logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Pierwsza kampania Oceanic w Digital Out-of-Home w oparciu o Affinity Index

  PR 06.07.2023, przeczytano 506 razy
ilustracja

Kampania reklamowa marki Oceanic „Technologia wieku” została wyemitowana w 50 centrach handlowych w oparciu o wskaźnik Affinity Index. Oznacza to, że w kampanii wzięły udział te galerie i centra handlowe należące do systemu Digital Indoor AMS, w których w danym czasie udział kobiet robiących zakupy był największy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pierwsza-kampania-oceanic-w-digital-out-of-home-w-oparciu-o-affinity-index,400681,artykul.html

Affinity Index w kampanii został wyliczony z wykorzystaniem modelu opartego na wynikach pomiarów firmy badawczej CitiesAI stosującej algorytmy sztucznej inteligencji do określania płci osób przebywających w okolicy nośników indoorowych. Dodatkowym kryterium doboru galerii do kampanii był fakt występowania w nich sklepów sieci Rossmann z ofertą „Technologia Wieku” marki Oceanic.

– Zapewniamy naszym klientom pełną kontrolę nad planowaniem i zarządzaniem kampaniami digitalowymi, wykorzystując elastyczność tego medium. Optymalizacja budżetu reklamowego przy użyciu Affinity Index staje się prostsza i bardziej efektywna – mówi Radosław Gołąb, dyrektor ds. rozwoju oferty Digital w AMS. – W przypadku kampanii dla marki Oceanic, dzięki nałożeniu na siebie dwóch rodzajów targetowań mogliśmy dotrzeć do grupy docelowej klienta w odpowiednim miejscu i czasie - tuż przed podjęciem decyzji zakupowej – dodaje.

Affinity Index umożliwia dokładne określenie i dopasowanie galerii i centrów handlowych do grupy docelowej, dzięki czemu możliwe jest tworzenie bardziej skutecznych kampanii reklamowych.

– Zależało nam na dotarciu do naszych Klientek w miejscach, gdzie mogą od razu po zobaczeniu reklamy dokonać zakupu naszych produktów. Kampanie przeprowadziliśmy w 50 centrach handlowych, które odwiedza większy procent kobiet – mówi Maja Kołodziejczyk Head of Communication w Oceanic.

AMS wskaźnik Affinity Index pilotażowo wprowadził na początku bieżącego roku w kampanii dla marki Deichmann. Po udanych testach rozwiązanie wprowadzono do regularnej oferty.

AMS oferuje swoim klientom działania promocyjne w 71 centrach handlowych w Polsce, zlokalizowanych w 22 największych aglomeracjach i miastach, które zamieszkuje około 50% populacji Polski.

Digital Indoor AMS to ważny reklamowy punkt styku marki z konsumentem – ostatni moment na ścieżce zakupowej przed dokonaniem transakcji – i jednocześnie ogniwo w całym ekosystemie reklamy Out-of-Home. Dzięki tym możliwościom reklama OOH prowadzi konsumenta prosto do zakupu przez wszystkie etapy komunikacji – od inspiracji w przestrzeni miejskiej, poprzez rozbudzenie pragnienia, opowiedzenia historii przez markę w szerszej perspektywie na przykład w formie spotów video już w galerii handlowej na Digital Indoor AMS, aż do konwersji sprzedażowej.

Źródło: AMS

www.ams.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
MKiDN: wszystkie media publiczne oraz PAP w stanie likwidacji
Celem rozwiania wątpliwości Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego jako reprezentant Skarbu Państwa uprzejmie wyjaśnia, że wszystkie spółki mediów publicznych oraz Polska Agencja Prasowa, zostały skutecznie postawione w stan likwidacji, co jest potwierdzone wpisami do Krajowego Rejestru Sądowego. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764