logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Pierwsza polska reklama na serwerach Counter-Strike

  PR 16.04.2008, przeczytano 1604 razy
ilustracjastrzałka
Reklama Kode5

Miłośnicy gier komputerowych korzystający z europejskich serwerów Counter-Strike podczas gry oglądają reklamy zachęcające do odwiedzenia serwisu GameCorner.pl oraz wzięcia udziału w Kode 5 Global Gaming Revolution. To pierwszy w Polsce przykład wykorzystania reklamy dynamicznej w grach komputerowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pierwsza-polska-reklama-na-serwerach-counter-strike,7128,artykul.html

Reklama dynamiczna na serwerach polega na bezpośrednim pobieraniu treści reklamowej przy polaczeniu komputera z internetem i wyświetlaniu na mapie reklamy zbliżonej do tradycyjnego outdooru. Ten typ reklamy może być dostosowany do lokalizacji gracza czy tez pory dnia, reklamodawcom pozwala natomiast otrzymywać informacje o skuteczności przekazu.

Pierwszą taką kampanię reklamową realizuje serwis GameCorner.pl, jeden z głównych sponsorów finału polskiej edycji imprezy ''Kode5 Global Gaming Revolution''. To największa polska impreza dla miłośników gier komputerowych, którzy spotkają się w dniach 5-6 kwietnia br. w warszawskim centrum handlowym „Blue City".

Za przygotowanie i emisje reklamy odpowiedzialna była agencja AdAction.

Źródło: Gazeta.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764