logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Pierwsze spotkanie ZFPR we Wrocławiu

  PR 22.09.2017, przeczytano 484 razy

22 września we Wrocławiu odbędzie się debata dotycząca rozwoju rynku PR i marketingu w Polsce, której organizatorem jest Związek Firm Public Relations - największa branżowa organizacja w kraju. W trakcie spotkania poruszone zostaną najistotniejsze tematy dotyczące rozwoju szeroko pojętego rynku komunikacji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pierwsze-spotkanie-zfpr-we-wroclawiu,33810,artykul.html

- To pierwsze spotkanie ZFPR poza Warszawą. Wrocław nie jest jednak przypadkowy – to dynamiczne miasto, przyciągające inwestorów, którzy oczekują profesjonalnego wsparcia w zakresie komunikacji. Jednak, aby rynek firm PR był konkurencyjny i mógł się prawidłowo rozwijać, bez względu na region, potrzebuje zgodnych i wspólnych kierunków. Dlatego chcemy poznać perspektywę specjalistów z woj. dolnośląskiego, wspólnie wymienić się doświadczeniami i wypracować jednolite standardy działania, w zakresie m.in. etyki zawodowej. – mówi Marcin Olkowicz, Dyrektor Generalny ZFPR.

Spotkania organizowane przez ZFPR od wielu lat są platformą dialogu specjalistów ds. komunikacji. Zaplanowana debata na temat integracji środowiska ma na celu wypracowanie standardów branżowych oraz zdefiniowanie kierunku, w jakim powinien podążać wizerunek branży public relations.

- Środowisko polskich firm PR jest niezwykle konkurencyjne, ale ich przedstawiciele wielokrotnie udowodnili, że potrafią efektywnie działać w imię idei i wspólnego celu. Chcemy, aby standardy, dzięki którym rozwija się cała branża nawiązywały do tego jak to wygląda na rozwiniętych rynkach europejskich. Cieszę się, że będziemy o tym rozmawiali w naszym mieście - dodaje Tomasz Alberski, prezes firmy Komunikacja Plus, jedynej agencji public relations z Wrocławia należącej do ZFPR.

Spotkanie ZFPR odbędzie się 22 września, o godzinie 10.00 w Art Hotel we Wrocławiu przy ul. Kiełbaśniczej 20. Poprowadzą je: Grzegorz Szczepański, Prezes Zarządu Związku, CEO Hill+Knowlton, Karolina Borkowska, Wiceprezes Zarządu Związku, Partner Public Dialog oraz Sebastian Stępak Wiceprezes Zarządu Związku, Dyrektor Generalny MSL Group. Spotkanie w formie otwartej dyskusji zaplanowano na około 120 minut. Wstęp jest bezpłatny.

ZFPR jest jednym z założycieli Rady Etyki PR (REPR), będącej podmiotem społecznym dbającym o ochronę najwyższych standardów etycznych w Public Relations. ZFPR prowadzi również intensywny program szkoleniowy London School of Public Relations oraz cykliczne spotkania edukacyjne Kawa, Herbata, PR.

Źródło: ZFPR

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Panasonic: aktualizacja oprogramowania aparatu Lumix S5II i S5IIX
Panasonic wprowadza istotną aktualizację oprogramowania sprzętowego dla LUMIX S5II oraz S5IIX, swoich pełnoklatkowych aparatów bezlusterkowych. Nie tylko usprawnia ona fotografowanie, ale również zwiększa możliwości udostępniania zdjęć i filmów.
Płyty Swedboard w ofercie Sico Print Solutions
SICO Print Solutions, dostawca rozwiązań do druku cyfrowego, z przyjemnością ogłasza nawiązanie współpracy z firmą SWEDBOARD, producentem ekologicznych płyt kartonowych z rdzeniem przypominającym strukturę zagęszczonego plastra miodu. Ta współpraca pozwoli SICO Print Solutions oferować swoim klientom nowe, zrównoważone rozwiązania, które...
Firma Lavazza bezprzetargowo przedłużyła umowę ramową z NAV agency.
Allegro z międzynarodową platformą komunikacji
Allegro ogłasza ewolucję komunikacyjną marki. Idea kreatywna i hasło „Jak tak, to Allegro” skupiają się na różnorodności kategorii i szerokim wyborze produktów na platformie, które odzwierciedlają codzienne potrzeby, wyzwania i plany  współczesnych konsumentów.
Cofające się streamy w promocji filmu Omen
W ramach promocji filmu “Omen: Początek” studia 20th Century widzowie Twitcha mogli oglądać wyjątkowe transmisje. Podczas ich trwania zaaranżowane zostały problemy techniczne powodujące cofanie się całego materiału. W kampanii wzięli udział popularni twórcy gamingowi: Seto, Kamyk oraz Pago. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764