logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Pierwsza Konferencja Online W Wielkim Formacie pod patronatem Signs.pl

   13.04.2021, przeczytano 856 razy
ilustracja
fot. Sharon Pittaway

Podczas konferencji w dniu 28 kwietnia 2021 r. w godz. 10–15 na platformie Click Meeting (wszyscy zarejestrowani na konferencję otrzymają zaproszenia z linkiem do wejścia na wydarzenie) będą Państwo mogli wysłuchać prezentacji ekspertów z branży oraz wziąć udział w pokazach pracy maszyn.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pierwsza-konferencja-online-w-wielkim-formacie-pod-patronatem-signs.pl,391031,artykul.html

Przedstawiciele Polskiego Stowarzyszenia Sitodruku i Druku Cyfrowego – Joanna Zjawin, dyrektor biura zarządu, i Jacek Stencel, jego prezes, a także właściciel drukarni Pasja – przedstawią Państwu, jak z perspektywy Stowarzyszenia zrzeszonego w FESPA wygląda obecnie rynek druku wielkoformatowego.

O możliwościach wyróżnienia się na rynku, sprawienia, że propozycja produktowa dla klientów będzie unikalna, czyli o tym, jak zabłysnąć w wielkim formacie, i jakie niepowtarzalne efekty można osiągnąć dzięki konkretnym rozwiązaniom firmy swissQprint, opowie Piotr Ronke, dyrektor handlowy ze SCORPIO.

Na krótką wycieczkę w świat wielkiego formatu według firmy Epson – od rozwiązań CAD/GIS poprzez poligrafię/proofing, fotografię i FineArt, po zastosowania w reklamie i szeroko pojęty druk na tekstyliach – zabiorą Państwa Rafał Hnidziuk, Pre Sales Specialist i Tomasz Kuciński, Account Manager Commercial & Industrial Printing, z firmy Epson Europe. Ich prezentacje odbędą się w centrum demonstracyjnym firmy API.PL – autoryzowanego partnera handlowego i serwisowego drukarek marki Epson na terenie Polski.

Jacek Hamerliński, dyrektor Centralnego Ośrodka Badawczo-Rozwojowego Przemysłu Poligraficznego, zainspiruje Państwa swoją prezentacją Nowe nisze dla druku wielkoformatowego.

Następnie na wirtualny spacer po showroomie Atrium Centrum Ploterowego oraz prezentację pracy maszyn (m.in. drukarek żywicznych, UV LED, solwentowych) zaproszą Państwa przedstawiciele tej firmy.

Nie zabraknie także panelu dyskusyjnego, podczas którego zapytamy przedstawicieli drukarń wielkoformatowych, czy w obecnych czasach szukamy recepty na sukces czy na przetrwanie? W przyszłym tygodniu przedstawimy Państwu naszych szacownych uczestników panelu. Jeśli ktoś z Państwa chciałby dołączyć do ich grona – prosimy o kontakt z nami.

Godzinowy program Pierwszej Konferencji Online W Wielkim Formacie znajdą Państwo TUTAJ. Wszystkich zainteresowanych zapraszamy do zapoznania się z nim i rejestracji na konferencję – przypominamy, że przedstawicielom drukarń wielkoformatowych, agencji reklamowych i studiów graficznych, którzy zarejestrują się do 21 kwietnia br., oferujemy możliwość bezpłatnego udziału w wydarzeniu.

Organizatorem Pierwszej Konferencji Online W Wielkim Formacie w ramach Akademii Wiedzy jest Polski Drukarz sp. z o.o., wydawca miesięcznika „Świat DRUKU”. Partnerami konferencji są firmy: Atrium Centrum Ploterowe, Epson Europe oraz SCORPIO, współpraca: API.PL. Patronat branżowy nad wydarzeniem objęły: COBRPP, PIAP, PSSiDC, FestiwalDruku.pl, RemaDays, Dostawcy OOH magazine, Signs.pl i „Świat DRUKU”.

  • Zachęcamy do udziału w konferencji i rejestracji TUTAJ.

Konferencja odbędzie się za pomocą platformy Click Meeting, która jest oparta na przeglądarce internetowej. Aby wziąć udział w konferencji, wystarczy mieć dostęp do komputera i Internetu.

Wydarzenie objęte jest patronatem Signs.pl

Źródło: Polski Drukarz

wielkiformat.akademia-wiedzy.eu

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zmiana podejścia w branży pasmanteryjnej
Firmy korzystające z produktów pasmanteryjnych coraz częściej zmieniają swoje podejście zakupowe. Dotychczas bardzo popularne było korzystanie z e-sklepów pasmanteryjnych. Jednak zastanówmy się z czym wiąże się takie realizowanie zamówień na materiały tekstylne. Zaopatrując się w takim sklepie możemy jedynie wybierać spośród najczęściej...
Provident dodaje otuchy w reklamach od Mullenlowe Warsaw
Pod hasłem „Mam plan na szczęście” – przebiega kolejna odsłona kampanii reklamowej firmy pożyczkowej Provident. Za komunikację odpowiada agencja MullenLowe Warsaw.
Hisense rusza z kampanią #Upgradeyourhome w ramach UEFA Euro 2020
Hisense, jako Globalny Partner Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej UEFA EURO 2020, rozpoczyna kampanię #UpgradeYourHome, aby zachęcić swoich klientów do letniej wymiany domowych urządzeń na nowe.
Rockstar na nowo zapala świat do wysiłku
Za pośrednictwem najnowszej międzynarodowej platformy pod nazwą „Rockstar. Przejmij scenę", marka napojów energetycznych Rockstar ponownie rozpala konsumentów na całym świecie. To pierwsza tak znacząca międzynarodowa inicjatywa Rockstar, odkąd w 2020 roku marka została przejęta przez PepsiCo, światowego lidera w produkcji żywności i napojów. Firma...
Oranżada Hellena Party to doskonały wybór na urodziny, domówkę, piknik czy super przyjęcie. Imprezowe spotkania w jej towarzystwie smakują najlepiej! Wiedzą to cenione wokalistki: Viki Gabor i Roxie Węgiel, występujące w kolejnej odsłonie kampanii wystrzałowego napoju o charakterystycznym landrynkowym smaku. Nastolatki przytaczają różne okazje spożycia...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764