logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Pierwsze Mistrzostwa Polski w content marketingu

   21.07.2016, przeczytano 1080 razy
ilustracjastrzałka

Magazyn „Marketing&Biznes” organizuje pierwsze w Polsce Mistrzostwa Content Marketingu. Celem imprezy jest nie tylko wyłonienie najlepszego w Polsce autora treści, ale przede wszystkim szerzenie wiedzy i komunikacji marketingowej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pierwsze-mistrzostwa-polski-w-content-marketingu,29354,artykul.html

Konkurs składa się z dwóch etapów: wybory internetowe i głosowanie jury. Aby wyrównać szanse, uczestnicy mogą startować w Mistrzostwach w dwóch kategoriach: Freelancer oraz Firma. Każdy z nich powalczy o prestiżowe nagrody, którymi są: tytuł najlepszego autora, nagrody pieniężne (1500 zł dla Firmy oraz 2500 zł dla Freelancera) oraz pakiet reklam i szeroka promocja.

Imprezę uzupełnią efektywne warsztaty. Myśląc o dystrybucji contentu, postanowiliśmy dzielić się tym, co najlepsze i wartościowe. W związku z tym część uzyskanych przychodów przeznaczymy na cele charytatywne. Zgłoszenia przyjmujemy do 30 września 2016 r., a wszystkie niezbędne informacje znajdują się na stronie: http://mistrzostwacontent.pl/. Wszystkie artykuły ukażą się jednocześnie na portalu http://marketingibiznes.pl/.

Konkurs objęty jest patronatem medialnym Signs.pl.

Źródło: Marketing&Biznes

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
,

"Uczestnik udziela Organizatorowi nieodpłatnej, niewyłącznej, nieograniczonej
terytorialnie i czasowo licencji z prawem do sublicencji na artykuły zgłoszone przez
Uczestnika do Konkursu na następujących polach eksploatacji:
a) w zakresie obrotu oryginałem lub egzemplarzami, na których tekst utrwalono –
wprowadzanie do obrotu, użyczenie lub najem oryginału albo egzemplarzy.
b) w zakresie rozpowszechnianie tekstu w inny sposób niż określony w pkt. a) -
publiczne wykonanie, wystawienie, wyświetlenie, odtworzenie oraz
nadawanie i reemitowanie, a także publiczne udostępnianie tekstu w taki
sposób, aby każdy mógł mieć do nich dostęp w miejscu i w czasie przez siebie
wybranym.
Uczestnik upoważnia Organizatora do wykonywania praw zależnych do tekstu i
rozporządzania tymi prawami.
Uczestnik upoważnia Organizatora do wykorzystywania artykułu lub jego fragmentów
we wszelkich formach promocji i reklamy, w tym również we wszelkich materiałach
marketingowych i promocyjnych, w tym w reklamach, radiowych, telewizyjnych oraz
internetowych.
(...)
Do kolejnego etapu Konkursu przejdzie 10 Uczestników z grupy „Firma” oraz 10
Uczestników z grupy „Freelancer”, którzy otrzymają największą liczbę głosów
oddanych w sposób wskazany w ust. powyżej [głosowanie przez sms premium]"



I prysnęła magia, pozostała sięrmiężna rzeczywistość.

avatar użytkownika
,

Magia to na jakimś portalu ezoterycznym chyba?  

,

Magia byłaby...


...gdyby organizator zapewnił w regulaminie, że przesłane na konkurs teksty nie będą wykorzystywane w jakikolwiek sposób poza konkursem.
  

avatar użytkownika
,

Może organizator nie jest po prostu magikiem. Musi być?  

,

Można być po prostu uczciwym, i zrobić konkurs bez żerowania na uczestnikach.

A można być cwaniakiem i dawać takie właśnie, jak przytoczyłem, zapisy w regulaminie.
  

brak ikonki
,

Szanowni Państwo,

na podstawie regulaminu nie zabieramy Państwu praw do tekstów. Byłoby to zresztą nieważne - przeniesienie praw autorskich wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności, a akceptujecie Państwo regulamin przez internet. W związku z tym to Państwo dalej pozostajecie właścicielami artykułów i możecie nimi rozporządzać w dowolny sposób.

Postanowienia regulaminu skutkują jedynie tym, że organizator może korzystać z Państwa artykułów nieodpłatnie, na terenie dowolnego kraju, w dowolnym czasie, a także dzięki prawu do sublicencji zapewnić taką możliwość innym mediom np. telewizji w celu promocji konkursu.

Abyście czuli się Państwo bardziej komfortowo zakres licencji został zawężony poprzez ograniczenie korzystania przez organizatora z Państwa artykułów wyłącznie w celu przeprowadzenia Konkursu, rozdania oraz realizacji nagród, wykorzystywania artykułu lub jego fragmentów we wszelkich formach promocji i reklamy organizatora oraz Konkursu, w tym również we wszelkich materiałach marketingowych i promocyjnych, reklamach, radiowych, telewizyjnych oraz internetowych

avatar użytkownika
,

Dziękujemy organizatorom za reakcję, a koledze refuzo za wyłowienie budzącego wątpliwości zapisu regulaminowego. Ograniczenie zakresu zastosowania nadesłanych materiałów do celów związanych z konkursem i jego promocją mieści się w przyjętym powszechnie standardzie.  

Najnowsze w tym dziale

Olga Korolec, Dyrektor Marketingu Ringier Axel Springer Polska, została wybrana Dyrektorem Marketingu Roku w kategorii KULTURA/MEDIA/ROZRYWKA. Nagrody wręczono podczas Kongresu Executive Summit 2019, jednego z najbardziej prestiżowych wydarzeń branżowych w Polsce.
Kreatura 2019: 10 nagród głównych i 32 wyróżnienia
28 listopada odbyła się gala wręczenia nagród w Konkursie Niezależnej Kreacji Kreatura 2019. Poza statuetkami zostały przyznane dwie nagrody specjalne: dla Isobar Polska, PHD i Propeller Film, za innowacyjne użycie klasycznego medium - Pierwszy spot TV live dla Škoda Polska oraz dla firmy Storytel za niebanalne formy reklamowe i udział w rozwoju kategorii podcastów oraz audiobooków....
Betfan  z nagrodą w konkursie Dyrektor Marketingu Roku 2019
Jakub Świsłowski, szef marketingu BETFAN, legalnego bukmachera w Polsce, wraz z podlegającym mu zespołem zostali nagrodzeni w konkursie Dyrektor Marketingu Roku 2019. Statuetkę przyznano w kategorii „Hobby i Sport”.
„Master of International Marketing” dla Natalii Długosz
Natalia Długosz, Marketing and Communications Manager Eastern Europe Resideo, otrzymała nagrodę Dyrektor Marketingu Roku 2019 – Master of International Marketing. Jest to jedna z najbardziej prestiżowych nagród w branży marketingowej.
Nowy POS Sharp – z nagrodą „Innowacje Handlu 2019”
3,3-calowy terminal POS został wyróżniony statuetką „Innowacje Handlu 2019” podczas ostatniej edycji targów RetailShow 2019.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764