logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Pierwsza ogólnopolska kampania społeczna: Hazard. Nie igraj.

  PR 05.07.2013, przeczytano 3129 razy
ilustracja

W ramach kampanii społecznej „Hazard. Nie igraj.” na ulicach Warszawy, Krakowa, Poznania, Gdańska, Gdyni i Wrocławia pojawiły się murale z hasłami „Gra pociąga, ale wciąga”, „Szczęście nie przychodzi z automatu” czy „Goło i niewesoło”. Ich celem jest zwrócenie społecznej uwagi na ryzyko związane z nadużywaniem gier hazardowych wśród młodych ludzi w wieku od 15 do 24 lat.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pierwsza-ogolnopolska-kampania-spoleczna%3A-hazard.-nie-igraj.,19170,artykul.html

Jak wskazują wyniki badań przeprowadzonych ze środków Funduszu Rozwiązywania Problemów Hazardowych przez Fundację CBOS, ponad 50 tys. Polaków jest uzależnionych od gier hazardowych, a blisko 200 tys. narażonych na ryzyko uzależnienia.
Problem ten ma uświadamiać pierwsza w Polsce ogólnopolska kampania społeczna „Hazard. Nie igraj.”, która swym zasięgiem obejmuje on-line, mobile, social media, reklamy w kinie oraz ambient .

Reklamy display dostępne są na największych portalach horyzontalnych. Spoty reklamowe można było obejrzeć na YouTube, w sekcjach VOD Onet, a także w sieci kin Multikino. W portalu społecznościowym Facebook prowadzony jest profil „nie igraj”, który skupia ponad 2 400 fanów.

Istotnym elementem kampanii jest ambient – murale obecne w 6 najważniejszych miastach Polski: Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Gdańsku, Gdyni i Wrocławiu, a także vlepki, naklejki na lustrach i plakaty w kinach, pubach i centrach rozrywki.

Grupą docelową kampanii są osoby w wieku od 15 do 24 lat, czyli pokolenie Y, określane również mianem pokolenia klapek i iPodów czy generacją nanosekundy. Aktywności kierowane są także do rodziców i opiekunów oraz nauczycieli i dyrektorów szkół. 

Przygotowaniem strategii oraz zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Value Media, za kreację odpowiedzialna jest Szkoła Mistrzów Reklamy. Działania w mediach społecznościowych prowadzi 8fish, natomiast za PR odpowiada agencja Personal PR.

Kampania społeczna „Hazard. Nie igraj.” finansowana jest ze środków Funduszu Rozwiązywania Problemów Hazardowych. Realizacja kampanii rozpoczęła się w ubiegłym roku i zakończy się w październiku 2013 roku.

Źródło: Fundacja CBOS

www.nieigraj.com.pl

Dodatkowe informacje:

Fundusz Rozwiązywania Problemów Hazardowych został powołany w 2009 roku na podstawie artykułu 88 Ustawy o grach hazardowych z 19 listopada 2009 roku. Celem działalności Funduszu Rozwiązywania Problemów Hazardowych jest przeciwdziałanie problemom wynikającym z uzależnień od hazardu lub innych uzależnień niestanowiących uzależnienia od substancji psychoaktywnych, takich jak: nałogowe korzystanie z internetu, gier komputerowych i telefonu komórkowego, pracoholizm, seksoholizm czy zakupoholizm.

Fundusz Rozwiązywania Problemów Hazardowych jest państwowym funduszem celowym, którego przychód stanowi 3% wpływów z dopłat od gier objętych monopolem Państwa. Dysponentem środków jest Minister Zdrowia, który powierzył zarządzanie Funduszem Krajowemu Biuru ds. Przeciwdziałania Narkomanii.

Działalność Funduszu obejmuje prowadzenie badań, działalność informacyjno-edukacyjną, profilaktykę uzależnień od hazardu i uzależnień behawioralnych oraz podnoszenie jakości programów profilaktycznych i terapeutycznych.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764