Witam - po raz pierwszy na forum, do rzeczy:
Do tej pory prowadziłem biuro projektowe, posiadam następujący sprzęt w bardzo dobrym i niezajechanym stanie: ploter CANON IPF755, Xerox WorkCenter 5020, Brother hl-4570cdw, oczywiście komputery wyposazenie itp... do tego Autocada 2011 i Autocada 2010.
Jako iż ze zleceniami różnie chce otworzyć mala poligrafie dla ludzi z zewnątrz która będzie przynosila jakies dodatkowe dochody na bieżąco... Dysponuje kwotą 50tys zl brutto na doposażenie:
- składarka wielkichformatow - myslalem o OCE
- skaner wielkoformatowy kolor - nie mam pojęcia jaki...
- lamiator do A3 - nie mam pojęcia jaki
- urządzenie do druku wizytowek ulotek itp.. - myslalem o Konica Minolta bizhub 4xx (oferują z usluga serwisowa - opłaca się to wogole? bom człowiek zaradny i tusze sobie sam mogę kupic/wymienić ale jaka wygoda.... )
Proszę o podpowiedź czy podołam z tym sprzętem, jaki dokupić? Jaki wymienić? Drukania będzie glownie nastawiona na wydruki wielkoformatowe z CADa ale Corela tez zakupie do ulotek. No i jeszcze jedno pytanie o papier... do tej pory leciałem standardem 80g/90g OCE. Tu musze wachlarz rozwinąć... jaka firme polecacie i gdzie kupujecie?
Z góry dzięki za szczere, wyczerpujące odpowiedzi.
Pozdrawiam
Wiktor