logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Pierwsza kampania typu Community zaprojektowana przez TCC dla Lidl Polska

  PR 12.09.2022, przeczytano 774 razy
ilustracjastrzałka

Wraz z ogłoszoną przez Lidl Polska akcją „Szkoły pełne Talentów” TCC Global wprowadza na polski rynek detalistów nowy trend budowania relacji sprzedawca-klient-społeczność. Tworząc tym samym pierwszą w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej kampanię typu "community”, w której nadrzędnym celem jest wspieranie społeczności lokalnych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pierwsza-kampania-typu-community-zaprojektowana-przez-tcc-dla-lidl-polska,397179,artykul.html

Dzięki pomysłowi TCC Global i otwartości Lidl Polska na nowy rodzaj akcji dla klientów, szkoły w całej Polsce będą mogły zdobywać niezbędne materiały eksploatacyjne i technologiczne: od piłek po sprzęt komputerowy, zaś klienci sieci zdecydują jakiej szkole chcą pomóc. Kampania została zaprojektowana tak, by każda nawet najmniejsza szkoła miała szansę stać się jej beneficjentem.

– Kampania „Szkoły pełne Talentów”, której ambasadorami są wybitni polscy sportowcy Anna i Robert Lewandowscy, to forma podziękowania naszym klientom, że są z nami od 20 lat. To okazja do przekonania się, że razem jesteśmy w stanie robić rzeczy ważne, takie jak pomaganie w edukacji kolejnych pokoleń. Teraz nasi klienci robiąc codzienne zakupy, mogą wspierać wybrane przez siebie szkoły w całej Polsce – mówi Aleksandra Robaszkiewicz, Head of Corporate Communications and CSR, Lidl Polska.  

Według TCC Global, międzynarodowej agencji marketingu lojalnościowego projektującej rozwiązania dla branży retail, handel może mieć zupełnie inny wymiar. Może przyświecać mu cel nie tylko zaspakajania indywidualnych potrzeb klientów, ale także wspierania interesu wspólnego dla całej społeczności. Kampania stworzona dla Lidl Polska pokazuje, że możliwe jest połączenie sił w jednym, pożytecznym działaniu sieci handlowej, klientów i, w tym przypadku, szkół.

- Podejście klientów do zakupów cały czas się zmienia. Owszem, nadal wybierają oni sklepy, sugerując się dużym wyborem i cenami, jednak to przestaje im wystarczać. Przychodząc do sklepu kilka razy w tygodniu, chcą swój czas, pieniądze inwestować w miejsce, które nie jest tylko zwykłym punktem usługowo-handlowym. Wolą sieci, które rozumieją ich potrzeby. Dlatego zaangażowanie sklepu w społeczność lokalną jest dla nich bardzo ważne – mówi Carlos Kruszewski Pinto, Client Director Eastern Europe w TCC Global

Akcja organizowana dla Lidl Polska to absolutne novum. Wykorzystuje zwyczaje konsumenckie i systemy sprzedażowe w celu działania pożytecznego dla całej społeczności. Buduje w klientach postawę zaangażowania społecznego oraz uczy młode pokolenia, że współdziałając można pomóc każdemu. Tworząc założenia „Szkoły Pełnej Talentów”, firma TCC Global korzystała z najnowszych światowych trendów „Community Shopping”, kierowała się doświadczeniem zdobytym na rynkach zagranicznych, gdzie tego typu kampanie z sukcesem prowadzone są już od kliku lat, ale także dostosowała ją do lokalnych potrzeb polskich odbiorców.

- Bardzo ważne jest, żeby tego typu działania przynosiły zamierzony efekt. Dlatego zanim przystąpiliśmy do ich planowania, przeprowadziliśmy badanie wśród dyrektorów szkół na temat tego, co sądzą o samym pomyśle i jakie są rzeczywiste potrzeby danej placówki i jej uczniów. Analiza i wnioski posłużyły nam do stworzenia koncepcji adekwatnej do realnych oczekiwań – dodaje Sebastian Knap, Commercial Director Eastern Europe w TCC Global

TCC Global współpracuje z sieciami handlu detalicznego na całym świecie, projektując dla nich kampanie marketingu lojalnościowego dopasowane do specyfiki ich działalności. Innowacyjność tworzonych rozwiązań agencja wypracowuje w oparciu o szczegółową analizę możliwości i potrzeb konsumentów, śledzenie trendów, przygotowanie kompletnego „know-how” projektu, prostego planu wdrożeniowego, a także wykorzystaniu nowoczesnej technologii. To kompleksowe podejście zapewnia nie tylko nowoczesny wymiar działania, ale także jego przydatność oraz łatwość wdrożenia w każdym środowisku.

Źródło: TCC Global

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764