logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Pierwsza muzyczna kampania marki Lay’s

  PR 03.07.2019, przeczytano 3072 razy
ilustracjastrzałka

Marka Lay’s przygotowała letnią kampanię pod hasłem „Muzyka smakuje lepiej z Lay’s”. W sklepach można znaleźć specjalne muzyczne paczki bestsellerów Lay’s oraz limitowaną edycję chipsów o smaku: Salsy, Krążków cebulowych z sosem cheddar oraz Chrupiącego bekonu. Muzyczne paczki z dodatkowym oznaczeniem promocyjnym objęte są wielką muzyczną loterią trwającą do końca sierpnia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pierwsza-muzyczna-kampania-marki-lay%E2%80%99s,383098,artykul.html

- Muzyka smakuje lepiej z Lay’s, zwłaszcza, kiedy możesz słuchać jej z przyjaciółmi na żywo na największych festiwalach! Marka Lay’s od lat promuje spędzanie przyjemnych chwil z przyjaciółmi, dlatego w muzycznej loterii Lay’s można grać o karnet na festiwal nie tylko dla siebie, ale również dla paczki trojga przyjaciół.  W ten sposób osoby wygrywające mogą zabrać swoją paczkę na jeden z festiwali muzycznych: Open’er i Kraków Live Festival, a także Audioriver - powiedziała Natalia Makutynowicz – Mł. Kierownik Marki Lay’s.

Na każdym z tych festiwali Lay’s zaprasza do specjalnej muzycznej strefy pełnej dobrej muzyki i atrakcji idealnych do dzielenia się z grupą przyjaciół, m.in festiwalowych zestawów tatuaży czy możliwości wykonania najbardziej instagramowalnego zdjęcia na festiwalu. W loterii do wygrania są też inne muzyczne nagrody m.in: głośniki i słuchawki JBL, vouchery na eBilet.pl - w sumie w puli znajduje się prawie 1 000 nagród. Mechanizm loterii jest prosty. Wystarczy zakupić promocyjną paczkę Lay’s (z informacją o loterii bezpośrednio na opakowaniu lub w postaci banera), wybrać nagrodę, o którą chcemy grać i wpisać kod z wnętrza paczki na stronie loterii, a następnie wysłać zgłoszenie.

Wsparcie marketingowe

Kampanii „Muzyka smakuje lepiej z Lay’s” oraz muzycznej loterii Lay’s towarzyszy silna kampania 360°. W jej ramach emitowane są spoty telewizyjne 10’’ i 15’’, które dzięki wakacyjnym hitom zarażają festiwalowymi emocjami.  Działania zaplanowane do końca września br. prowadzone są też w mediach społecznościowych, na portalach internetowych oraz w punktach sprzedaży.

Za koncept kreatywny i realizację spotu 10” odpowiedzialna była agencja VMLY&R, a produkcją zajęła się agencja Papaya Films wraz z reżyserem spotu Krzysztofem Grajperem. Przygotowaniem spotu 15” zajęła się zaś agencja BBDO. Z kolei agencja VMLYR Poland odpowiedzialna była za działania reklamowe w TV i digitalu oraz przygotowanie strony www, a zakupem mediów zajął się dom mediowy Media Direction. Za organizację wydarzeń na festiwalach odpowiada Event Marketing Piotr Łapa przy współpracy z agencją Ewesa, a za organizację loterii Agencja Reklamowa Avanti sp. z o.o. sp. k.

ilustracjastrzałka

Źródło: PepsiCo

www.pepsico.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Panasonic: aktualizacja oprogramowania aparatu Lumix S5II i S5IIX
Panasonic wprowadza istotną aktualizację oprogramowania sprzętowego dla LUMIX S5II oraz S5IIX, swoich pełnoklatkowych aparatów bezlusterkowych. Nie tylko usprawnia ona fotografowanie, ale również zwiększa możliwości udostępniania zdjęć i filmów.
Płyty Swedboard w ofercie Sico Print Solutions
SICO Print Solutions, dostawca rozwiązań do druku cyfrowego, z przyjemnością ogłasza nawiązanie współpracy z firmą SWEDBOARD, producentem ekologicznych płyt kartonowych z rdzeniem przypominającym strukturę zagęszczonego plastra miodu. Ta współpraca pozwoli SICO Print Solutions oferować swoim klientom nowe, zrównoważone rozwiązania, które...
Firma Lavazza bezprzetargowo przedłużyła umowę ramową z NAV agency.
Allegro z międzynarodową platformą komunikacji
Allegro ogłasza ewolucję komunikacyjną marki. Idea kreatywna i hasło „Jak tak, to Allegro” skupiają się na różnorodności kategorii i szerokim wyborze produktów na platformie, które odzwierciedlają codzienne potrzeby, wyzwania i plany  współczesnych konsumentów.
Cofające się streamy w promocji filmu Omen
W ramach promocji filmu “Omen: Początek” studia 20th Century widzowie Twitcha mogli oglądać wyjątkowe transmisje. Podczas ich trwania zaaranżowane zostały problemy techniczne powodujące cofanie się całego materiału. W kampanii wzięli udział popularni twórcy gamingowi: Seto, Kamyk oraz Pago. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764