logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Pierwsza kampania Nc+ i Lotto Ekstraklasy

  PR 22.08.2017, przeczytano 626 razy
ilustracjastrzałka

„Czym jest dla Ciebie LOTTO Ekstraklasa?” – pod tym hasłem 21 sierpnia ruszyła pierwsza w historii telewizyjna i internetowa kampania platformy nc+ i LOTTO Ekstraklasy. Spot promocyjny pokazuje czym są rozgrywki najwyższej zawodowej ligi piłkarskiej w Polsce dla jej głównych bohaterów – piłkarzy, kibiców, trenerów i sędziów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pierwsza-kampania-nc%2B-i-lotto-ekstraklasy,33468,artykul.html

Głównym założeniem spotu przygotowanego przez nc+ i Ekstraklasę S.A. jest pokazanie wielu różnych znaczeń, uczuć i emocji, jakie zawiera w sobie LOTTO Ekstraklasa. Dla jednych piłkarskie rozgrywki to wspólne wyjazdy i świętowanie, dla innych codzienna praca i nieustanne planowanie, jeszcze inni mówią o miłości, przyjaźni i niepowtarzalnej atmosferze. Według najnowszych badań LOTTO Ekstraklasa to przede wszystkim silne sportowe emocje, zacięta rywalizacja i męska przyjaźń. Tak rozgrywki widzi aż 2/3 badanych. (Kantar Millward Brown dla Ekstraklasy S.A., maj 2017)

O to czym jest dla nich Ekstraklasa spytaliśmy także dziennikarzy sportowych, zajmujących się rozgrywkami. Otrzymaliśmy ciekawe odpowiedzi: „tradycja”, „przygoda”, „rozrywka”, „codzienność”. Inaczej rozgrywki postrzegają piłkarze, inaczej kibice, a jeszcze inaczej dziennikarze. Spot pokazuje, że każdy może w nich znaleźć coś dla siebie – mówi Michał Jarocki, dyrektor sportu w nc+.

Spot promocyjny został zrealizowany we współpracy ze spółką Ekstraklasa S.A. Autorem kreacji jest agencja Havas Warsaw, a spot wyreżyserował Łukasz Słotwiński, dyrektor kreatywny nc+. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Havas Media. Za kontakty z piłkarzami, trenerami oraz sędziami odpowiada spółka Ekstraklasa S.A.

Źródło: nc+

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764