logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Pierwsza kampania Instax w telewizji i VOD w Polsce

  PR 03.01.2022, przeczytano 679 razy
ilustracja

W grudniu ruszyła pierwsza w historii marki instax w Polsce kampania reklamowa w telewizji i na VOD. Kampania trwa dwa miesiące. Równocześnie prowadzone są działania w digitalu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pierwsza-kampania-instax-w-telewizji-i-vod-w-polsce,394302,artykul.html

Billboardy sponsorkie instax towarzyszą programom w największych stacjach telewizyjnych TVN, Polsat i TVP. Kampania w okresie okołoświątecznym skierowana jest przede wszystkim do shoppera. W tym samym czasie spoty reklamowe emitowane są na VOD i w szeroko pojętym digitalu. Mają dotrzeć do młodszej grupy konsumentów/użytkowników instax.

Od jesieni 2019 r. Fujifilm prowadzi globalną kampanię promocyjną dla marki instax, komunikując wyjątkową wartość wydruków błyskawicznych pod hasłem “Don’t Just Take, Give.” Jej najnowsza odsłona spoty pt. „Give something real”, zachęca do zatrzymania tego, co najważniejsze - chwil i emocji, które dzielimy gdy jesteśmy razem, w świecie rzeczywistym, z przyjaciółmi i z ludźmi, których kochamy. Instax jest w centrum wszystkich tych chwil jako inspiracja, by je uchwycić, by zawsze dawać coś prawdziwego, namacalnego. Aparaty instax zdobyły dużą popularność jako produkty sprzyjające komunikacji „w realu” , a wielu użytkowników mówi wprost: To naprawdę duża frajda dzielić się cennymi chwilami w postaci odbitek instax. Wręczając fizyczną odbitkę instax mam poczucie rzeczywistej więzi z przyjaciółmi. Obecna kampania zachęca do dzielenia się i do radości z dawania.

Za obsługę kampanii w TV i na VOD odpowiada Mediahub Poland. Bluecloud Interactive odpowiada za adaptację kampanii na polskim rynku, prowadzenie kampanii mediowej w digitalu, obsługę marki w mediach społecznościowych, w tym konkursu konsumenckiego, oraz kreację billboardu sponsorskiego. Spoty reklamowe są adaptacją globalnej kampanii instax.

Źródło: FUJIFILM Poland Sp. z o.o.

www.fujifilm.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764