logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Pierwsza Konferencja Online W Wielkim Formacie pod patronatem Signs.pl

   13.04.2021, przeczytano 1502 razy
ilustracja
fot. Sharon Pittaway

Podczas konferencji w dniu 28 kwietnia 2021 r. w godz. 10–15 na platformie Click Meeting (wszyscy zarejestrowani na konferencję otrzymają zaproszenia z linkiem do wejścia na wydarzenie) będą Państwo mogli wysłuchać prezentacji ekspertów z branży oraz wziąć udział w pokazach pracy maszyn.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pierwsza-konferencja-online-w-wielkim-formacie-pod-patronatem-signs.pl,391031,artykul.html

Przedstawiciele Polskiego Stowarzyszenia Sitodruku i Druku Cyfrowego – Joanna Zjawin, dyrektor biura zarządu, i Jacek Stencel, jego prezes, a także właściciel drukarni Pasja – przedstawią Państwu, jak z perspektywy Stowarzyszenia zrzeszonego w FESPA wygląda obecnie rynek druku wielkoformatowego.

O możliwościach wyróżnienia się na rynku, sprawienia, że propozycja produktowa dla klientów będzie unikalna, czyli o tym, jak zabłysnąć w wielkim formacie, i jakie niepowtarzalne efekty można osiągnąć dzięki konkretnym rozwiązaniom firmy swissQprint, opowie Piotr Ronke, dyrektor handlowy ze SCORPIO.

Na krótką wycieczkę w świat wielkiego formatu według firmy Epson – od rozwiązań CAD/GIS poprzez poligrafię/proofing, fotografię i FineArt, po zastosowania w reklamie i szeroko pojęty druk na tekstyliach – zabiorą Państwa Rafał Hnidziuk, Pre Sales Specialist i Tomasz Kuciński, Account Manager Commercial & Industrial Printing, z firmy Epson Europe. Ich prezentacje odbędą się w centrum demonstracyjnym firmy API.PL – autoryzowanego partnera handlowego i serwisowego drukarek marki Epson na terenie Polski.

Jacek Hamerliński, dyrektor Centralnego Ośrodka Badawczo-Rozwojowego Przemysłu Poligraficznego, zainspiruje Państwa swoją prezentacją Nowe nisze dla druku wielkoformatowego.

Następnie na wirtualny spacer po showroomie Atrium Centrum Ploterowego oraz prezentację pracy maszyn (m.in. drukarek żywicznych, UV LED, solwentowych) zaproszą Państwa przedstawiciele tej firmy.

Nie zabraknie także panelu dyskusyjnego, podczas którego zapytamy przedstawicieli drukarń wielkoformatowych, czy w obecnych czasach szukamy recepty na sukces czy na przetrwanie? W przyszłym tygodniu przedstawimy Państwu naszych szacownych uczestników panelu. Jeśli ktoś z Państwa chciałby dołączyć do ich grona – prosimy o kontakt z nami.

Godzinowy program Pierwszej Konferencji Online W Wielkim Formacie znajdą Państwo TUTAJ. Wszystkich zainteresowanych zapraszamy do zapoznania się z nim i rejestracji na konferencję – przypominamy, że przedstawicielom drukarń wielkoformatowych, agencji reklamowych i studiów graficznych, którzy zarejestrują się do 21 kwietnia br., oferujemy możliwość bezpłatnego udziału w wydarzeniu.

Organizatorem Pierwszej Konferencji Online W Wielkim Formacie w ramach Akademii Wiedzy jest Polski Drukarz sp. z o.o., wydawca miesięcznika „Świat DRUKU”. Partnerami konferencji są firmy: Atrium Centrum Ploterowe, Epson Europe oraz SCORPIO, współpraca: API.PL. Patronat branżowy nad wydarzeniem objęły: COBRPP, PIAP, PSSiDC, FestiwalDruku.pl, RemaDays, Dostawcy OOH magazine, Signs.pl i „Świat DRUKU”.

  • Zachęcamy do udziału w konferencji i rejestracji TUTAJ.

Konferencja odbędzie się za pomocą platformy Click Meeting, która jest oparta na przeglądarce internetowej. Aby wziąć udział w konferencji, wystarczy mieć dostęp do komputera i Internetu.

Wydarzenie objęte jest patronatem Signs.pl

Źródło: Polski Drukarz

wielkiformat.akademia-wiedzy.eu

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

JBB Bałdyga tworzy kreatywną komunikację wykorzystując sztuczną inteligencję
Jak powinna wyglądać idealna kanapka? Jak transport przyszłości? A jak firmowa maskotka? Na te i kilka innych pytań odpowiedzi szuka marka JBB Bałdyga wykorzystując do tego sztuczną inteligencję. Efekty są naprawdę ciekawe i wywołują spore zaangażowanie fanów marki w mediach społecznościowych.
Policja i Yanosik apelują na telebimach przy drogach i skrzyżowaniach
Co czwarty wypadek drogowy jest spowodowany używaniem telefonu podczas jazdy. Oderwanie wzroku od drogi, nawet na sekundę może spowodować, że kierowca nie zareaguje na czas. Wiele osób nie zdaje sobie z tego sprawy. Właśnie dlatego ruszyła ogólnopolska akcja „Łapki” na kierownicę!
Value Media i Labcon z kampanią wielkanocną dla marki Trefl
Trwa kampania wielkanocna marki Trefl, wiodącego producenta gier planszowych oraz puzzli w Polsce. Po raz kolejny działania z zakresu planowania i zakupu mediów koordynuje Value Media (Group One), które współpracuje z Grupą Trefl od jesieni 2022 roku. W ramach modelu house of communication kampanię wspierają spółki Group One. Agencja Labcon (Group One) jest...
Zmiany w Channel Factory Polska
W marcu doszło do zmiany na stanowisku Dyrektora Zarządzającego Channel Factory Polska – Tomasz Teodorczyk zastąpił Szymona Szmigla. Do zadań Teodorczyka należeć będzie dbanie o całokształt działań firmy, w tym relacje biznesowe z klientami oraz podmiotami współpracującymi z firmą. Do agencji dołączył również Marcin Boroszko, który będzie...
Streetcom wspiera rebranding past Wawrzyńca kampanią influencer marketingową
Trwa kampania influencerska dla past Wawrzyniec realizowana przez Streetcom. Biorą w niej udział zarówno makro i mikro influencerzy. Stanowi ona jeden z pierwszych etapów działań związanych z rebrandingiem i zmianą pozycjonowania popularnych past warzywnych Wawrzyńca. Celem prowadzonej kampanii jest wsparcie promocyjne dla zmienionego pozycjonowania, a także zwiększenie...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764