logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Pierwszy, bezpłatny biuletyn PIAP

  PR 08.12.2014, przeczytano 704 razy

W dniu dzisiejszym ukazał się pierwszy w historii bezpłatny Biuletyn Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych. Publikacja została wydana w nakładzie 2000 egzemplarzy i dotrze do firm z branży artykułów promocyjnych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pierwszy%2C-bezplatny-biuletyn-piap,23437,artykul.html

Publikacja PIAP jest trochę Hyde Parkiem, forum wymiany myśli i doświadczeń. Czasami także budzących burzliwe dyskusje, jak w przypadku ustawy o opłatach na rzecz czystych nośników. W numerze przeczytacie Państwo ile artyści zarabiają na sprzedaży urządzeń pamięci, jakie jest stanowisko biura ZAiKS, SAWP, ZPAV i dlaczego przepisy budzą tyle kontrowersji. Dowiecie się Państwo także, w jaki sposób można wykorzystać nowy obowiązek noszenia odblasków po zmroku, jakie są plusy i minusy eksportu na wschód, jak poradzić sobie z upadłością dłużnika, co to są  condo-hotele i dlaczego warto inwestować w nieruchomości wakacyjne i … oczywiście to nie wszystko! Zapraszam do lektury. Joanna Łęczycka Biuro Zarządu PIAP.

Biuletyn PIAP, to publikacja skierowana do nas, ludzi budujących rynek BTL. Znajdziecie w nim Państwo nie tylko informacje o branży, o PIAPie, który niewątpliwie służy zrzeszaniu nas tak, abyśmy „mówili jednym głosem”, ale również porady prawne, nowinki ekonomiczne czy pomysły na inwestowanie naszych pieniędzy lub spędzanie wolnego czasu. Życzę Państwu wielu inspiracji oraz miłej lektury - Magda Owczarska Wiceprezes Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych.

Aktualny numer: http://almanach.piap.megiteam.pl/gazeta-02014/

Źródło: PIAP

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja mediowa Starcom Polska (Publicis Groupe Polska) uruchomiła własny podcast zatytułowany „Rozmowy Strategiczne”, który ma się stać dla Klientów agencji i całej brażny marketingowej, następnym po serwisie www.cmoinsider.pl źródłem wiedzy i inspiracji na temat najbardziej aktualnych tendencji w biznesie i komunikacji marketingowej.
Portfolio agencji poszerzyło się o Klienta z branży zdalnej edukacji. ContentHouse jest odpowiedzialny za realizację działań contentmarketingowych dla platformy nauki języka angielskiego Tutlo.
#Mamkontrolę – kampania społeczna, która otwarcie mówi o spożywaniu alkoholu
Problem nadmiernego i szkodliwego spożywania alkoholu dotyczy większej liczby osób niż pozornie się wydaje. Niepowodzenia w pracy, urodziny kolegi, nerwowy dzień – wszystko może być pretekstem.
Druk 3D zmienia oblicze branży rozrywkowej
Niemal każde studio filmowe posiada już drukarkę 3D. Rekwizytorzy, filmowcy i projektanci kostiumów wykorzystują tę technologię na różnych poziomach. Drukowanie w 3D pozwoliło stworzyć repliki kości dinozaurów na potrzeby filmu „Jurassic World”. Film „Czarna Pantera” dostał Oscara za kostiumy stworzone właśnie na drukarkach 3D. Polskie...
Agencja Keypr dla Fundacji Sue Ryder
Fundacja Sue Ryder wybrała Agencję Public Relations keyPR do obsługi całościowych działań komunikacyjnych. Współpraca rozpoczęła się w lipcu 2020 i potrwa 12 miesięcy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764