logo
WIADOMOŚCI

Pierwsza w historii kampania marki Remington

  PR 13.11.2017, przeczytano 234 razy
ilustracjastrzałka

Po raz pierwszy w historii ruszyła kampania telewizyjna marki Remington. Akcję pod hasłem „Mogę Wszystko” wspierają również szeroko zasięgowe działania w Internecie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pierwsza-w-historii-kampania-marki-remington,34463,artykul.html

11 października wystartowała kampania telewizyjna „Mogę wszystko”. Głównym bohaterem kampanii marki Remington jest seria do pielęgnacji i stylizacji włosów Keratin Protect, która powstała jako odpowiedź na najważniejsze zmartwienie klientek, czyli ochronę włosów przed uszkodzeniami bez uszczerbku dla efektów stylizacji. Reklama podkreśla, że dzięki produktom tej linii, kobiety mogą poczuć się wolne i zmieniać swoją stylizację tak często, jak tego pragną.

Spoty emitowane są w głównych kanałach telewizyjnych: TVN, Polsat oraz stacjach tematycznych.

Komunikacja ATL wspierana jest szeroko zasięgową wizerunkową kampanią w Internecie, bazującą na influencer marketing, social media marketing oraz narzędziach takich jak: programmatic, GDN, search, RTB. 

Za strategię komunikacji, kampanię online i zakup mediów odpowiedzialna jest agencja Value Media. Działania PR prowadzi agencja magnifiCo marketing&PR consultants.

Źródło: Remington

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

W słoweńskim Portorož startuje 25. edycja Festiwalu Golden Drum
Przedstawiciele branży kreatywnej z całego świata spotkają się jutro w Słowenii na jubileuszowej 25. edycji Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Golden Drum, który odbędzie się w dniach 17-19 października b.r. Podczas trzech dni trwania festiwalu uczestnicy będą mogli wziąć udział w porywających dyskusjach i fascynujących warsztatach. Oprócz wyczekiwanego przez...
Codemedia wspiera promocje probiotyku z portfolio Stada
Z początkiem października ruszyła kampania sponsorska probiotyku Lactostad z oferty STADA Poland – części niemieckiego koncernu farmaceutycznego STADA AG. Działania prowadzone są w telewizji, a za ich planowanie i realizację odpowiada dom mediowy Codemedia.
Kampania „Opowiem ci o zbrodni”
A+E Networks rozpoczęło kampanię reklamową 6-odcinkowego cyklu dokumentalnego „Opowiem ci o zbrodni”. Program debiutuje w telewizji kryminalnej Crime+Investigation Polsat (CI Polsat) w środę, 17 października o godz. 22:00. Programowi towarzyszy również książka (Kompania Mediowa) oraz  nagrana na jej podstawie seria audiobooków wydanych przez Storytel.
#Głodni pomagania – PCK opowiada o kampanii dotyczącej niedożywienia
Od pierwszych dni października bilbordy, profile w mediach społecznościowych, a nawet ekrany w wagonach warszawskiego metra zapełniły wizerunki polskich gwiazd dyskutujących na temat głodu. Dzisiaj cala zagadka się wyjaśniła – znani i lubiani okazali się najbardziej spragnieni… niesienia pomocy. Kogo i w jaki sposób wspierają m.in. Małgorzata Socha, Michał Piróg, Katarzyna...
Xerox został liderem światowego rankingu  dostawców usług zarządzania drukiem (MPS) organizowanego przez agencję Quocirca. Dziewiąty rok z rzędu!
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
. Wszystkie prawa zastrzeżone