logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Pierwsza telewizyjna kampania wody Jurajska

  PR 04.05.2016, przeczytano 1074 razy

Marka Jurajska rozpoczyna 2 maja pierwszą kampanię telewizyjną dla swojego flagowego produktu – naturalnej wody mineralnej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pierwsza-telewizyjna-kampania-wody-jurajska,28427,artykul.html

W kreacji reklamowej zawarto „esencję marki”: autentyczne emocje związane z rodziną, bliskość nieskażonej natury oraz obecność „jurajskich minerałów” w wodzie - podkreśla Wojciech Kosmalski, brand manager Jurajska. Tłem muzycznym kampanii jest piosenka „Taką Wodą Być”, jeden z największych przebojów zespołu Happysad. Honorarium za użyczenie utworu zespół postanowił przeznaczyć na cele dobroczynne - mówi Paweł Hordejuk, menadżer Happysad.

Spoty będą emitowane we wszystkich największych stacjach telewizyjnych (TVP1, TVP2, Polsat, TVN, ZPR) oraz w stacjach tematycznych przez okres dwóch miesięcy.

Planowaniem mediów i zakupem czasu antenowego zajmuje się OMD. Kampanię telewizyjną wspierają działania public relations, za które odpowiada agencja Quality PR.

Źródło: Jurajska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

W dniach 19-21 marca br. w API.PL odbyły się 3 dniowe spotkania DTF TRENDY 2024. Zorganizowano je, aby pokazać, jak technologia DTF się rozwija i jakie nowe rozwiązania pojawiają się na rynku. 
Zmiany w zarządzie ECCO Network
Globalna sieć agencji public relations Ecco Network, reprezentowana w Polsce przez - On Board Think Kong (OBTK) powiększa zarząd.
Uwagę w sklepach przyciągają dziś cyfrowe kioski
W dobie rosnącej cyfryzacji zakupów, najnowszy raport firmy doradczo-technologicznej Future Mind rzuca światło na znaczące różnice w percepcji konsumentów na temat technologii sklepowych. Wzbudzające niegdyś zdumienie kasy samoobsługowe stały się naturalnym elementem polskiego retailu, a konsumenci nie postrzegają ich już jako innowacji czy nowinki. Obecnie niewiadomą dla wielu...
Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764