logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Pierwsza loteria konsumencka marki Evrēe

  PR 15.02.2018, przeczytano 583 razy
ilustracjastrzałka

Właśnie ruszyła loteria konsumencka marki evrēe pod hasłem WINTER FOCH, w której można wygrać wiele atrakcyjnych nagród. Loterię będą wspierać różnorodne działania PR, kampania reklamowa w prasie, internecie oraz szereg materiałów POS w punktach sprzedaży. Zgłoszenia do loterii można nadsyłać do 18 marca br.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pierwsza-loteria-konsumencka-marki-evr%C4%93e,35473,artykul.html

Główna nagroda w loterii konsumenckiej evrēe WINTER FOCH to bon o wartości 10 000 zł na dowolną wycieczkę z oferty biura podróży ITAKA. Oprócz tego, co tydzień można wygrać karty podarunkowe do sklepu answear.com o wartości 200 zł, a co godzinę, w ustalonym przez Organizatora ośmiogodzinnym przedziale w ciągu dnia – bon o wartości 50 zł na zakupy kosmetyków evrēe.

Aby wziąć udział w promocji, wystarczy w dniach od 12 lutego do 18 marca br. kupić dowolny produkt marki evrēe bez limitu cenowego, zachować dowód zakupu w postaci paragonu fiskalnego lub faktury, zarejestrować zgłoszenie na stronie internetowej, zagrać w dostępną na stronie grę pamięciową typu „Memory” i czekać na wyniki losowania. Przy czym, o nagrodzie III stopnia, a więc o bonie na zakupy kosmetyków evrēe dowiadujemy się od razu po dokonaniu zgłoszenia.

- Celem loterii jest nie tylko zwiększenie poziomu sprzedaży produktów evrēe, ale również umocnienie wizerunku marki jako bardzo lifestylowej, atrakcyjnej dla młodej grupy odbiorców i takiej, która komunikuje się z konsumentem w niesztampowy sposób – mówi Weronika Kowalczuk Brand Manager marki evrēe.

Organizatorem loterii jest IQ Marketing (Poland) Sp. z o.o.  Za działania PR oraz kampanię reklamową w prasie odpowiedzialna jest agencja Quality Public Relations.

Źródło: evrēe

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764