Miłośnicy gier komputerowych korzystający z europejskich serwerów Counter-Strike podczas gry oglądają reklamy zachęcające do odwiedzenia serwisu GameCorner.pl oraz wzięcia udziału w Kode 5 Global Gaming Revolution. To pierwszy w Polsce przykład wykorzystania reklamy dynamicznej w grach komputerowych.
Reklama dynamiczna na serwerach polega na bezpośrednim pobieraniu treści reklamowej przy polaczeniu komputera z internetem i wyświetlaniu na mapie reklamy zbliżonej do tradycyjnego outdooru. Ten typ reklamy może być dostosowany do lokalizacji gracza czy tez pory dnia, reklamodawcom pozwala natomiast otrzymywać informacje o skuteczności przekazu.
Pierwszą taką kampanię reklamową realizuje serwis GameCorner.pl, jeden z głównych sponsorów finału polskiej edycji imprezy ''Kode5 Global Gaming Revolution''. To największa polska impreza dla miłośników gier komputerowych, którzy spotkają się w dniach 5-6 kwietnia br. w warszawskim centrum handlowym „Blue City".
Za przygotowanie i emisje reklamy odpowiedzialna była agencja AdAction.
Źródło: Gazeta.pl