WIADOMOŚCI

Pierwsza w historii kampania marki Remington

Mateusz Zawiślak  PR - bezpłatny materiał PR | 13.11.2017, przeczytano 111 razy
ilustracjastrzałka
Pierwsza w historii kampania marki Remington

Po raz pierwszy w historii ruszyła kampania telewizyjna marki Remington. Akcję pod hasłem „Mogę Wszystko” wspierają również szeroko zasięgowe działania w Internecie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pierwsza-w-historii-kampania-marki-remington,34463,artykul.html

11 października wystartowała kampania telewizyjna „Mogę wszystko”. Głównym bohaterem kampanii marki Remington jest seria do pielęgnacji i stylizacji włosów Keratin Protect, która powstała jako odpowiedź na najważniejsze zmartwienie klientek, czyli ochronę włosów przed uszkodzeniami bez uszczerbku dla efektów stylizacji. Reklama podkreśla, że dzięki produktom tej linii, kobiety mogą poczuć się wolne i zmieniać swoją stylizację tak często, jak tego pragną.

Spoty emitowane są w głównych kanałach telewizyjnych: TVN, Polsat oraz stacjach tematycznych.

Komunikacja ATL wspierana jest szeroko zasięgową wizerunkową kampanią w Internecie, bazującą na influencer marketing, social media marketing oraz narzędziach takich jak: programmatic, GDN, search, RTB. 

Za strategię komunikacji, kampanię online i zakup mediów odpowiedzialna jest agencja Value Media. Działania PR prowadzi agencja magnifiCo marketing&PR consultants.

Źródło: Remington

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

R E K L A M A

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
 
sobota 18.11.2017, 74 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2017 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone