logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Pierwszy audioseans w Multikinie nagrodzony Innovation 2020

  PR 03.06.2020, przeczytano 693 razy

Projekt „Stelaż” w kinie zrealizowany przez Storytel, Multikino i agencję MeLike w lutym br. został nagrodzony SREBREM Innovation 2020 w kategorii Innowacyjne Doświadczenie w podkategoriach: TOUCHPOINT i EVENT.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pierwszy-audioseans-w-multikinie-nagrodzony-innovation-2020,387276,artykul.html

Sieć kin Multikino, należąca do oferty Multikino Media oraz Storytel i agencja MeLike w lutym br. zorganizowali w warszawskim Multikinie Młociny pierwszy audioseans. Na uczestników tego wydarzenia czekał nowoczesny system dźwięku trójwymiarowego Dolby Atmos, półleżące fotele SuperVip i słuchowisko „Stelaż" na podstawie sztuki teatralnej Łukasza Orbitowskiego w interpretacji Wojciecha Mecwaldowskiego.

- Widzowie sieci Multikino uczestniczą w naszych kinach w wielu ciekawych wydarzeniach zaczynając od opery na wielkim ekranie a kończąc na retransmisjach koncertów. Jako marka kojarzona z niestandardowymi działaniami, w lutym z radością wraz ze Storytelem zaproponowaliśmy naszym klientom pierwszy audioseans. Wydarzenie spotkało się z entuzjazmem ze strony widzów, dlatego tym bardziej cieszymy się z nagród Innovation 2020 – mówi Marcin Duda, Head of Digital Multikino Media.

Konkurs Innovation tworzy katalog najlepszych polskich innowacji z ostatniego roku. Projekt „Stelaż” – pierwszy audioseans w Multikinie – został nagrodzony SREBREM Innovation 2020 w kategorii Innowacyjne Doświadczenie w podkategoriach: TOUCHPOINT i EVENT.

Gala wręczenia nagród Innovation 2020 odbyła się online 1 czerwca br.

Źródło: Multikino Media sp. z o.o.

www.multikinomedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
KRRiT: Sygnał Radia Maryja zakłócano z Rosji
Sekretarz Wykonawczy IGO EUTELSAT informuje Przewodniczącego KRRiT:
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764