logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Pierwsza kampania Oceanic w Digital Out-of-Home w oparciu o Affinity Index

  PR 06.07.2023, przeczytano 647 razy
ilustracja

Kampania reklamowa marki Oceanic „Technologia wieku” została wyemitowana w 50 centrach handlowych w oparciu o wskaźnik Affinity Index. Oznacza to, że w kampanii wzięły udział te galerie i centra handlowe należące do systemu Digital Indoor AMS, w których w danym czasie udział kobiet robiących zakupy był największy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pierwsza-kampania-oceanic-w-digital-out-of-home-w-oparciu-o-affinity-index,400681,artykul.html

Affinity Index w kampanii został wyliczony z wykorzystaniem modelu opartego na wynikach pomiarów firmy badawczej CitiesAI stosującej algorytmy sztucznej inteligencji do określania płci osób przebywających w okolicy nośników indoorowych. Dodatkowym kryterium doboru galerii do kampanii był fakt występowania w nich sklepów sieci Rossmann z ofertą „Technologia Wieku” marki Oceanic.

– Zapewniamy naszym klientom pełną kontrolę nad planowaniem i zarządzaniem kampaniami digitalowymi, wykorzystując elastyczność tego medium. Optymalizacja budżetu reklamowego przy użyciu Affinity Index staje się prostsza i bardziej efektywna – mówi Radosław Gołąb, dyrektor ds. rozwoju oferty Digital w AMS. – W przypadku kampanii dla marki Oceanic, dzięki nałożeniu na siebie dwóch rodzajów targetowań mogliśmy dotrzeć do grupy docelowej klienta w odpowiednim miejscu i czasie - tuż przed podjęciem decyzji zakupowej – dodaje.

Affinity Index umożliwia dokładne określenie i dopasowanie galerii i centrów handlowych do grupy docelowej, dzięki czemu możliwe jest tworzenie bardziej skutecznych kampanii reklamowych.

– Zależało nam na dotarciu do naszych Klientek w miejscach, gdzie mogą od razu po zobaczeniu reklamy dokonać zakupu naszych produktów. Kampanie przeprowadziliśmy w 50 centrach handlowych, które odwiedza większy procent kobiet – mówi Maja Kołodziejczyk Head of Communication w Oceanic.

AMS wskaźnik Affinity Index pilotażowo wprowadził na początku bieżącego roku w kampanii dla marki Deichmann. Po udanych testach rozwiązanie wprowadzono do regularnej oferty.

AMS oferuje swoim klientom działania promocyjne w 71 centrach handlowych w Polsce, zlokalizowanych w 22 największych aglomeracjach i miastach, które zamieszkuje około 50% populacji Polski.

Digital Indoor AMS to ważny reklamowy punkt styku marki z konsumentem – ostatni moment na ścieżce zakupowej przed dokonaniem transakcji – i jednocześnie ogniwo w całym ekosystemie reklamy Out-of-Home. Dzięki tym możliwościom reklama OOH prowadzi konsumenta prosto do zakupu przez wszystkie etapy komunikacji – od inspiracji w przestrzeni miejskiej, poprzez rozbudzenie pragnienia, opowiedzenia historii przez markę w szerszej perspektywie na przykład w formie spotów video już w galerii handlowej na Digital Indoor AMS, aż do konwersji sprzedażowej.

Źródło: AMS

www.ams.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mediapanel za kwiecień 2025 - Internet
Poniżej prezentujemy szczegółowe zagregowane miesięczne dane pochodzące z badania internetu: rankingi wydawców i witryn internetowych oraz aplikacji. Prezentujemy również zestawienie audytowanych playerów audio i wideo – ich wyniki pokazujemy w agregacji do grup mediowych, biorących udział w badaniu.
Mediapanel za kwiecień 2025 - zestawienie tematyczne i funkcjonalne
Prezentujemy zestawienia TOP 10 brandów z wybranych kategorii tematycznych i funkcjonalnych badania Mediapanel. Rankingi utworzone zostały wg łącznego zasięgu serwisów www i aplikacji mobilnych poszczególnych brandów. Wskaźnik "użytkownicy" (real users) oznacza liczbę osób odwiedzających daną stronę lub aplikację, nie zaś liczbę aktywnych użytkowników platform / serwisów...
TVP, TVN24 i Polsat News zorganizują debatę przed II turą wyborów prezydenckich
Telewizja Polska wspólnie z TVN24 i Polsat News – jeśli dojdzie do II tury wyborów na urząd prezydenta RP – zorganizuje debatę prezydencką z udziałem dwóch kandydatów, którzy spotkają się w II turze wyborów w dniu 1 czerwca 2025 roku. Debata odbędzie się w środę, 21 maja o godz. 20:00 w siedzibie Telewizji Polskiej przy ul. Woronicza 17.
Ponad 2,5 miliona widzów debaty prezydenckiej w TVP
Debata prezydencka Telewizji Polskiej z 12 maja 2025 roku – ostatnia przed wyborami prezydenta RP zaplanowanymi na 18 maja br. – okazała się najchętniej oglądanym wydarzeniem tego typu ze wszystkich debat transmitowanych przez polskie media w tym roku. W TVP1, TVP Info i TVP Polonia zgromadziła ona 2,53 mln widzów, co przełożyło się na łączny udział w paśmie na...
Filmy nagrodzone w Cannes w Klubie Konesera w Polsat Box Go
Kino artystyczne to prawdziwa skarbnica różnorodnych i inspirujących filmów. W Polsat Box Go w Klubie Konesera dostępne są starannie wyselekcjonowane produkcje z całego świata – obrazy, które zdobyły uznanie krytyków i widzów na całym świecie. Wśród nich znajduje się kilkadziesiąt tytułów nagrodzonych i docenionych na Festiwalu Filmowym w Cannes, m.in.: „Dziewczyna z...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764