logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Pierwsza kampania telewizyjna klubu zakupowego Westwing

  PR 16.02.2015, przeczytano 1268 razy

„W domu najpiękniej” – pod takim hasłem 16 lutego rusza pierwsza ogólnopolska kampania telewizyjna Westwing Home & Living.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pierwsza-kampania-telewizyjna-klubu-zakupowego-westwing,23948,artykul.html

Pierwsza kampania telewizyjna w historii Westwing Polska podkreśla znaczenie mebli i dodatków w aranżacji domu – miejsca, w którym spędzamy większość wolnego czasu. Wnętrza – tak, jak ubrania – definiują nasz styl i odzwierciedlają naszą osobowość. Spot pokazuje, że w aranżacji wnętrz nie ma miejsca na kompromisy, dlatego powinniśmy otaczać się tylko takimi przedmiotami, które pozostają w zgodzie z naszym gustem. Na szczęście mamy wybór i profesjonalnego doradcę. Zaglądając na Westwing.pl każdego dnia znajdziemy mnóstwo propozycji pięknych mebli i dodatków z całego świata – nawet do 70% taniej.

30-sekundowy spot reklamowy emitowany będzie od 16 lutego do 29 marca br. w największych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych (TVN, Polsat) oraz w kanałach tematycznych. Kampania telewizyjna wsparta zostanie aktywnościami w internecie oraz działaniami PR.

– Celem kampanii jest złożenie obietnicy, która zachęci nowych klientów do odwiedzenia Westwing, a obecnych umocni w przekonaniu, że warto zaglądać do nas regularnie. Codziennie na stronie Westwing.pl pojawiają się setki nowych przedmiotów, mebli i dodatków, pochodzących zarówno z oferty dużych uznanych marek, jak i niewielkich butików projektowych z różnych zakątków świata. To sprawia, że każdy znajdzie dla siebie odpowiedni produkt w ulubionym stylu i to nawet do 70% taniej. Dzięki kampanii telewizyjnej będziemy mogli dotrzeć z  naszym przekazem do całkiem nowej grupy docelowej oraz wzmocnić pozycję Westwing jako lidera na rynku e-commerce w branży Home & Living. To także dodatkowa promocja dla naszych partnerów biznesowych, czyli współpracujących z nami polskich i zagranicznych marek oraz projektantów – mówi Przemysław Kowalewski, dyrektor zarządzający Westwing Polska.

Spot emitowany wcześniej na rynku włoskim został zaadaptowany na rynek polski przez agencję Y&R. Za doradztwo strategiczne, planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy MediaVest, funkcjonujący w ramach grupy Starcom MediaVest Group.

Źródło: Westwing Home & Living

westwing.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764