Właśnie ruszyła loteria konsumencka marki evrēe pod hasłem WINTER FOCH, w której można wygrać wiele atrakcyjnych nagród. Loterię będą wspierać różnorodne działania PR, kampania reklamowa w prasie, internecie oraz szereg materiałów POS w punktach sprzedaży. Zgłoszenia do loterii można nadsyłać do 18 marca br.
Główna nagroda w loterii konsumenckiej evrēe WINTER FOCH to bon o wartości 10 000 zł na dowolną wycieczkę z oferty biura podróży ITAKA. Oprócz tego, co tydzień można wygrać karty podarunkowe do sklepu answear.com o wartości 200 zł, a co godzinę, w ustalonym przez Organizatora ośmiogodzinnym przedziale w ciągu dnia – bon o wartości 50 zł na zakupy kosmetyków evrēe.
Aby wziąć udział w promocji, wystarczy w dniach od 12 lutego do 18 marca br. kupić dowolny produkt marki evrēe bez limitu cenowego, zachować dowód zakupu w postaci paragonu fiskalnego lub faktury, zarejestrować zgłoszenie na stronie internetowej, zagrać w dostępną na stronie grę pamięciową typu „Memory” i czekać na wyniki losowania. Przy czym, o nagrodzie III stopnia, a więc o bonie na zakupy kosmetyków evrēe dowiadujemy się od razu po dokonaniu zgłoszenia.
- Celem loterii jest nie tylko zwiększenie poziomu sprzedaży produktów evrēe, ale również umocnienie wizerunku marki jako bardzo lifestylowej, atrakcyjnej dla młodej grupy odbiorców i takiej, która komunikuje się z konsumentem w niesztampowy sposób – mówi Weronika Kowalczuk Brand Manager marki evrēe.
Organizatorem loterii jest IQ Marketing (Poland) Sp. z o.o. Za działania PR oraz kampanię reklamową w prasie odpowiedzialna jest agencja Quality Public Relations.
Źródło: evrēe