logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Pierwsza kampania telewizyjna dla marki acidolac

  PR 22.02.2009, przeczytano 2921 razy
ilustracjastrzałka

Polpharma BH Sp. z o.o. 9 lutego, po raz pierwszy rozpoczęła kampanię telewizyjną dla marki acidolac Kampania skierowana jest do matek z dziećmi oraz do lekarzy, którzy mogą rekomendować acidolac jako pierwszy wybór.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pierwsza-kampania-telewizyjna-dla-marki-acidolac,8557,artykul.html

Jej wprowadzenie jest efektem konsekwentnie realizowanej strategii marketingowej dla marki, która w minionym roku przekroczyła 10 mln sprzedaży i obecnie jest czwartą marką na rynku probiotyków (9% udziałów rynkowych w rynku wartym 125 mln).

Projekt przygotowania komunikacji telewizyjnej dla marki acidolac powierzono zespołowi Just Heath Club (JHC), działającemu w ramach agencji Just, specjalizującemu się w komunikacji marek i usług funkcjonujących na rynku zdrowia i urody. Działanie preparatu acidolac, przywracającego równowagę flory bakteryjnej po kuracji antybiotykowej, pokazane jest w oryginalny animowany sposób. Zwyczajowe w branży farmaceutycznej demo zastąpiła bajkowa, dziecięca kraina, w której raz świeci słońce (pozytywne działanie acidolac’u), a innym razem pojawiają się niszczycielskie zawieruchy (działanie antybiotyku). Drugą część reklamy stanowi testimonial z lekarzem w roli głównej. „Marka acidolac jest marką dziecięcą, co powoduje wzrost znaczenia komunikacji

z lekarzem. W odróżnieniu od typowych kampanii wspierających preparaty dostępne bez recepty, matki często korzystają z rekomendacji bądź porady specjalisty, podejmując decyzje związane ze zdrowiem własnego dziecka. Specyfika produktu znalazła odbicie w strategii komunikacji marki, wykorzystującej motyw konsultacji medycznej, wzmacniając tym samym wiarygodność przekazu.” – mówi Marcin Dzioba, dyrektor strategiczny zespołu JHC.

Kampania telewizyjna zaplanowana jest na dwa kluczowe dla marki miesiące - luty i marzec. Reklama będzie emitowana zarówno w obu programach telewizji publicznej oraz w telewizji Polsat, TVN, TVN Style. Spójnym wsparciem kampanii telewizyjnej jest kampania prasowa w tytułach parentingowych (Mamo to ja, Rodzice, Dziecko), wykorzystująca zdjęcie dziewczynki z reklamy TV, oraz równoległa kampania public relations.

Informacje na temat kampanii:
- Kreacja - Agencja JUST (Just Heath Club)
- Reżyser spotu - Piotr Trzaskalski
- Zakup mediów – Universal McCann
- Wsparcie PR – Open Media Public Relations

Źródło: Open Media

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

Acidolac fajny lek, a właściwie probiotyk, więc uważam, że jak najbardziej należy go reklamować. Poza tym producent Acidolacu wspiera fajne akcje, jak np. ta z konkursem "jak umilić czas choremu dziecku".

Najnowsze w tym dziale

Panasonic: aktualizacja oprogramowania aparatu Lumix S5II i S5IIX
Panasonic wprowadza istotną aktualizację oprogramowania sprzętowego dla LUMIX S5II oraz S5IIX, swoich pełnoklatkowych aparatów bezlusterkowych. Nie tylko usprawnia ona fotografowanie, ale również zwiększa możliwości udostępniania zdjęć i filmów.
Płyty Swedboard w ofercie Sico Print Solutions
SICO Print Solutions, dostawca rozwiązań do druku cyfrowego, z przyjemnością ogłasza nawiązanie współpracy z firmą SWEDBOARD, producentem ekologicznych płyt kartonowych z rdzeniem przypominającym strukturę zagęszczonego plastra miodu. Ta współpraca pozwoli SICO Print Solutions oferować swoim klientom nowe, zrównoważone rozwiązania, które...
Firma Lavazza bezprzetargowo przedłużyła umowę ramową z NAV agency.
Allegro z międzynarodową platformą komunikacji
Allegro ogłasza ewolucję komunikacyjną marki. Idea kreatywna i hasło „Jak tak, to Allegro” skupiają się na różnorodności kategorii i szerokim wyborze produktów na platformie, które odzwierciedlają codzienne potrzeby, wyzwania i plany  współczesnych konsumentów.
Cofające się streamy w promocji filmu Omen
W ramach promocji filmu “Omen: Początek” studia 20th Century widzowie Twitcha mogli oglądać wyjątkowe transmisje. Podczas ich trwania zaaranżowane zostały problemy techniczne powodujące cofanie się całego materiału. W kampanii wzięli udział popularni twórcy gamingowi: Seto, Kamyk oraz Pago. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764