logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Pierwsze spoty TV dla Nikona wyprodukowane w Polsce made in Nairobia

  PR 27.11.2011, przeczytano 1408 razy

Firma Nikon Polska - po raz pierwszy w swojej historii stworzyła spoty telewizyjne dedykowane tylko i wyłącznie polskiemu rynkowi. To zadanie zostało powierzone agencji marketingu zintegrowanego Nairobia. Także strategia oraz pozostałe działania będące elementem zintegrowanej kampanii „JESTEM WYKRYWACZEM PREZENTÓW”, w ramach której powstały spoty, są dziełem agencji Nairobia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pierwsze-spoty-tv-dla-nikona-wyprodukowane-w-polsce-made-in-nairobia,14025,artykul.html

„Dotychczas wszystkie polskie spoty Nikona były adaptacją reklam globalnych, dlatego stworzenie pierwszego w 100% polskiego spotu było ogromnym wyzwaniem. Dzięki zaufaniu, jakim obdarzył nas Klient, efekt przeszedł jednak nasze bardzo wysokie oczekiwania – mówi Karolina Ceklarz Account Manager z agencji Nairobia.

„Decyzja o wyprodukowaniu spotu dedykowanego rynkowi polskiemu była dobrą decyzją. Koncept promocyjny jest bardzo nośny sprzedażowo, a jednocześnie doskonale wpisuje się w globalną strategię komunikacji I AM NIKON” – przyznaje Agnieszka Bischoff Senior Product Specialist z Nikon Polska.

„Jesteśmy w 100% zadowoleni. Uważamy, że jako pierwszym w Polsce udało nam się ubrać mechanikę promocyjną „wygraj cokolwiek chcesz” w koncept kreatywny, który nie tylko świetnie działa na wyobraźnię konsumentów, lecz i na ich emocje” – dodają Marek Ekes i Przemek Pawlak – kreatywni z agencji Nairobia, odpowiedzialni za koncept.

„JESTEM WYKRYWACZEM PREZENTÓW” to promocja konsumencka dla aparatów Nikon COOLPIX. Na klientów, którzy kupią jeden z promocyjnych aparatów COOLPIX oraz wyślą zdjęcie wymarzonego prezentu czeka dziesięć nagród pieniężnych o wartości 10 000 zł oraz nagroda główna w wysokości 100 000 zł. Loteria trwaa do 10 stycznia 2012 r.

Na komunikację promocji składają się przede wszystkim spoty TV 30 s i 15 s, które będą emitowane od 28 listopada br. do grudnia br. w stacjach: TVP tematyczne, grupa TVN, grupa Polsat, pozostałe stacje tematyczne, a także za pomocą kanałów POS TV w sklepach oraz w Internecie. Kampanię wspierają dodatkowo spoty radiowe 30 s i 5 s, komunikacja POS w punktach sprzedaży oraz szerokie, niestandardowe działania online i TV, przygotowane m.in. we współpracy z Viva TV.

Źródło: Nairobia

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wirtualny influencer Pepsi w Polsce
Dla Pepsi Max to game over. W najnowszej kampanii marketingowej marka Pepsi oficjalnie żegna Pepsi Max i przedstawia Pepsi Zero graczom. W tym celu stworzono innowacyjną postać Vtubera - Zero, który został wirtualnym ambasadorem marki. Idea aktywacji związana jest z globalnym rebrandingiem, który przyniósł m.in. zmianę Pepsi Max na Pepsi Zero. Kampania...
Firma Oponiarska Dębica SA rozpoczęła rekrutację około 200 pracowników na stanowiska m.in. operatorów produkcji i elektromechaników. Poszukiwane są zarówno osoby z doświadczeniem w branży, jak i te chcące postawić pierwsze kroki w zawodzie. Fabryka opon w Dębicy świętuje w tym roku 85-lecie istnienia, z czego ostatnie 29 lat to czas...
Wojciech Bablok z Deloitte do Walk
Wojciech Bablok dołącza do zespołu ESG Grupy Walk jako Sustainability Marketing Director. Będzie odpowiedzialny m.in. za rozszerzenie oferty doradztwa ESG, w tym szkolenia z zakresu zrównoważonego marketingu.
Glapiński i Kotowicz Partnerami Zarządzającymi w platformie Foap.com
Do zarządu globalnej platformy Foap.com zrzeszającej ponad 4,5 miliona tw ó rc ó w w USA, Europie i Azji dołączają Micha ł Glapiński (jako Chief Strategy & Growth Officer/Managing Partner) oraz Edyta Kotowicz (jako Executive Creative Director/Managing Partner). Glapi ński i Kotowicz będą współtworzyli zarząd z obecnym...
Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest w modelu...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764