logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Pierwsza instalacja Canon Colorado 1650 w Radomiu

  PR 05.01.2021, przeczytano 1470 razy
ilustracja

Na początku 2021 roku firma Canon Polska dokonała instalacji plotera wielkoformatowego Colorado 1650 UVGel. Klientem, który zdecydował się na zakup tej jednej z najlepszych konstrukcji, jest radomska drukarnia ADVER MEDIA.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pierwsza-instalacja-canon-colorado-1650-w-radomiu,389750,artykul.html

Ploter Colorado 1650 UVgel to urządzenie nowej generacji z elastycznymi atramentami i funkcją druku w trybie matowym lub błyszczącym, da­jącym nie­sa­mo­wi­te mo­żli­wo­ści two­rze­nia różno­rod­nych apli­ka­cji w spo­sób wy­daj­ny z ja­ko­ścią cha­rak­te­ry­stycz­ną dla plo­te­rów UV ofe­ro­wa­nych przez Ca­non Pol­ska.

Adver Me­dia to dru­kar­nia i agen­cja re­kla­mo­wa z Ra­do­mia z prawie 15-let­nią tra­dy­cją, która re­ali­zu­je zle­ce­nia dla klien­tów z re­gio­nu oraz z ca­łej Pol­ski. Są wśród nich zna­ne i czo­ło­we mar­ki, a ta­kże klien­ci in­sty­tu­cjo­nal­ni, którzy ce­nią so­bie wy­so­ką ja­ko­ść usług, ter­mi­no­wo­ść i kom­pe­ten­cje. Fir­ma ob­słu­gu­je rów­nież agen­cje re­kla­mo­we, dla których istot­ne są za­ufa­nie i bez­pie­cze­ństwo, którym mo­gą ob­da­rzyć te­go part­ne­ra.

W swo­jej dzia­łal­no­ści fir­ma Adver Me­dia za­wsze kie­ro­wa­ła się za­sa­dą naj­wy­ższej ja­ko­ści ofe­ro­wa­nych usług, w którą wpi­sał się ta­kże za­kup ww. plo­te­ra Colorado 1650, po­zwa­la­jące­go na re­ali­za­cję bar­dzo różno­rod­nych zle­ceń z naj­wy­ższą ja­ko­ścią dru­ku.

Źródło: Adver Me­dia

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764