logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Pierwsze samodzielne rozwiązanie do profilowania aparatów cyfrowych

  PR 25.09.2009, przeczytano 2038 razy

Na polskim rynku pojawiło się narzędzie dedykowane dla każdego fotografa poważnie traktującego swoją pracę. ColorChecker Passport stanowi pierwszy, samodzielny zestaw do profilowania aparatów cyfrowych działający samodzielnie lub z dowolnym edytorem RAW.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pierwsze-samodzielne-rozwiazanie-do-profilowania-aparatow-cyfrowych,9519,artykul.html

W zestawie znajdują się trzy wzorce fotograficzne umieszczone w poręcznym etui oraz oprogramowanie kalibracyjne na DVD. ColorChecker Passport idealnie sprawdza się w pracy z fotografią cyfrową, zapewniając skuteczną i łatwą kontrolę koloru oraz kreatywną wszechstronność.

Wzorzec kreatywny – Uwolnij swoją kreatywność poprzez jedno kliknięcie. Wzorzec umożliwia korektę świateł i cieni oraz łatwą regulację temperatury barwowej.
Wzorzec klasyczny – 24-polowy standard przemysłowy, klasyczny wzorzec służący do tworzenia profili oraz oceny i weryfikacji poszczególnych kolorów
Wzorzec balansu bieli – Całkiem nowy wzorzec służący do ustawień balansu bieli

ColorChecker Passport zawiera dodatkowo oprogramowanie do kalibracji aparatów cyfrowych. Profilowanie przeprowadza się w oparciu o dołączony Wzorzec klasyczny. Dołączone oprogramowanie występuje w wersji samodzielnej lub w postaci plugina dla Adobe Lightroom 2.

ColorChecker Passport – cechy produktu:
- Tworzenie indywidualnych profili DNG dla wszystkich aparatów cyfrowych
- Usprawnienie przetwarzania zdjęć w systemie pracy opartym na RAW
- Przetwarzanie wsadowe większej ilości zdjęć według wybranego profilu
- Całkowicie nowy wzorzec do ustawień balansu bieli
- Kompaktowy i wygodny w użyciu, dostarczany w etui ochronnym
- DVD z samodzielną aplikacją do profilowania
- Wtyczka profilująca, współpracująca z Adobe Lightroom 2
- Samouczek wideo dostępny online

Produkt dostępny jest w ofercie handlowej łódzkiej firmy PJS Studio Grafiki i Techniki Cyfrowej - www.pjs-studio.net.pl


avatar użytkownika
+ + + +

Tekst opublikował użytkownik: pjs-studio

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Piątnica promuje Serki Wiejskie
Od 20 stycznia 2025 roku startuje kampania promująca Serki Wiejskie z Piątnicy w dwóch wariantach: wysokobiałkowym oraz z dodatkiem owoców. Spoty reklamowe koncentrują się na wyjątkowych cechach tych produktów – zarówno smakowych, jak i funkcjonalnych. Serek Wiejski wysokobiałkowy to idealna opcja dla osób prowadzących aktywny tryb życia, a...
Novo Nordisk – globalna firma działająca w branży farmaceutycznej po raz trzeci wybrała agencję AHAVA PR do obsługi działań komunikacyjnych w ramach kampanii “Porozmawiajmy szczerze o otyłości”. Decyzja o zaangażowaniu AHAVA PR w prace nad 6. edycją kampanii była podyktowana wysokim poziomem zrozumienia specyfiki projektu i branży oraz wypracowaniem innowacyjnego,...
Podrażnione gardło w kampanii Fiorda
Ruszyła nowa kampania Fiorda – wspiera, gdy podrażnione gardło doskwiera
Działy marketingu i PR w 2024 roku: praca i płace
Transformacja cyfrowa i zmieniające się priorytety biznesowe sprawiają, że firmy coraz częściej koncentrują się na zatrudnianiu ekspertów pełniących kluczowe role w działach marketingu i PR. Jak pokazuje raport Grafton Recruitment „Wynagrodzenia i trendy w przedsiębiorstwach 2024”, choć dynamika rekrutacji w tych obszarach pozostała umiarkowana, rosło zapotrzebowanie na...
Seniorzy wolni od dyskryminacji - kampania społeczna
Zbliżający się Dzień Babci i Dziadka to świetna okazja do tego, by pokazać z czym zmagają się osoby starsze. Fundacja Projekt Starsi rozpoczęła kampanię przeciw dyskryminacji ze względu na wiek. Bohaterami kampanii są wyjątkowi seniorzy - Pani Jadwiga, Pan Henryk i Pani Barbara. Co ich łączy? Nigdy nie doświadczyli dyskryminacji z powodu swojego wieku. Abyśmy mogli ich...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764