logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Pierwsza w Polsce przezroczysta butelka – bez etykiety i w 100% z recyklingu

  PR 15.04.2021, przeczytano 1424 razy
ilustracjastrzałka

Konsumenci coraz świadomiej sięgają po produkty firm, dla których kwestia transparentności i poszanowania zasad zrównoważonego rozwoju nie jest chwilowym trendem, a filozofią prowadzenia biznesu. Marką, która doskonale to rozumie i w ten sposób podchodzi do swojej działalności jest Żywiec Zdrój. Lider wód butelkowanych wprowadził właśnie na rynek kolejne innowacyjne opakowanie – w 100% „przezroCZYSTE” butelki bez etykiety. Nowy, 0,4 litrowy format wody źródlanej nie tylko wyróżnia się niestandardowym wyglądem, ale także surowcem – butelka jest w całości wykonana z plastiku z recyklingu. To już kolejne, trzecie opakowanie w ofercie marki wykonane w 100% z rPETu i kolejny dowód na to, że recykling plastiku ma sens, a stworzenie zamkniętego obiegu tego surowca jest możliwe.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pierwsza-w-polsce-przezroczysta-butelka-%E2%80%93-bez-etykiety-i-w-100procent-z-recyklingu,391045,artykul.html

Jak pokazują dane, świadomość ekologiczna Polaków z roku na rok rośnie. Blisko 60% Polaków* stara się wybierać produkty przyjazne naturze. Jednocześnie konsumenci poddają oficjalne zobowiązania i przekazy firm pod ocenę, regularnie sprawdzając, czy obietnice ulubionych marek faktycznie wprowadzane są w życie. Żywiec Zdrój konsekwentnie podejmuje działania mające na celu minimalizowanie wpływu swojej działalności na środowisko naturalne, szczególnie w zakresie racjonalnego gospodarowania cennym surowcem, jakim jest plastik. Jednym z kluczowych działań w tym obszarze jest sukcesywne rozwijanie oferty opakowań w 100% wykonanych z tworzywa z recyklingu. Firma ma już w swojej ofercie dwie takie propozycje i dokłada kolejną, z dodatkową innowacją dla dobra natury. W połowie kwietnia marka, jako pierwsza w Polsce zaprezentowała w pełni transparentną, przezroCZYSTĄ butelkę bez etykiety. Kluczowe informacje na temat produktu zostały wytłoczone na samym opakowaniu, co dodatkowo pozwoliło ograniczyć ilość zużytego w produkcji plastiku.

- Cieszymy się, że możemy zaprezentować pierwszą na rynku butelkę bez etykiety i w 100% z plastiku z recyklingu. To kolejny krok naszej firmy w kierunku zamykania obiegu plastiku. Tworząc je, towarzyszyła nam idea „BUTELKI przezroCZYSTEJ” - świadomie użyliśmy gry słów, która nawiązuje nie tylko do braku etykiety na butelce, ale także do faktu, że przy jej produkcji udało się całkowicie zrezygnować z użycia nowego plastiku. Podobnie jak w przypadku pozostałych opakowań Żywiec Zdrój, również butelki bez etykiety w całości nadają się do recyklingu. To kolejna, po wprowadzeniu na rynek EKOmatów, wspólna inicjatywa między nami a siecią sklepów Żabka w ramach strategicznego partnerstwa na rzecz zamknięcia obiegu tworzyw sztucznych – komentuje Maria Uszyńska, kierownik marki w Żywiec Zdrój.

Opakowania odgrywają kluczową rolę w bezpiecznym dostarczaniu do konsumentów produktów wysokiej jakości. Jednocześnie nieodpowiednio zagospodarowane stanowią wyzwanie dla środowiska, dlatego Żywiec Zdrój podejmuje szereg działań mających na celu minimalizowanie wpływu swojej działalności na środowisko naturalne. Wszystkie wprowadzone przez markę na rynek opakowania w 100% nadają się do recyklingu, Żywiec Zdrój sukcesywnie rozwija ofertę produktów w całości z recyklingu, zapewnia zbiórkę i przetworzenie równowartości 100% plastiku, który wprowadza na rynek, aktywnie działa na rzecz wprowadzenia w Polsce systemu depozytowego, jak również prowadzi działania edukacyjne w zakresie segregacji odpadów i recyklingu.

ilustracjastrzałka

Woda źródlana Żywiec Zdrój w butelce bez etykiety i w 100% z plastiku z recyklingu  dostępna jest w limitowanej edycji miliona sztuk w sieci sklepów Żabka. Rekomendowana cena detaliczna produktu wynosi 1,99 zł.

Działania komunikacyjne opierają się przede wszystkim na budowaniu jakościowych, pogłębionych materiałów kontentowych we współpracy z wybranymi redakcjami oraz influence marketingu. Kampania obejmie także promocje w  kanałach własnych marki. Za kreację odpowiada VMLY&R, zakup mediów jest po stronie MediaCom, natomiast działania PR oraz współpracę z influencerami prowadzi Tailor Made PR.

Źródło: DANONE

www.danone.pl

Dodatkowe informacje:

* Według badania zrealizowanego przez ARC Rynek i Opinia dla Szkoły Głównej Handlowej, Katedry Badań Zachowań Konsumentów,

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sony zdobywcą czterech nagród w konkursie TIPA 2024
Firma Sony ma przyjemność poinformować, że stowarzyszenie TIPA (Technical Image Press Association) ponownie doceniło jej innowacje i osiągnięcia czterema nagrodami TIPA, między innymi w kategoriach „NAJLEPSZY HYBRYDOWY APARAT PROFESJONALNY” (Sony α9 III) i „NAJLEPSZY SPECJALISTYCZNY APARAT APS-C” (α6700).
Sony FE 16–25 mm F2.8 G: zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny G
Firma Sony poinformowała, że w ofercie jej pełnoklatkowych obiektywów α (Alpha) z mocowaniem typu E pojawi się nowy model FE 16–25 mm F2.8 G. Ten zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny pozwala utrzymać pełne otwarcie przysłony F2.8 w całym zakresie ogniskowych, od 16 mm do 25 mm. Łączy wysoką jakość obrazu z kompaktową,...
VeloBank rozstrzygnął przetarg na obsługę mediową w kanałach offline oraz digital. Zwycięską ofertę złożyła agencja Initiative. Firma zajmie się kompleksowymi działaniami reklamowymi VeloBanku. Pierwsza wspólna kampania zostanie zrealizowana już w maju br.
Zagrożone gatunki w 3D: kampania LG na Times Square
Zapowiadając nadejście Dnia Ziemi 2024, firma LG Electronics, zaprezentowała dziś trójwymiarowy anamorficzny obraz na billboardzie na Times Square w Nowym Jorku, zwracając uwagę na wrażliwe i zagrożone gatunki zwierząt. Seria LG Endangered Species Series, która będzie trwała przez cały 2024 r., obejmuje współpracę z Discovery Education i National Wildlife...
Bramkarz Manuel Neuer ambasadorem kampanii Hisense
Międzynarodowy producent sprzętu gospodarstwa domowego, firma Hisense, rozpoczęła dziś kampanię „BEYOND GLORY” UEFA EURO 2024, zawierając kontrakt z niemieckim bramkarzem, zdobywcą Pucharu Świata i kapitanem FC Bayern Monachium Manuelem Neuerem.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764