logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Pierwsze kroki w branży laserowej

  PR 12.10.2021, przeczytano 1601 razy
ilustracja

Maszyna laserowa jest niezwykle uniwersalnym narzędziem, umożliwiającym cięcie i grawerowanie takich materiałów jak drewno, pleksi, laminaty czy papier. Jej wykorzystanie stwarza więc szereg możliwości i otwiera biznes na bardzo różne rynki. Personalizacja butelek i kubków termicznych, gadżety reklamowe, dekoracje ślubne, takie jak winietki lub toppery do tortów, czy produkcja tabliczek znamionowych - to Ty decydujesz do jakiej branży skierujesz swoje usługi i jakie aplikacje zaoferujesz swoim klientom.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pierwsze-kroki-w-branzy-laserowej,393346,artykul.html

- Znajdź niszę, w której będziesz poruszać się swobodnie i produkt, z którym będziesz się identyfikować. Jeśli polubisz oferowane przez siebie produkty, łatwiej będzie Ci je wypromować i rozwijać ofertę – radzi Bartosz Kuczma, ekspert technologii laserowej w firmie Trotec.

Systemy z oferty Trotec to proste w obsłudze urządzenia, które nie wymagają specjalistycznego wykształcenia ani znajomości programów graficznych. Co więcej do rozpoczęcia produkcji nie jest potrzebna przemysłowa hala produkcyjna. Wystarczy pomieszczenie, które zmieści maszynę oraz dedykowane urządzenie wyciągowe z filtrem, które wyłapie drobne pozostałości po obróbce laserowej.

Klasa urządzenia a jakość tworzonych produktów

Choć zakup maszyny laserowej może wydawać się dużą inwestycją na start działalności, to przy dobrym pomyśle i pozyskaniu grona stałych klientów zamortyzuje swoje koszty. Wysokiej klasy maszyna laserowa umożliwia szybszą realizację zamówień, rzadsze przestoje w produkcji oraz tworzenie przedmiotów najwyższej jakości, dzięki czemu niweluje ryzyko utraty zamówień z powodu niewystarczająco zaawansowanej technologii.

Podczas zakładania firmy należy także pamiętać o kosztach związanych z eksploatacją urządzenia. W przypadku urządzenia laserowego do obróbki materiałów wykorzystywana jest wiązka skupionego światła, dlatego narzędzie nie zużywa się.

ilustracjastrzałka

Zaufany partner w biznesie

Samotna wędrówka po biznesowym świecie nie jest łatwa, ale co ważniejsze – nie jest konieczna.

- Decydując się na zakup maszyny laserowej Trotec, klient może oczekiwać, że przeprowadzimy go przez cały proces. Od dobrania odpowiedniej maszyny, po jej instalację i szkolenie z obsługi. – mówi Bartosz Kuczma. Na tym jednak nie koniec. Lokalny serwis, magazyn części zamiennych i wsparcie merytoryczne ekspertów z wieloletnim doświadczeniem w branży to czynniki, które minimalizują ryzyko ewentualnych przestojów w produkcji.

6 kroków, które pomogą Ci założyć firmę w branży laserowej

Chociaż oryginalny pomysł to duży krok w kierunku własnej działalności i stanowi dobry początek, jednak sam w sobie nie wystarczy, by Twoja firma odniosła sukces na rynku. Oferowany produkt jest tylko jednym ze składników przepisu na sukces. Pozostałe to m.in. marketing, dobry biznesplan i finansowanie.

ilustracjastrzałka

W bezpłatnym ebooku firmy Trotec zostały opisane wszystkie niezbędne kroki, które należy podjąć przed założeniem firmy w branży grawerskiej. Ebook można pobrać TUTAJ.

Źródło: Trotec Laser Polska

www.troteclaser.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Seat: produkcje filmowe z hiszpańską marką w tle
Samochód w filmie to coś więcej niż tylko element scenografii – to często jeden z głównych atrybutów bohatera, a czasem nawet i sam bohater. Swoje angaże wielokrotnie otrzymywały modele SEAT-a – auta hiszpańskiej marki pojawiły się w ponad 800 produkcjach filmowych i telewizyjnych.
Mikrotrendy w komunikacji marek beauty
Branża beauty to jedna z najbardziej wymagających i konkurencyjnych przestrzeni rynkowych. Tu nie ma miejsca na przypadek – sukces nie zależy już tylko od jakości produktu czy efektownego opakowania. Wygrywają ci, którzy błyskawicznie reagują na mikrotrendy, potrafią zbudować emocjonalną narrację wokół marki i wiedzą, jak współpracować z...
OOH magazine: 10 powodów, dla których warto wystawiać się na targach
Udział w targach branżowych to nie tylko okazja do zaprezentowania swojej oferty – to strategiczne narzędzie rozwoju, budowania marki i pozyskiwania klientów. Poniżej przedstawiamy 10 powodów, dla których warto zainwestować w obecność na targach jako wystawca.
Employer branding: Czy pracownicy C-level budują markę pracodawcy?
Na dzisiejszym rynku pracy, gdzie talenty wybierają pracodawcę z taką samą starannością, z jaką firmy wybierają pracowników, liderzy najwyższego szczebla przestają być jedynie strategami zawiadującymi zza biurka. Stają się twarzami organizacji, ambasadorami jej kultury i wartości. Dlatego skuteczny employer branding nie może istnieć bez ich zaangażowania. I nie chodzi...
Postrzeganie smaku płynów w różnych kolorach w zależności od kraju i płci
Najnowsze badania naukowców wskazują, że kolor napoju wpływa na postrzeganie przez nas jego smaku, nawet jeśli skład pozostaje niezmieniony. Co ciekawe, udowodniono, że w zależności od kraju pochodzenia respondentów mają oni inne skojarzenia z napojami w różnych kolorach – Polacy częściej interpretują pomarańczowe napoje jako słodkie lub kwaśne,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764