele zdobędą sympatię widzów – mówi Patrycja Skierska, Brand Manager marki w Carlsberg Polska. - Wiemy, że widzowie kochają filmy i seriale, dlatego zdecydowaliśmy się stworzyć reklamy na miarę produkcji filmowych. Wartka akcja, dopracowana w detalach scenografia, filmowe zabiegi – tego na pewno nie zabraknie w filmach o przygodach Harnasia. Nowy lepszy Harnaś! Nareszcie! – dodaje.

Źródło: Carlsberg Polska

www.carlsbergpolska.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja Peppermint rozszerzyła współpracę z Nowy Adres S.A. Zespół Peppermint odpowiada za wsparcie targów MoneyDays.
Yieldbird dołącza do grona firm członkowskich IAB Polska
Do grona firm członkowskich IAB Polska dołącza Yieldbird – firma specjalizująca się zwiększaniu przychodów z reklam w modelu programmatic.
Danuta Olczyk odpowiada za komunikację They.pl
Danuta Olczyk objęła stanowisko PR & Communication Specialist w agencji marketingowej They.pl, zastępując Joannę Warszawską, która rozstała się z firmą.
Slavoj Żiżek otwiera line-up 26. edycji Golden Drum
Na scenie w Portoroż zobaczymy czterdziestu międzynarodowych prelegentów, w tym czworo Polaków. Wśród gwiazd znajdą się także Jeanette Liendo i Bogdan Draganski.
Maxcom prezentuje nowe logo
Maxcom, polska firma zajmująca się produkcją klasycznych telefonów komórkowych, przedstawiła dziś logotyp. Zmiana komunikacji wizualnej jest elementem nowej strategii marketingowej, której celem jest odświeżenie wizerunku polskiego producenta.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764