logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Pierwsza lustrzanka z możliwością nagrywania filmów

   04.09.2008, przeczytano 2400 razy

Nikon przedstawił światu D90 - pierwszą na świecie cyfrową lustrzankę z możliwością nagrywania filmów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pierwsza-lustrzanka-z-mozliwoscia-nagrywania-filmow-,7818,artykul.html

Aparat wyposażono w sensor obrazu CMOS w formacie DX o rozdzielczości 12,3 Mpix. Urządzenie umożliwia nagrywanie filmów w rozdzielczości HD 720p (1280 x 720) z płynnością 24 klatek na sekundę. D90 dysponuje technologią Scene Recognition System (SRS), która rozpoznaje fotografowane obiekty i sceny, a następnie optymalizuje ustawienia dotyczące ostrości, ekspozycji oraz balansu bieli.

Nikon D90 w sprzedaży znajdzie się 19 września tego roku. Cena samego korpusu to 1100$. W zestawie z obiektywem AF-S DX 18-55G VR bedzie wynosić 1240$.

Źródło: Fareastgizmos

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
brak ikonki
,

chcę taką!!!!!!!!!!! :D

avatar użytkownika
,

Super polecam rewelacyjne zdjecia wychodza jezeli potrafi sie pstrykac :D a i filmy w hd sie nagrywa :]

avatar użytkownika
,

po prostu miodzio :D

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764