logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Pierwszy, bezpłatny biuletyn PIAP

  PR 08.12.2014, przeczytano 948 razy

W dniu dzisiejszym ukazał się pierwszy w historii bezpłatny Biuletyn Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych. Publikacja została wydana w nakładzie 2000 egzemplarzy i dotrze do firm z branży artykułów promocyjnych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pierwszy%2C-bezplatny-biuletyn-piap,23437,artykul.html

Publikacja PIAP jest trochę Hyde Parkiem, forum wymiany myśli i doświadczeń. Czasami także budzących burzliwe dyskusje, jak w przypadku ustawy o opłatach na rzecz czystych nośników. W numerze przeczytacie Państwo ile artyści zarabiają na sprzedaży urządzeń pamięci, jakie jest stanowisko biura ZAiKS, SAWP, ZPAV i dlaczego przepisy budzą tyle kontrowersji. Dowiecie się Państwo także, w jaki sposób można wykorzystać nowy obowiązek noszenia odblasków po zmroku, jakie są plusy i minusy eksportu na wschód, jak poradzić sobie z upadłością dłużnika, co to są  condo-hotele i dlaczego warto inwestować w nieruchomości wakacyjne i … oczywiście to nie wszystko! Zapraszam do lektury. Joanna Łęczycka Biuro Zarządu PIAP.

Biuletyn PIAP, to publikacja skierowana do nas, ludzi budujących rynek BTL. Znajdziecie w nim Państwo nie tylko informacje o branży, o PIAPie, który niewątpliwie służy zrzeszaniu nas tak, abyśmy „mówili jednym głosem”, ale również porady prawne, nowinki ekonomiczne czy pomysły na inwestowanie naszych pieniędzy lub spędzanie wolnego czasu. Życzę Państwu wielu inspiracji oraz miłej lektury - Magda Owczarska Wiceprezes Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych.

Aktualny numer: http://almanach.piap.megiteam.pl/gazeta-02014/

Źródło: PIAP

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764