logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Pierwsza w historii reklama LG podczas finału Super Bowl

  PR 28.12.2015, przeczytano 665 razy
ilustracjastrzałka

Studio filmowe Ridleya Scotta, RSA Films, zajmie się produkcją spotu telewizyjnego najnowszej generacji telewizorów LG OLED TV, który zostanie wyświetlony podczas 50. finałowego meczu mistrzostw NFL, Super Bowl.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pierwsza-w-historii-reklama-lg-podczas-finalu-super-bowl,26957,artykul.html

Firma LG Electronics poinformowała o pierwszej w historii reklamie telewizyjnej marki, która zostanie wyświetlona podczas finału Super Bowl. Za produkcję spotu odpowiedać będzie studio filmowe Ridleya Scotta, RSA Films.

Za reżyserię spotu prezentującego cieszącą się uznaniem technologię LG OLED TV będzie odpowiedzialny Jake Scott. Wyświetlona podczas 50. finału pucharu Super Bowl produkcja reklamowa studia Ridleya Scotta będzie ukoronowaniem intensywnej kampanii reklamowej LG. Jej celem jest ukazanie zaangażowania marki w poszukiwanie nowych technologii i podkreślenie, że OLED TV to nie tylko najlepszy dostępny obecnie telewizor, a początek zupełnie nowej ery w technologii wyświetlania obrazu.

Reklama marki LG będzie owocem współpracy dwóch niezwykle doświadczonych i kreatywnych osób, których w dodatku łączą więzy rodzinne. Najnowszy film Ridleya Scotta, „Marsjanin”, niedawno zdobył nagrodę wręczoną przez organizację National Board of Review dla najlepszego reżysera 2015 roku oraz nominację do Złotego Globu dla najlepszego filmu.

Producent znany jest również ze swojej przełomowej reklamy komputera Macintosh z 1984 roku, która została okrzyknięta przez magazyn Forbes najlepszym spotem telewizyjnym Super Bowl wszech czasów. Jego syn, Jake, poszedł w ślady ojca i zajął się produkcją reklam Super Bowl. Ma ich na swoim koncie aż sześć, z czego jedna, pod tytułem „Lost Dog", którą wyprodukował dla marki Budweiser, została uznana przez magazyn USA Today za najlepszą reklamę ubiegłego sezonu.

Kiedy po raz pierwszy zobaczyłem telewizor LG OLED, byłem oszołomiony niesamowitą jakością obrazu” powiedział Ridley Scott. „W 1984 r. widzowie na własne oczy ujrzeli niezwykły postęp technologiczny, który miał zmienić świat. W nowym telewizorze LG OLED widzę podobny potencjał" dodał Jake.

Jesteśmy niezwykle podekscytowani współpracą z Ridleyem i Jake’iem Scottami przy produkcji spotu telewizyjnego OLED, który zostanie zaprezentowany podczas finału Super Bowl" powiedział Lee Jeong-Seok, wiceprezes i szef działu ds. komunikacji marketingowej w spółce LG Electronics Home Entertainment. „Dzięki nowym telewizorom z technologią OLED klienci będą mogli podziwiać obraz z idealną głębokością czerni i niesamowitym odwzorowaniem barw, które sprawią, że oglądanie telewizji nigdy już nie będzie takie samo".

Źródło: LG Electronics

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764