logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Pierwsza Konferencja Online W Wielkim Formacie już za nami

   06.05.2021, przeczytano 462 razy
ilustracjastrzałka

Polski Drukarz, wydawca magazynu „Świat DRUKU” i organizator szkoleń i konferencji branżowych w ramach Akademii Wiedzy, składa podziękowania wszystkim osobom i firmom zaangażowanym w przygotowanie premierowego spotkania poświęconego drukowi wielkoformatowemu oraz licznemu gronu gości, tworzącemu jego wspaniałą atmosferę. Jak podkreśla gospodarz, to dzięki niej, jak również dzięki nieocenionemu wkładowi merytorycznemu partnerów Pierwszej Konferencji Online W Wielkim Formacie – firm: Atrium Centrum Ploterowe, SCORPIO, Epson Europe we współpracy z API.PL, a także dzięki wsparciu patronów: COBRPP, PIAP, PSSiDC, targów FestiwalDruku.pl i RemaDays, oraz magazynów i portali branżowych: „Dostawcy OOH magazine”, Signs.pl i „Świat DRUKU” – możliwe było zaproponowanie polskiej społeczności branżowej interesujących prezentacji ekspertów oraz pokazów pracy maszyn.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pierwsza-konferencja-online-w-wielkim-formacie-juz-za-nami,391336,artykul.html

Przedstawiciele Polskiego Stowarzyszenia Sitodruku i Druku Cyfrowego – Joanna Zjawin, Jacek Stencel i Jacek Szydłowski – przybliżyli obecne realia rynku druku wielkoformatowego z perspektywy Stowarzyszenia zrzeszonego w FESPA. Piotr Ronke ze SCORPIO, wskazał jak zabłysnąć w wielkim formacie – w wystąpieniu usłyszeliśmy wiele cennych wskazówek dotyczących możliwości wyróżnienia się na rynku, sprawienia, że propozycja produktowa dla klientów będzie unikalna, i jakie niepowtarzalne efekty można osiągnąć dzięki konkretnym rozwiązaniom firmy swissQprint. Rafał Hnidziuk, przy wsparciu Tomasza Kucińskiego, z firmy Epson Europe, zabrali słuchaczy na krótką wycieczkę w świat wielkiego formatu według firmy Epson – od rozwiązań CAD/GIS poprzez poligrafię/proofing, fotografię i FineArt, po zastosowania w reklamie i szeroko pojęty druk na tekstyliach. Ich prezentacje odbyły się w centrum demonstracyjnym firmy API.PL – autoryzowanego partnera handlowego i serwisowego drukarek marki Epson na terenie Polski. Jacek Hamerliński, dyrektor Centralnego Ośrodka Badawczo-Rozwojowego Przemysłu Poligraficznego, zainspirował słuchaczy swoją prezentacją „Nowe nisze dla druku wielkoformatowego”. Następnie goście konferencji przenieśli się do Opola, gdzie na wirtualny spacer po showroomie Atrium Centrum Ploterowego oraz prezentację pracy maszyn (m.in. drukarek żywicznych, UV LED, solwentowych) zaprosili ich przedstawiciele tej firmy.

Nie zabrakło także ciekawego panelu dyskusyjnego, podczas którego reprezentanci drukarń wielkoformatowych – Marcin Bosek (Modern Forms), Łukasz Chęciński (Drukpoznan.pl), Iwona Dulińska (Kunszt), Jacek Stencel (Pasja) i Wojciech Wąsowski (12M) – próbowali znaleźć odpowiedź na pytanie, czy w obecnych czasach szukamy recepty na sukces, czy na przetrwanie.

Uczestnicy konferencji przekazali organizatorowi i partnerom wydarzenia wiele pozytywnych opinii, podkreślając zwłaszcza dobór ciekawych i inspirujących tematów. Takie recenzje tym bardziej zachęcają spółkę Polski Drukarz do organizacji kolejnych spotkań z branżą. Wszyscy mają nadzieję, że już wkrótce będą one możliwe nie tylko w świecie wirtualnym, ale też podczas stacjonarnych eventów.

Konferencja objęta była patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: Polski Drukarz Sp. z o.o.

www.swiatdruku.eu

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pięć milionów osób zjednoczyło się w Run For The Oceans
Tegoroczny Światowy Dzień Oceanów można było uczcić wyjątkowo hucznie, a to wszystko dzięki rekordowym rezultatom globalnej inicjatywy Run For The Oceans. Zorganizowana wspólnie przez adidas i organizację Parley akcja, już po raz czwarty wykorzystała moc sportu w służbie zmian. W tym roku w biegu wzięło udział aż 5 milionów osób z całego świata, którzy dzięki...
Linkleaders rozpoczęło współpracę z Cavatina Holding – polskim deweloperem biurowym. Zespół agencji odpowiada za public relations oraz wspiera komunikację projektów i inwestycji realizowanych w 7 polskich miastach. Nawiązanie współpracy to ważny krok w rozwoju portfolio projektów z sektora nieruchomości Linkleaders, którego kluczową...
Startuje loteria „W Ż codziennie do wygrania 10 000 zł oraz nagrody od A do Ż”
Marka Żywiec powraca z niezwykle popularną loterią, w której codziennie do wygrania jest aż 10 000 zł oraz tysiące nagród. Tegoroczna promocja odbywa się we współpracy z serwisem Allegro Lokalnie, dzięki czemu na uczestników czeka prawdziwa wolność wyboru. Kody spod kapsli i zawleczek można rejestrować od 10 maja do 28 sierpnia.
Mobile Trends for Commerce już 29 czerwca
W ciągu dwóch lat sytuacja na świecie spowodowała rewolucję w zakupach mobilnych. Dzięki temu w większym stopniu wdrażane są innowacyjne rozwiązania w aplikacjach mobilnych, udoskonalane są również procesy marketingowe dla klientów e-sklepów. Wszystko po to, żeby przyciągnąć klienta i odnieść sukces w biznesie. Mobile Trends Conference to...
Wraz z początkiem Mistrzostw Europy EURO 2020 adidas rusza z kampanią inspirującą ludzi do postrzegania piłki nożnej jako czynnika jednoczącego społeczność i dającego możliwości dążenia do bardziej inkluzywnego świata. W trakcie turnieju będziemy mogli poznawać osobiste historie piłkarzy, które pokazują, jak sport na każdym kroku oferowała im wiele możliwości...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764