logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Pierwsza w historii edycja limitowana marki Tatra

  PR 14.09.2020, przeczytano 967 razy
ilustracja

Tatra, jedna z największych marek piwnych na polskim rynku, wprowadza na rynek limitowaną edycję opakowań. Idea „Ludzie z charakterem” docenia bohaterów dnia codziennego – mistrzów w swoim fachu. Zmianie opakowań towarzyszyć będzie kampania telewizyjna oraz działania w Internecie i w punktach sprzedaży.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pierwsza-w-historii-edycja-limitowana-marki-tatra,388433,artykul.html

We wrześniu na półki sklepowe trafiła pierwsza w historii limitowana edycja opakowań Tatry. Marka kierowana jest do szerokiego grona odbiorców, głównie mężczyzn, dla których piwo jest ważnym elementem ich męskiego świata. Przedstawiona na opakowaniach oraz w najnowszym spocie TV idea „Ludzie z charakterem” docenia bohaterów dnia codziennego – mistrzów w swoim fachu. Limitowana edycja powstała z myślą o tych, którym w codziennym życiu nie brakuje hartu ducha, doświadczenia oraz pasji. Na opakowaniach znalazło się aż sześć zawodów, z różnych regionów Polski.

- Na opakowaniach limitowanej edycji Tatry znalazły się: Wilk Morski, Strażnik Gór, Znawca czterech kółek, Mistrz w swoim fachu, Czarny złotnik i Pogromca ognia. Zależało nam, aby podkreślić uniwersalny charakter marki, dlatego celowo nie umieściliśmy nazw poszczególnych profesji wprost. Staraliśmy się nazwać je w taki sposób, aby osoby, które nawet bezpośrednio nie wykonują danego zawodu, mogły odnaleźć w nich cząstkę siebie. Nie trzeba być zawodowym mechanikiem, aby czuć się prawdziwym znawcą czterech kółek. - Julia Czyżykowska Brand Manager marki

„Ludzie z charakterem” to kolejne działanie, poprzez które marka buduje wizerunek piwa z charakterem i nawiązuje do prawdziwie męskich wartości, jak siła, tradycja i męski świat. Nowy spot można oglądać od 14 września br. w stacjach ogólnopolskich i tematycznych. Oprócz kampanii telewizyjnej zaplanowano również działania w mediach społecznościowych oraz szerokie wsparcie w punktach sprzedaży.

Za kreację oraz komunikację ATL odpowiada Heart&Brain. Spot wyprodukował Opus Film. Działania digital i social media marki prowadzi agencja Golden Submarine. Projekty opakowań przygotowało Wilk Studio, a Agencja Global Shopper Marketing jest odpowiedzialna za działania BTL. Kampanie dla marki planuje i kupuje dom mediowy Starcom.

Źródło: Grupa Żywiec

www.grupazywiec.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764