logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Pierwsza telewizyjna kampania Mincer Pharma

  PR 05.03.2018, przeczytano 505 razy

1 marca wystartowała pierwsza w historii telewizyjna kampania reklamowa Mincer Pharma. Jej celem jest zbudowanie silnej świadomości marki wśród konsumentek oraz ekspozycja unikatowych receptur produktów czterech linii kosmetycznych, dedykowanych różnym typom skóry.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pierwsza-telewizyjna-kampania-mincer-pharma,35665,artykul.html

Przedstawione w kampanii receptury czterech linii kosmetycznych  Mincer Pharma odpowiadają na zróżnicowane wymagania kobiet i niosą ze sobą gwarancję skuteczności. W spotach reklamowych wykorzystano także wizerunek eksperta dr Moniki Bujanowskiej, lekarza medycyny estetycznej, która słynie ze stosowania i  rekomendowania produktów wyłącznie najwyższej jakości. Celem współpracy z dr Bujanowską jest także wskazanie, że produkty Mincer Pharma mogą stanowić nieinwazyjną alternatywę dla zabiegów z zakresu medycyny estetycznej, dającą porównywalne efekty przy ich dłuższym stosowaniu.

Kampania ruszyła 1 marca i potrwa do połowy czerwca.  Spoty oraz billboardy sponsorskie emitowane są w 70  w największych stacjach ogólnopolskich oraz wybranych kanałach tematycznych,  w tym m.in.: TVN, Polsat, TVP1, TVP2, TV Puls, TV Polonia, TLC, HGTV.

Działaniom reklamowym w telewizji towarzyszy także kampania radiowa, prasowa i internetowa.

Za opracowanie koncepcji i realizację spotu odpowiada agencja Leo Burnett. Kampanię telewizyjną zaplanowała CODEMEDIA. Planowanie i zakup reklam w prasie oraz działania PR realizuje Quality Public Relations.

Źródło: Quality Public Relations

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764