logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Pierwsze kroki w branży laserowej

  PR 12.10.2021, przeczytano 1325 razy
ilustracja

Maszyna laserowa jest niezwykle uniwersalnym narzędziem, umożliwiającym cięcie i grawerowanie takich materiałów jak drewno, pleksi, laminaty czy papier. Jej wykorzystanie stwarza więc szereg możliwości i otwiera biznes na bardzo różne rynki. Personalizacja butelek i kubków termicznych, gadżety reklamowe, dekoracje ślubne, takie jak winietki lub toppery do tortów, czy produkcja tabliczek znamionowych - to Ty decydujesz do jakiej branży skierujesz swoje usługi i jakie aplikacje zaoferujesz swoim klientom.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pierwsze-kroki-w-branzy-laserowej,393346,artykul.html

- Znajdź niszę, w której będziesz poruszać się swobodnie i produkt, z którym będziesz się identyfikować. Jeśli polubisz oferowane przez siebie produkty, łatwiej będzie Ci je wypromować i rozwijać ofertę – radzi Bartosz Kuczma, ekspert technologii laserowej w firmie Trotec.

Systemy z oferty Trotec to proste w obsłudze urządzenia, które nie wymagają specjalistycznego wykształcenia ani znajomości programów graficznych. Co więcej do rozpoczęcia produkcji nie jest potrzebna przemysłowa hala produkcyjna. Wystarczy pomieszczenie, które zmieści maszynę oraz dedykowane urządzenie wyciągowe z filtrem, które wyłapie drobne pozostałości po obróbce laserowej.

Klasa urządzenia a jakość tworzonych produktów

Choć zakup maszyny laserowej może wydawać się dużą inwestycją na start działalności, to przy dobrym pomyśle i pozyskaniu grona stałych klientów zamortyzuje swoje koszty. Wysokiej klasy maszyna laserowa umożliwia szybszą realizację zamówień, rzadsze przestoje w produkcji oraz tworzenie przedmiotów najwyższej jakości, dzięki czemu niweluje ryzyko utraty zamówień z powodu niewystarczająco zaawansowanej technologii.

Podczas zakładania firmy należy także pamiętać o kosztach związanych z eksploatacją urządzenia. W przypadku urządzenia laserowego do obróbki materiałów wykorzystywana jest wiązka skupionego światła, dlatego narzędzie nie zużywa się.

ilustracjastrzałka

Zaufany partner w biznesie

Samotna wędrówka po biznesowym świecie nie jest łatwa, ale co ważniejsze – nie jest konieczna.

- Decydując się na zakup maszyny laserowej Trotec, klient może oczekiwać, że przeprowadzimy go przez cały proces. Od dobrania odpowiedniej maszyny, po jej instalację i szkolenie z obsługi. – mówi Bartosz Kuczma. Na tym jednak nie koniec. Lokalny serwis, magazyn części zamiennych i wsparcie merytoryczne ekspertów z wieloletnim doświadczeniem w branży to czynniki, które minimalizują ryzyko ewentualnych przestojów w produkcji.

6 kroków, które pomogą Ci założyć firmę w branży laserowej

Chociaż oryginalny pomysł to duży krok w kierunku własnej działalności i stanowi dobry początek, jednak sam w sobie nie wystarczy, by Twoja firma odniosła sukces na rynku. Oferowany produkt jest tylko jednym ze składników przepisu na sukces. Pozostałe to m.in. marketing, dobry biznesplan i finansowanie.

ilustracjastrzałka

W bezpłatnym ebooku firmy Trotec zostały opisane wszystkie niezbędne kroki, które należy podjąć przed założeniem firmy w branży grawerskiej. Ebook można pobrać TUTAJ.

Źródło: Trotec Laser Polska

www.troteclaser.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Programy lojalnościowe są powszechnie stosowane w handlu detalicznym. Sprawdzone, znane i oswojone. Czy jednak narzędzia wykorzystujące nagrody oparte na zebranych punktach są nadal skuteczne? Ja tradycyjne podejście do budowania lojalności konsumentów sprawdza się w trzeciej dekadzie XXI wieku?  
Meta zapłaci miliardy? Pozwy reklamodawców i organizacji konsumenckich
W USA nawet siedem miliardów, a w UE do 4% rocznych przychodów. Tyle będzie na stole, gdy sądy zgodzą się z roszczeniami reklamodawców i organizacji konsumenckich. W USA skarżą się firmy, które przekonują, że zastosowany przez Metę wskaźnik zawyżał liczbę potencjalnych widzów ich materiałów aż o 400%.
Firmowa flota samochodowa jako dynamiczny nośnik reklamy
Współczesny rynek reklamowy wymaga od firm nie tylko kreatywności, ale również elastyczności i innowacyjności w docieraniu do potencjalnych klientów. Jednym z coraz bardziej popularnych rozwiązań w tej dziedzinie jest wykorzystanie firmowej floty samochodowej jako ruchomych nośników reklamowych. Pojazdy służące niegdyś głównie celom transportowym, obecnie przekształcają...
Historia car wrappingu wg Antalis
Większość profesjonalistów z branży i entuzjastów motoryzacji myśli, że car wrapping (czyli oklejanie samochodów) jest zjawiskiem stosunkowo współczesnym. Nic bardziej mylnego! Historia car wrappingu zaczyna się bowiem znacznie wcześniej…
Lechar z nową strategią komunikacji i tożsamością wizualną
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna stworzyła nowy, kompleksowy system tożsamości wizualnej oraz strategię komunikacji dla firmy Lechar.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764