logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Pierwsza Konferencja Online W Wielkim Formacie pod patronatem Signs.pl

   13.04.2021, przeczytano 1786 razy
ilustracja
fot. Sharon Pittaway

Podczas konferencji w dniu 28 kwietnia 2021 r. w godz. 10–15 na platformie Click Meeting (wszyscy zarejestrowani na konferencję otrzymają zaproszenia z linkiem do wejścia na wydarzenie) będą Państwo mogli wysłuchać prezentacji ekspertów z branży oraz wziąć udział w pokazach pracy maszyn.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pierwsza-konferencja-online-w-wielkim-formacie-pod-patronatem-signs.pl,391031,artykul.html

Przedstawiciele Polskiego Stowarzyszenia Sitodruku i Druku Cyfrowego – Joanna Zjawin, dyrektor biura zarządu, i Jacek Stencel, jego prezes, a także właściciel drukarni Pasja – przedstawią Państwu, jak z perspektywy Stowarzyszenia zrzeszonego w FESPA wygląda obecnie rynek druku wielkoformatowego.

O możliwościach wyróżnienia się na rynku, sprawienia, że propozycja produktowa dla klientów będzie unikalna, czyli o tym, jak zabłysnąć w wielkim formacie, i jakie niepowtarzalne efekty można osiągnąć dzięki konkretnym rozwiązaniom firmy swissQprint, opowie Piotr Ronke, dyrektor handlowy ze SCORPIO.

Na krótką wycieczkę w świat wielkiego formatu według firmy Epson – od rozwiązań CAD/GIS poprzez poligrafię/proofing, fotografię i FineArt, po zastosowania w reklamie i szeroko pojęty druk na tekstyliach – zabiorą Państwa Rafał Hnidziuk, Pre Sales Specialist i Tomasz Kuciński, Account Manager Commercial & Industrial Printing, z firmy Epson Europe. Ich prezentacje odbędą się w centrum demonstracyjnym firmy API.PL – autoryzowanego partnera handlowego i serwisowego drukarek marki Epson na terenie Polski.

Jacek Hamerliński, dyrektor Centralnego Ośrodka Badawczo-Rozwojowego Przemysłu Poligraficznego, zainspiruje Państwa swoją prezentacją Nowe nisze dla druku wielkoformatowego.

Następnie na wirtualny spacer po showroomie Atrium Centrum Ploterowego oraz prezentację pracy maszyn (m.in. drukarek żywicznych, UV LED, solwentowych) zaproszą Państwa przedstawiciele tej firmy.

Nie zabraknie także panelu dyskusyjnego, podczas którego zapytamy przedstawicieli drukarń wielkoformatowych, czy w obecnych czasach szukamy recepty na sukces czy na przetrwanie? W przyszłym tygodniu przedstawimy Państwu naszych szacownych uczestników panelu. Jeśli ktoś z Państwa chciałby dołączyć do ich grona – prosimy o kontakt z nami.

Godzinowy program Pierwszej Konferencji Online W Wielkim Formacie znajdą Państwo TUTAJ. Wszystkich zainteresowanych zapraszamy do zapoznania się z nim i rejestracji na konferencję – przypominamy, że przedstawicielom drukarń wielkoformatowych, agencji reklamowych i studiów graficznych, którzy zarejestrują się do 21 kwietnia br., oferujemy możliwość bezpłatnego udziału w wydarzeniu.

Organizatorem Pierwszej Konferencji Online W Wielkim Formacie w ramach Akademii Wiedzy jest Polski Drukarz sp. z o.o., wydawca miesięcznika „Świat DRUKU”. Partnerami konferencji są firmy: Atrium Centrum Ploterowe, Epson Europe oraz SCORPIO, współpraca: API.PL. Patronat branżowy nad wydarzeniem objęły: COBRPP, PIAP, PSSiDC, FestiwalDruku.pl, RemaDays, Dostawcy OOH magazine, Signs.pl i „Świat DRUKU”.

  • Zachęcamy do udziału w konferencji i rejestracji TUTAJ.

Konferencja odbędzie się za pomocą platformy Click Meeting, która jest oparta na przeglądarce internetowej. Aby wziąć udział w konferencji, wystarczy mieć dostęp do komputera i Internetu.

Wydarzenie objęte jest patronatem Signs.pl

Źródło: Polski Drukarz

wielkiformat.akademia-wiedzy.eu

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kaufland i Dr. Max promują profilaktykę zdrowotną
Wiedza, profilaktyka i dbałość o codzienne nawyki, to kluczowe elementy troski o zdrowie, które promuje wspólna inicjatywa sieci Kaufland, Dr. Max Drogeria oraz Stowarzyszenie Dr. Max Zdrowie. W ramach ogólnopolskiej akcji „Przystanek Zdrowie” w 20 miastach w mobilnych centrach zdrowia będzie można bezpłatnie zrobić badania oraz uzyskać porady...
Rośnie rynek reklamy. Internet siłą napędową
Estymowana wartość netto rynku reklamowego w Polsce w pierwszym kwartale 2025 r. wyniosła blisko 3 mld zł, co oznacza wzrost o 5,3% rok do roku, wynika z najnowszego Raportu o Rynku Reklamy w Polsce, tworzonego przez Publicis Groupe Polska.
Po wzrostowym zeszłym roku z mocnymi wynikami pomimo niekorzystnego otoczenia, pierwsze trzy miesiące 2025 roku oznaczały dla specjalizującej się w inżynierii oprogramowania i rozwiązaniach transformacji cyfrowej Grupy Fabrity osłabienie rezultatów.
WebTalk realizuje kampanię dla Burger King
WebTalk rozpoczyna współpracę z nowym klientem – agencja wygrała przetarg na realizację kampanii 360° dla marki Burger King. 22 maja miał premierę spot promujący kanapkę Chick’n Crunch “To pewne na 100%” .
Ekrany Samsung w odnowionym kinie Pathé Palace w Paryżu
Kino Pathé Palace w Paryżu zostało ponownie otwarte po renowacji. Nowa „szata” przeniosła je w nową erę technologii, m.in. dzięki sześciu ekranom Samsung Onyx cinema LED. Transformacji dopełnił ekran The Wall, 8K MICRO LED zainstalowany w holu obiektu.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764