logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Pierwsze urodziny Bizon media

  PR 05.10.2007, przeczytano 697 razy
ilustracjastrzałka
Liczba użytkowników (real users) sieci BizOn media (Megapanel PBI/ Gemius, 2006.08 - 2007.06)

Mija rok działalności pierwszego w Polsce biznesowego domu sprzedaży mediów – BizOn media.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pierwsze-urodziny-bizon-media,6160,artykul.html

Dokładnie rok temu 19 września 2006 zainaugurowano działalność Bizon media, domu sprzedaży mediów specjalizującego się w dotarciu do grupy celowej – biznes, z mediami internetowymi, ambientowymi oraz prasą w ofercie. Od momentu powstania BizOn ulega sukcesywnej rozbudowie. Zasięg sieci zwiększył się o ponad 50% osiągając według ostatnich wyników badania Megapanel PBI/Gemius ponad 3,6 mln osób miesięcznie. Znacznie wzrosła również liczba odsłon generowanych przez internautów Bizon media - w czerwcu wyniosła ona 85 mln. Statystyki te plasują Bizon media w czołówce rankingu zasięgów sekcji biznesowych na portalach i kategorii „Biznes, prawo, finanse” sieci reklamowych.

„Zasięg sieci budujemy przede wszystkim poprzez odpowiedni dobór pozycji do portfolio” – mówi Rafał Szychowski, Managing Director w BizOn media. „Zaczynaliśmy z 28 serwisami, dziś obsługujemy ich ponad 40. Nie skupiamy się jednak wyłącznie na oglądalności. Zależy nam na tym, aby nasze portfolio miało elitarny charakter i wiązało się z witrynami o najwyższej jakości”. Sieć sprzedaje m. in. strony eGospodarka.pl, Parkiet.com, MediaRun.pl, GazetaPrawna.pl, Eurobankier.pl czy Podatki.pl. W tym roku BizOn media pozyskał poza tym jeden z serwisów największego portalu finansowo – gospodarczego w polskim Internecie - MSP.Money.pl, czy też lidera wśród serwisów prawniczych - Lex.com.pl. "Powstanie odrębnego brandu dedykowanego targetowi biznesowemu było trafnym posunięciem ułatwiającym komunikację z potencjalnymi reklamodawcami oraz zapewniającym bardziej indywidualne planowanie. Pozyskanie kolejnych silnych brandów bez wątpienia umocni pozycję Bizona na naszym rynku reklamy internetowej" – mówi Tomek Pudlis Dyrektor ds. reklamy Money.pl.

Od pół roku trwa rozbudowa działu sprzedaży bezpośredniej BizOn media. Nadal jednak klientami sieci są przede wszystkim kluczowe domy mediowe. W ciągu roku firma zrealizowała ponad pół tysiąca kampanii m.in. General Motors, Microsoft, Era Biznes, Orange dla firm, LOT, Polkomtel, PZU, TVN Biznes. Reklamodawcy doceniają przede wszystkim atrakcyjną grupę celową, nośników BizOn media, jaką są pracownicy biznesu. “Koncentracja tylko w obrębie tematyki biznesowo – gospodarczej owocuje coraz celniejszymi ofertami, trafiającymi do najbardziej wymagającej oraz wyczulonej i jednocześnie bardzo pożądanej przez reklamodawców grupy docelowej w sieci – ludzi sukcesu o wysokich dochodach” – mówi Robert Olszewski, Internet Advertising Supervisor w firmie ClickAd. Zdaniem Agnieszki Tomczyk Media Director w HYPERmedia: „Bizon w znakomity sposób uzupełnił ofertę sieci reklamowych oraz portali. HYPERmedia ma w swoim portfolio wielu klientów, których produkty są skierowane do osób zamożnych, zajmujących wysokie stanowiska. Bizon pozwala docierać do nich bardzo precyzyjnie a zarazem efektywnie kosztowo”.

Równie istotne dla reklamodawców okazują się sprawność i niezawodność obsługi. „Powstanie osobnego domu sprzedaży mediów skupiającego przede wszystkim witryny o charakterze biznesowym niezwykle ułatwiło i przyśpieszyło proces planowania i zakupu internetowych kampanii reklamowych. Nie bez znaczenia jest również elastyczność oraz profesjonalizm osób tworzących zespół BizOn media” – mówi Tomasz Kuisz Interactive Media Planner w Universal McCann. „Sukces Bizon media to nie tylko zajęcie pozycji lidera pod względem zasięgu serwisów biznesowych, to również rzetelność, solidność i chęć współpracy osób tworzących tę firmę” – Klaudia Janowska, Senior Interactive Buyer w Universal McCann.

„Jesteśmy zadowoleni, iż pomysł biznesowej sieci reklamowej okazał się trafiony. Naszym priorytetowym celem jest dalsze powiększanie portfolio i tym samym dążenie do bycia największym oferentem reklamowej powierzchni biznesowej w Polsce. Nieustannie staramy się także budować świadomość istnienia marki” – podsumowuje Rafał Szychowski.

Źródło: BizOn media

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nekk stworzył spot dla marki Bioderma
Marka Bioderma rusza z nową kampanią społeczną Ty czujesz, my dbamy" skierowaną do pacjentów z problemami skórnymi. Spot wspierający akcję przygotowała agencja pharmamarketingowa NEKK.
Powstało Stowarzyszenie Agencji Public Relations
Stowarzyszenie Agencji Public Relations (SAPR) to nazwa nowej organizacji, która została powołana przez 20 agencji PR z różnych miast Polski w celu reprezentacji i wspierania szeroko rozumianej branży usług komunikacji i PR. Stowarzyszenie, które już na starcie reprezentuje społeczność ponad 300 konsultantów, stawia sobie za cel podnoszenie i promowanie wysokiej jakości usług...
Nałęczowianka wspiera kampanię „Siła pragnienia” loterią z eko-nagrodami
Marka naturalnej wody mineralnej Nałęczowianka wystartowała z ogólnopolską loterią, w której do wygrania są nagrody przyjazne środowisku, m.in. w pełni elektryczny samochód Nissan Leaf. Loteria jest elementem wspierającym najnowszą kampanię „Siła pragnienia”, z którą marka ruszyła na początku października.
#Siejdobro z marką Verbena
Zrób coś dla siebie, pamiętając o innych! Właśnie na tym założeniu opiera się najnowsza kampania marki Verbena, która ruszyła 5 października i potrwa do 15 listopada. Za jej realizację odpowiada krakowska agencja reklamowa Brave Brain.
Mastercard przedłuża umowę z UEFA Champions League
Mastercard poinformował o przedłużeniu partnerstwa z UEFA Champions League na lata 2021-2024, tym samym kontynuując wieloletnią współpracę, która rozpoczęła się w 1994 roku. Umowa obejmuje również prawa sponsorskie do meczów Superpucharu Europy w 2021, 2022 i 2023 roku.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764