logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Patronat Signs.pl: Pierwsza Konferencja Online W Wielkim Formacie już za nami

   06.05.2021, przeczytano 1029 razy
ilustracjastrzałka

Polski Drukarz, wydawca magazynu „Świat DRUKU” i organizator szkoleń i konferencji branżowych w ramach Akademii Wiedzy, składa podziękowania wszystkim osobom i firmom zaangażowanym w przygotowanie premierowego spotkania poświęconego drukowi wielkoformatowemu oraz licznemu gronu gości, tworzącemu jego wspaniałą atmosferę. Jak podkreśla gospodarz, to dzięki niej, jak również dzięki nieocenionemu wkładowi merytorycznemu partnerów Pierwszej Konferencji Online W Wielkim Formacie – firm: Atrium Centrum Ploterowe, SCORPIO, Epson Europe we współpracy z API.PL, a także dzięki wsparciu patronów: COBRPP, PIAP, PSSiDC, targów FestiwalDruku.pl i RemaDays, oraz magazynów i portali branżowych: „Dostawcy OOH magazine”, Signs.pl i „Świat DRUKU” – możliwe było zaproponowanie polskiej społeczności branżowej interesujących prezentacji ekspertów oraz pokazów pracy maszyn.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/patronat-signs.pl%3A-pierwsza-konferencja-online-w-wielkim-formacie-juz-za-nami,391336,artykul.html

Przedstawiciele Polskiego Stowarzyszenia Sitodruku i Druku Cyfrowego – Joanna Zjawin, Jacek Stencel i Jacek Szydłowski – przybliżyli obecne realia rynku druku wielkoformatowego z perspektywy Stowarzyszenia zrzeszonego w FESPA. Piotr Ronke ze SCORPIO, wskazał jak zabłysnąć w wielkim formacie – w wystąpieniu usłyszeliśmy wiele cennych wskazówek dotyczących możliwości wyróżnienia się na rynku, sprawienia, że propozycja produktowa dla klientów będzie unikalna, i jakie niepowtarzalne efekty można osiągnąć dzięki konkretnym rozwiązaniom firmy swissQprint. Rafał Hnidziuk, przy wsparciu Tomasza Kucińskiego, z firmy Epson Europe, zabrali słuchaczy na krótką wycieczkę w świat wielkiego formatu według firmy Epson – od rozwiązań CAD/GIS poprzez poligrafię/proofing, fotografię i FineArt, po zastosowania w reklamie i szeroko pojęty druk na tekstyliach. Ich prezentacje odbyły się w centrum demonstracyjnym firmy API.PL – autoryzowanego partnera handlowego i serwisowego drukarek marki Epson na terenie Polski. Jacek Hamerliński, dyrektor Centralnego Ośrodka Badawczo-Rozwojowego Przemysłu Poligraficznego, zainspirował słuchaczy swoją prezentacją „Nowe nisze dla druku wielkoformatowego”. Następnie goście konferencji przenieśli się do Opola, gdzie na wirtualny spacer po showroomie Atrium Centrum Ploterowego oraz prezentację pracy maszyn (m.in. drukarek żywicznych, UV LED, solwentowych) zaprosili ich przedstawiciele tej firmy.

Nie zabrakło także ciekawego panelu dyskusyjnego, podczas którego reprezentanci drukarń wielkoformatowych – Marcin Bosek (Modern Forms), Łukasz Chęciński (Drukpoznan.pl), Iwona Dulińska (Kunszt), Jacek Stencel (Pasja) i Wojciech Wąsowski (12M) – próbowali znaleźć odpowiedź na pytanie, czy w obecnych czasach szukamy recepty na sukces, czy na przetrwanie.

Uczestnicy konferencji przekazali organizatorowi i partnerom wydarzenia wiele pozytywnych opinii, podkreślając zwłaszcza dobór ciekawych i inspirujących tematów. Takie recenzje tym bardziej zachęcają spółkę Polski Drukarz do organizacji kolejnych spotkań z branżą. Wszyscy mają nadzieję, że już wkrótce będą one możliwe nie tylko w świecie wirtualnym, ale też podczas stacjonarnych eventów.

Konferencja objęta była patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: Polski Drukarz Sp. z o.o.

www.swiatdruku.eu

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Epson SC-F1000: niedroga drukarka DTG z białym atramentem
Podstawowa drukarka DTG SureColor SC-F1000 firmy Epson jako pierwsza w tej klasie cenowej umożliwia sprzedawcom detalicznym, małym firmom, a nawet użytkownikom domowym tworzenie wydruków w wysokiej jakości na ciemnych tekstyliach.
Fit Lovers w akcji promocyjnej Biedronki
Biedronka we współpracy z agencją Lifetube zorganizowała konkurs promujący produkty Go Active. Do kampanii zaangażowany został duet twórców Fit Lovers, którzy słyną z miłości do sportu i aktywnego trybu życia. 
Łukasz Chudy pokieruje zespołem produkcyjnym Altavia
Do zespołu Altavia Polska dołączył Łukasz Chudy. Na stanowisku Dyrektora Produkcji odpowiada za kierowanie 6-osobowym zespołem oraz nadzór nad procesem certyfikacji produktów FSC i PEFC.
Labcon wprowadza kompleksową ofertę Advocacy
Agencja kreatywna Labcon (Group One) wprowadza kompleksową ofertę Advocacy. Wykorzystując kompetencje specjalistyczne z zakresu Public Realations, Influencer Marketingu, mediów społecznościowych czy aktywacji niestandardowych. Agencja będzie prowadzić kampanie na pograniczu z mediami, angażując konsumentów i pomagając markom budować jednocześnie zasięg i...
Serowy rock: Hochland Band na Biegu Lwa
18 maja w Tarnowie Podgórnym odbędzie się święto całych rodzin – XI edycja półmaratonu Bieg Lwa i Pogoni za Lwem. To autorski projekt pasjonatów zdrowego stylu życia, który angażuje lokalną społeczność, a do współpracy zaprasza okoliczne przedsiębiorstwa w ramach społecznej odpowiedzialności biznesu. Po raz kolejny o oprawę muzyczną...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764