logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Pierwsze w Polsce pieczątki antybakteryjne Colop

  PR 29.06.2011, przeczytano 1713 razy
ilustracjastrzałka

W codziennym użytkowaniu pieczątki są często stosowane przez wiele osób – co oznacza możliwość przenoszenia i multiplikowania różnorodnych bakterii. Pieczątki stosowane są też w charakterystycznych miejscach, takich jak instytucje służby zdrowia czy edukacja, w których higiena i ochrona antybakteryjna mają szczególne znaczenie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pierwsze-w-polsce-pieczatki-antybakteryjne-colop,12798,artykul.html

Biorąc pod uwagę rosnące zapotrzebowanie na produkty wyposażone w zabezpieczenia antybakteryjne, Colop Polska wprowadziła na rynek pieczątki z ochroną antybakteryjną Microban. 

Colop wykorzystuje zabezpieczenie Microban trzeciej generacji z dodatkiem srebra. Microban 3G Silver gwarantuje aktywną i długotrwałą ochronę przed bakteriami takimi jak: E. coli, Salmonella, S. aureus, MRSA oraz innymi mikroorganizmami. 

Zabezpieczenie stosowane w pieczątkach Microban jest bardzo trwałe - nie jest możliwe jej zmycie bądź usunięcie z powierzchni produktu.

Produkty z ochroną Microban są stosowane w medycynie od ponad 10 lat. Odkąd firma Colop wprowadziła zabezpieczenie do swoich produktów, ochrona Microban obecna jest również w obszarze pieczątek samotuszujących serii Nowy Printer - Microban oraz Classic Line.

Źródło: Colop Polska


avatar użytkownika
+ + + + +

Tekst opublikował użytkownik: colop_polska

(COLOP POLSKA)

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764