logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Pierwsze spotkanie ZFPR we Wrocławiu

  PR 22.09.2017, przeczytano 477 razy

22 września we Wrocławiu odbędzie się debata dotycząca rozwoju rynku PR i marketingu w Polsce, której organizatorem jest Związek Firm Public Relations - największa branżowa organizacja w kraju. W trakcie spotkania poruszone zostaną najistotniejsze tematy dotyczące rozwoju szeroko pojętego rynku komunikacji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pierwsze-spotkanie-zfpr-we-wroclawiu,33810,artykul.html

- To pierwsze spotkanie ZFPR poza Warszawą. Wrocław nie jest jednak przypadkowy – to dynamiczne miasto, przyciągające inwestorów, którzy oczekują profesjonalnego wsparcia w zakresie komunikacji. Jednak, aby rynek firm PR był konkurencyjny i mógł się prawidłowo rozwijać, bez względu na region, potrzebuje zgodnych i wspólnych kierunków. Dlatego chcemy poznać perspektywę specjalistów z woj. dolnośląskiego, wspólnie wymienić się doświadczeniami i wypracować jednolite standardy działania, w zakresie m.in. etyki zawodowej. – mówi Marcin Olkowicz, Dyrektor Generalny ZFPR.

Spotkania organizowane przez ZFPR od wielu lat są platformą dialogu specjalistów ds. komunikacji. Zaplanowana debata na temat integracji środowiska ma na celu wypracowanie standardów branżowych oraz zdefiniowanie kierunku, w jakim powinien podążać wizerunek branży public relations.

- Środowisko polskich firm PR jest niezwykle konkurencyjne, ale ich przedstawiciele wielokrotnie udowodnili, że potrafią efektywnie działać w imię idei i wspólnego celu. Chcemy, aby standardy, dzięki którym rozwija się cała branża nawiązywały do tego jak to wygląda na rozwiniętych rynkach europejskich. Cieszę się, że będziemy o tym rozmawiali w naszym mieście - dodaje Tomasz Alberski, prezes firmy Komunikacja Plus, jedynej agencji public relations z Wrocławia należącej do ZFPR.

Spotkanie ZFPR odbędzie się 22 września, o godzinie 10.00 w Art Hotel we Wrocławiu przy ul. Kiełbaśniczej 20. Poprowadzą je: Grzegorz Szczepański, Prezes Zarządu Związku, CEO Hill+Knowlton, Karolina Borkowska, Wiceprezes Zarządu Związku, Partner Public Dialog oraz Sebastian Stępak Wiceprezes Zarządu Związku, Dyrektor Generalny MSL Group. Spotkanie w formie otwartej dyskusji zaplanowano na około 120 minut. Wstęp jest bezpłatny.

ZFPR jest jednym z założycieli Rady Etyki PR (REPR), będącej podmiotem społecznym dbającym o ochronę najwyższych standardów etycznych w Public Relations. ZFPR prowadzi również intensywny program szkoleniowy London School of Public Relations oraz cykliczne spotkania edukacyjne Kawa, Herbata, PR.

Źródło: ZFPR

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Stora Enso: otwarcie budynku z materiałów bazujących na drewnie
Wisdome Stockholm to nowa przestrzeń dla doświadczeń naukowych, usytuowana na dziedzińcu Narodowego Muzeum Nauki i Technologii w Sztokholmie. Budynek, w którym się znajduje zaprojektowano z myślą o zastosowaniu tu konstrukcji drewnianych m.in. do wykonania pomieszczeń w kształcie łuku, o powierzchni 1325 m2. Stora Enso była głównym partnerem i dostawcą...
Zenith ponownie z Obi
Agencja mediowa Zenith, należąca do Publicis Groupe, wygrywa wieloatapowy przetarg mediowy na obsługę marki OBI w Polsce. Czas trwania umowy oraz lista podmiotów biorących udział w przetargu nie została ujawniona.
Super Prezenty i Persona Cars razem z misją u Świętego Mikołaja
8 grudnia osiem sportowych samochodów wyruszy w podróż do Laponii ze specjalną misją charytatywną polegającą na dostarczeniu listów do Świętego Mikołaja oraz przywiezieniu z powrotem prezentów dla dzieci – podopiecznych Fundacji Dziecięca Fantazja. W trakcie Gwiazdki z Fantazją – corocznego wydarzenia dla chorych i niepełnosprawnych dzieci,...
Streetcom dla nowego produktu STR8
Agencja Streetcom wygrała przetarg na launch nowego zapachu STR8 o nazwie GAME i odpowiada za prowadzenie social media oraz realizację kampanii Influencer marketingowej dla tej nowości.
Podsumowanie kampanię ostrzegającą przed oszustwami #Narekrutera
145 438 wiadomości ostrzegających przed oszustwami #NaRekrutera, 3,5 mln odsłon materiałów informacyjnych w internecie, 37 publikacji w mediach. Choć akcja informacyjno-edukacyjna „Nie daj się oszukać #NaRekrutera” zainicjowana przez Gi Group Holding oficjalnie się zakończyła, budowanie świadomości ryzyk związanych z poszukiwaniem pracy pozostanie dobrą...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764