Firma Nikon Polska - po raz pierwszy w swojej historii stworzyła spoty telewizyjne dedykowane tylko i wyłącznie polskiemu rynkowi. To zadanie zostało powierzone agencji marketingu zintegrowanego Nairobia. Także strategia oraz pozostałe działania będące elementem zintegrowanej kampanii „JESTEM WYKRYWACZEM PREZENTÓW”, w ramach której powstały spoty, są dziełem agencji Nairobia.
„Dotychczas wszystkie polskie spoty Nikona były adaptacją reklam globalnych, dlatego stworzenie pierwszego w 100% polskiego spotu było ogromnym wyzwaniem. Dzięki zaufaniu, jakim obdarzył nas Klient, efekt przeszedł jednak nasze bardzo wysokie oczekiwania – mówi Karolina Ceklarz Account Manager z agencji Nairobia.
„Decyzja o wyprodukowaniu spotu dedykowanego rynkowi polskiemu była dobrą decyzją. Koncept promocyjny jest bardzo nośny sprzedażowo, a jednocześnie doskonale wpisuje się w globalną strategię komunikacji I AM NIKON” – przyznaje Agnieszka Bischoff Senior Product Specialist z Nikon Polska.
„Jesteśmy w 100% zadowoleni. Uważamy, że jako pierwszym w Polsce udało nam się ubrać mechanikę promocyjną „wygraj cokolwiek chcesz” w koncept kreatywny, który nie tylko świetnie działa na wyobraźnię konsumentów, lecz i na ich emocje” – dodają Marek Ekes i Przemek Pawlak – kreatywni z agencji Nairobia, odpowiedzialni za koncept.
„JESTEM WYKRYWACZEM PREZENTÓW” to promocja konsumencka dla aparatów Nikon COOLPIX. Na klientów, którzy kupią jeden z promocyjnych aparatów COOLPIX oraz wyślą zdjęcie wymarzonego prezentu czeka dziesięć nagród pieniężnych o wartości 10 000 zł oraz nagroda główna w wysokości 100 000 zł. Loteria trwaa do 10 stycznia 2012 r.
Na komunikację promocji składają się przede wszystkim spoty TV 30 s i 15 s, które będą emitowane od 28 listopada br. do grudnia br. w stacjach: TVP tematyczne, grupa TVN, grupa Polsat, pozostałe stacje tematyczne, a także za pomocą kanałów POS TV w sklepach oraz w Internecie. Kampanię wspierają dodatkowo spoty radiowe 30 s i 5 s, komunikacja POS w punktach sprzedaży oraz szerokie, niestandardowe działania online i TV, przygotowane m.in. we współpracy z Viva TV.
Źródło: Nairobia