logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Pierwsza maszyna Scodix Ultra 2 PRO + Foil w Polsce

  PR 10.01.2019, przeczytano 1636 razy

Scodix Ultra to wszechstronne, cyfrowe rozwiązanie do uszlachetniania wydruków. Wydruki mogą być wykańczane między innymi lakierem wybiórczym oraz folią metaliczną, połączone z różnego rodzaju podłożami - między innymi offsetowymi, cyfrowymi, plastikowymi, laminowanymi i nielaminowanymi, a także powlekanymi i niepowlekanymi. Dzięki temu, technologia daje możliwość realizowania zleceń wydruków komercyjnych takich jak wizytówki, kartki z życzeniami, foldery, okładki na książki, broszury, etykiety czy opakowania już od 1 szt.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pierwsza-maszyna-scodix-ultra-2-pro-%2B-foil-w-polsce,380735,artykul.html

Innowacyjność technologii Scodix polega na dostarczeniu technologii cyfrowego uszlachetniania arkuszy w formacie B2+ i najszerszego zakresu efektów, na różnych podłożach i aplikacjach. Unikalnym jest fakt uzyskiwania zaawansowanych uszlachetnień arkuszy bez użycia drogich i czasochłonnych procesów analogowych. Dziewięć różnych aplikacji takich jak Scodix Crystal, Braille, Sense, Foil, Glitter, Spot, VDP/VDE, Cast&Cure oraz Metallic, dostępnych jest na jednej platformie w pełni cyfrowo. Oznacza to, że efekty takie jak np. lakier wybiórczy (płaski lub wypukły; od 5 do 250 mikronów) czy też aplikacja wybiórczo folii metalicznej imitującej hot stamping, możliwe są do uzyskania za pomocą kilku kliknięć bez konieczności produkcji matryc. Wysoka powtarzalność oraz pasowanie efektu uszlachetnienia do zadrukowanych wcześniej (różnymi technikami druku) arkuszy, możliwe są dzięki innowacyjnej i solidnej konstrukcji oraz systemowi registra Scodix RSP. Zespół aplikowania folii metalicznych, czy też innych takich jak Cast and Cure - zintegrowany w jedną linię produkcyjną, charakteryzuje się solidną konstrukcją, która, dzięki zastosowanym rozwiązaniom, wyznacza jakościową referencję jak również umożliwia wymierne oszczędności materiałów, co ma istotne znaczenie biznesowe.

Źródło: Digiprint

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

API Foilmakers przejmuje United Foils Europe
Firma Aldus, wraz wchodzącą w skład tej grupy API Foilmakers, poinformowały o podpisaniu umowy definitywnego przejęcia United Foils Europe BV, wraz z jej spółkami zależnymi: United Transfer Technologies BV, Pack Vision BV, United Foils, Starfoil Technology Netherlands BV oraz Newfoil Machines.
Brother DCP-L2600D, DCP-L2622DW i DCP-L2640DN: urządzenia typu 3w1
Firma Brother wprowadza do oferty 3 wydajne monochromatyczne urządzenia laserowe 3w1. Modele DCP-L2600D, DCP-L2622DW i DCP-L2640DN są łatwe w konfiguracji oraz co ważne pozwalają na sprawne wygenerowanie wysokiej jakości wydruków. Urządzenia zostały tak stworzone, aby usprawnić proces druku i zmniejszyć jego koszt.
Sharp BP-C542WD, BP-C533WD i BP-C533WR: drukarki wielofunkcyjne
Sharp wprowadza trzy kolorowe urządzenia MFP (wielofunkcyjne) A4. Modele BP-C542WD, BP-C533WD i BP-C533WR dołączają do rosnącej linii produktów Sharp, zaprojektowanych dla dynamicznie zmieniających się, hybrydowych miejsc pracy przyszłości. Urządzenia gwarantują nowoczesną komunikację z rozbudowanymi funkcjami bezpieczeństwa oraz redukcję zużycia energii,...
Epson AM-C400 i AM-C550 - atramentowe drukarki A4
Epson kontynuuje rozwój autorskiej technologii druku atramentowego Heat-Free, rozszerzając ofertę dla biur o urządzenia wielofunkcyjne AM-C400 i AM-C550, które usprawniają pracę z dokumentami w formacie A4. Nowe modele zapewniają wszystkie cenione w produktach firmy Epson atuty związane z oszczędnością energii i wydajnością.
Opakowania z maszyną Revoria Press PC1120 w firmie Slodkie
Czekoladowa, karmelowa, bakaliowa – to kolejne linie słodyczy w firmie Slodkie. To producent personalizowanych słodyczy reklamowych, którego produkty z sukcesami uczestniczą w kampaniach największych światowych marek. Jest ich ponad 600 rodzajów, a każdy i dla każdego klienta musi być odpowiednio opakowany. Personalizacja opakowań, wysoka jakość, odpowiednie barwy – to tylko...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764