logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Pierwsza Konferencja Online W Wielkim Formacie już za nami

   06.05.2021, przeczytano 688 razy
ilustracjastrzałka

Polski Drukarz, wydawca magazynu „Świat DRUKU” i organizator szkoleń i konferencji branżowych w ramach Akademii Wiedzy, składa podziękowania wszystkim osobom i firmom zaangażowanym w przygotowanie premierowego spotkania poświęconego drukowi wielkoformatowemu oraz licznemu gronu gości, tworzącemu jego wspaniałą atmosferę. Jak podkreśla gospodarz, to dzięki niej, jak również dzięki nieocenionemu wkładowi merytorycznemu partnerów Pierwszej Konferencji Online W Wielkim Formacie – firm: Atrium Centrum Ploterowe, SCORPIO, Epson Europe we współpracy z API.PL, a także dzięki wsparciu patronów: COBRPP, PIAP, PSSiDC, targów FestiwalDruku.pl i RemaDays, oraz magazynów i portali branżowych: „Dostawcy OOH magazine”, Signs.pl i „Świat DRUKU” – możliwe było zaproponowanie polskiej społeczności branżowej interesujących prezentacji ekspertów oraz pokazów pracy maszyn.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pierwsza-konferencja-online-w-wielkim-formacie-juz-za-nami,391336,artykul.html

Przedstawiciele Polskiego Stowarzyszenia Sitodruku i Druku Cyfrowego – Joanna Zjawin, Jacek Stencel i Jacek Szydłowski – przybliżyli obecne realia rynku druku wielkoformatowego z perspektywy Stowarzyszenia zrzeszonego w FESPA. Piotr Ronke ze SCORPIO, wskazał jak zabłysnąć w wielkim formacie – w wystąpieniu usłyszeliśmy wiele cennych wskazówek dotyczących możliwości wyróżnienia się na rynku, sprawienia, że propozycja produktowa dla klientów będzie unikalna, i jakie niepowtarzalne efekty można osiągnąć dzięki konkretnym rozwiązaniom firmy swissQprint. Rafał Hnidziuk, przy wsparciu Tomasza Kucińskiego, z firmy Epson Europe, zabrali słuchaczy na krótką wycieczkę w świat wielkiego formatu według firmy Epson – od rozwiązań CAD/GIS poprzez poligrafię/proofing, fotografię i FineArt, po zastosowania w reklamie i szeroko pojęty druk na tekstyliach. Ich prezentacje odbyły się w centrum demonstracyjnym firmy API.PL – autoryzowanego partnera handlowego i serwisowego drukarek marki Epson na terenie Polski. Jacek Hamerliński, dyrektor Centralnego Ośrodka Badawczo-Rozwojowego Przemysłu Poligraficznego, zainspirował słuchaczy swoją prezentacją „Nowe nisze dla druku wielkoformatowego”. Następnie goście konferencji przenieśli się do Opola, gdzie na wirtualny spacer po showroomie Atrium Centrum Ploterowego oraz prezentację pracy maszyn (m.in. drukarek żywicznych, UV LED, solwentowych) zaprosili ich przedstawiciele tej firmy.

Nie zabrakło także ciekawego panelu dyskusyjnego, podczas którego reprezentanci drukarń wielkoformatowych – Marcin Bosek (Modern Forms), Łukasz Chęciński (Drukpoznan.pl), Iwona Dulińska (Kunszt), Jacek Stencel (Pasja) i Wojciech Wąsowski (12M) – próbowali znaleźć odpowiedź na pytanie, czy w obecnych czasach szukamy recepty na sukces, czy na przetrwanie.

Uczestnicy konferencji przekazali organizatorowi i partnerom wydarzenia wiele pozytywnych opinii, podkreślając zwłaszcza dobór ciekawych i inspirujących tematów. Takie recenzje tym bardziej zachęcają spółkę Polski Drukarz do organizacji kolejnych spotkań z branżą. Wszyscy mają nadzieję, że już wkrótce będą one możliwe nie tylko w świecie wirtualnym, ale też podczas stacjonarnych eventów.

Konferencja objęta była patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: Polski Drukarz Sp. z o.o.

www.swiatdruku.eu

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Publicis Groupe wprowadza do kampanii mediowych wskaźnik CMCS
Publicis Groupe wprowadza wskaźnik CMCS (Carbon Media Cost per Sale), który pozwala optymalizować kampanie Klientów pod kątem ograniczenia śladu węglowego przy zachowaniu efektywności sprzedaży. Wskaźnik CMCS będzie mierzony przez agencje mediowe należące do Publicis Groupe, dla wszystkich kampanii marketingowych planowanych i prowadzonych na rzecz ich...
Aktualna sytuacja gospodarcza i rosnąca inflacja mają ogromny wpływ na nastroje konsumentów, ich motywacje i ścieżkę zakupową. Zarządcy centrów handlowych muszą więc śledzić stale zmieniające się nawyki klientów, analizować je na bieżąco i odpowiednio weryfikować swoje strategie marketingowe. Aby wesprzeć właścicieli i najemców centrów...
BPI Real Estate z nowym logo stawia na zrównoważony rozwój
BPI Real Estate ma nowe logo, które jeszcze lepiej odzwierciedla motto spółki Urban Shapers oraz misję budowanie miast przyszłości z poszanowaniem standardów jutra. Nowa identyfikacja wizualna jest też spójna z nową misją Grupy CFE z siedzibą w Brukseli, do której należy belgijski deweloper: „Łączenie ludzi, umiejętności, materiałów...
Parówki Tarczyński w nowej odsłonie
Marka Tarczyński prezentuje nową odsłonę opakowań swoich parówek z dwóch flagowych linii produktowych – Tarczyński Naturalnie oraz Tarczyński Premium. Celem jest ich mocniejsze zróżnicowanie wizualne, pozwalające konsumentom na jeszcze trafniejsze i bardziej świadome podejmowanie decyzji zakupowej. Tworząc nowy branding firma postawiła na prostotę, a...
„Nie trać energii” - nowa kampania Krispol
Już w poniedziałek marka KRISPOL ruszy z nową kampanią informacyjną z zakresu wymiany stolarki i termomodernizacji domu. Jej celem jest zwiększenie świadomości wśród właścicieli starszych budynków oraz ich rodzin, że mogą skorzystać z pomocy Partnerów Handlowych KRISPOL i Salonów KRISHOME w uzyskaniu dotacji, wyborze odpowiednich energooszczędnych produktów oraz szczelnego...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764