logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Pierwsza kurtyna ledowa w Polsce działa już w Placu Unii

  PR 20.05.2019, przeczytano 524 razy
ilustracjastrzałka

Pierwsza w Polce, spektakularna kurtyna ledowa Super Screen została uruchomiona w Placu Unii. To najnowsza generacja nośnika reklamowego, która zmieniła szklaną elewację Placu Unii w interaktywny ekran. Monitor ma 165 m2 powierzchni i rozdzielczość aż 10 pixeli.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pierwsza-kurtyna-ledowa-w-polsce-dziala-juz-w-placu-unii,382530,artykul.html

- Zamontowana w samym sercu Warszawy kurtyna ledowa to przełomowe rozwiązanie komunikacyjne dla marek. Dzięki wyjątkowej lokalizacji Placu Unii, firmy zyskają pewność, że prezentowane przez nich komunikaty trafią do szerokiego grona odbiorców. Dodatkowo, zastosowanie tak innowacyjnego ekranu podnosi prestiż oraz jakość prezentowanych treści - mówi Magdalena Socorro-Czerwińska, dyrektor Placu Unii.

Rewolucyjne rozwiązania technologiczne w designerskiej przestrzeni

Zainstalowanie transparentnego ekranu LED na elewacji Placu Unii pozwoliło w pełni zachować jej walory architektoniczne. Ściana pozostała przezroczysta, mimo że wygląda jak nowoczesny wyświetlacz.

Dzięki zarządzaniu on-line, reklamy na ekranie mogą zmieniać się w czasie rzeczywistym w oparciu o dowolne dane. Klient ma pełną dowolność w doborze multimedialnych treści, które aktualizowane są natychmiastowo. W zależności od celów kampanii możliwe jest dopasowanie kreacji do aktualnej pogody, pory dnia, stopnia zakorkowania miasta, social mediów czy nawet danych z telefonów komórkowych osób przechodzących obok ekranu.

Źródło: Plac Unii City Shopping

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764