1 marca wystartowała pierwsza w historii telewizyjna kampania reklamowa Mincer Pharma. Jej celem jest zbudowanie silnej świadomości marki wśród konsumentek oraz ekspozycja unikatowych receptur produktów czterech linii kosmetycznych, dedykowanych różnym typom skóry.
Przedstawione w kampanii receptury czterech linii kosmetycznych Mincer Pharma odpowiadają na zróżnicowane wymagania kobiet i niosą ze sobą gwarancję skuteczności. W spotach reklamowych wykorzystano także wizerunek eksperta dr Moniki Bujanowskiej, lekarza medycyny estetycznej, która słynie ze stosowania i rekomendowania produktów wyłącznie najwyższej jakości. Celem współpracy z dr Bujanowską jest także wskazanie, że produkty Mincer Pharma mogą stanowić nieinwazyjną alternatywę dla zabiegów z zakresu medycyny estetycznej, dającą porównywalne efekty przy ich dłuższym stosowaniu.
Kampania ruszyła 1 marca i potrwa do połowy czerwca. Spoty oraz billboardy sponsorskie emitowane są w 70 w największych stacjach ogólnopolskich oraz wybranych kanałach tematycznych, w tym m.in.: TVN, Polsat, TVP1, TVP2, TV Puls, TV Polonia, TLC, HGTV.
Działaniom reklamowym w telewizji towarzyszy także kampania radiowa, prasowa i internetowa.
Za opracowanie koncepcji i realizację spotu odpowiada agencja Leo Burnett. Kampanię telewizyjną zaplanowała CODEMEDIA. Planowanie i zakup reklam w prasie oraz działania PR realizuje Quality Public Relations.
Źródło: Quality Public Relations