logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Pierwsza kampania Nc+ i Lotto Ekstraklasy

  PR 22.08.2017, przeczytano 627 razy
ilustracjastrzałka

„Czym jest dla Ciebie LOTTO Ekstraklasa?” – pod tym hasłem 21 sierpnia ruszyła pierwsza w historii telewizyjna i internetowa kampania platformy nc+ i LOTTO Ekstraklasy. Spot promocyjny pokazuje czym są rozgrywki najwyższej zawodowej ligi piłkarskiej w Polsce dla jej głównych bohaterów – piłkarzy, kibiców, trenerów i sędziów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pierwsza-kampania-nc%2B-i-lotto-ekstraklasy,33468,artykul.html

Głównym założeniem spotu przygotowanego przez nc+ i Ekstraklasę S.A. jest pokazanie wielu różnych znaczeń, uczuć i emocji, jakie zawiera w sobie LOTTO Ekstraklasa. Dla jednych piłkarskie rozgrywki to wspólne wyjazdy i świętowanie, dla innych codzienna praca i nieustanne planowanie, jeszcze inni mówią o miłości, przyjaźni i niepowtarzalnej atmosferze. Według najnowszych badań LOTTO Ekstraklasa to przede wszystkim silne sportowe emocje, zacięta rywalizacja i męska przyjaźń. Tak rozgrywki widzi aż 2/3 badanych. (Kantar Millward Brown dla Ekstraklasy S.A., maj 2017)

O to czym jest dla nich Ekstraklasa spytaliśmy także dziennikarzy sportowych, zajmujących się rozgrywkami. Otrzymaliśmy ciekawe odpowiedzi: „tradycja”, „przygoda”, „rozrywka”, „codzienność”. Inaczej rozgrywki postrzegają piłkarze, inaczej kibice, a jeszcze inaczej dziennikarze. Spot pokazuje, że każdy może w nich znaleźć coś dla siebie – mówi Michał Jarocki, dyrektor sportu w nc+.

Spot promocyjny został zrealizowany we współpracy ze spółką Ekstraklasa S.A. Autorem kreacji jest agencja Havas Warsaw, a spot wyreżyserował Łukasz Słotwiński, dyrektor kreatywny nc+. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Havas Media. Za kontakty z piłkarzami, trenerami oraz sędziami odpowiada spółka Ekstraklasa S.A.

Źródło: nc+

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764