logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Pierwszy komediowy serial audio w Polsce zadebiutuje w Empik Go

  PR 05.03.2021, przeczytano 489 razy
ilustracja

Szkolenie z Kołczem Lajkiem a może spotkanie z Grzegorzem Mateusiakiem? Zakrapiany wyjazd integracyjny z wojną paintballową czy mądrości szalonego szefa? Które z tych wyzwań okaże się najtrudniejsze dla pracowników korporacji medycznej w dobie szalejącej w Wuhan grypy? Tego dowiemy się już 4 marca - w aplikacji Empik Go zadebiutuje „FAKAP”, audioserial z udziałem aktorów komediowych młodego pokolenia oraz supergwiazd polskiego stand-upu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pierwszy-komediowy-serial-audio-w-polsce-zadebiutuje-w-empik-go,390481,artykul.html

FAKAP” to pierwszy komediowy serial audio, w którym w bohaterów wcielają się aktorzy komediowi oraz topowi polscy stand-uperzy. W pierwszą tego typu produkcję fabularną w Polsce Empik Go zaangażował ponad 13 lektorów. Bezkompromisowa, pełna absurdu i dowcipu fabuła, którą wykreował stand-uper Juliusz Sipika, rozbawi do łez nie tylko pracowników korporacji, ale także każdego, kto ceni sobie wysublimowane poczucie humoru. Scenariusz, który nawiązuje do kultury pracy wielkich przedsiębiorstw, został podzielony na 6 odcinków. W role pracowników „Viking Pharm” wcielą się między innymi: Michał Meyer, Sebastian Stankiewicz, Szymon Mysłakowski, Karolina Piechota, Michał Zieliński, Magda Smalara czy Mateusz Grydlik. W przerysowanych, komicznych rolach pojawią się stand-uperzy Mateusz Socha, Łukasz „Lotek” Lodkowski, Magda Kubicka, Paweł Chałupka, Błażej Krajewski czy Adam van Bendler. Praca na planie tego typu produkcji to zawsze świetna zabawa, ale też swego rodzaju wyzwanie, jak podkreśla Sebastian Stankiewicz.

– Gdy dostałem propozycję udziału w serialu „Fakap”, od razu postanowiłem zapoznać się z tekstem. Nigdy nie byłem pracownikiem korporacji, zabawne historie o wewnętrznych zdarzeniach i języku znam jedynie z opowieści znajomych. Po lekturze wiedziałem jednak, że chcę wziąć w tym udział. Scenariusz został napisany w bardzo zabawny sposób, a zarysowane postaci są charakterystyczne i oryginalne. W tekście mamy także do czynienia z komediowym rytmem, to bardzo ważne, by przez fabułę przechodzić wartko. Humor całej społeczności możemy poznać dzięki świetnej warstwie tekstowej. Cieszę się także, że wziąłem udział w produkcji z tak wyjątkową ekipą, którą znam z SNL Polska – mówi aktor.

Historia niezbyt zgranego zespołu pracowników pod wodzą szefa-oszołoma stała się motywem przewodnim audioserialu, którego producentem jest Paweł Heba, Dyrektor Kreatywny Empik Go.

– „FAKAP” to pierwsza tego typu produkcja na rynku. Od dawna chcieliśmy stworzyć serial komediowy, długo też szukaliśmy formuły na współpracę z inspirującą nas polską sceną stand-up comedy. Gdy Julek pokazał nam scenariusz pilotażowego odcinka FAKAPU pojawiła się okazja na połączenie obu tematów. Od początku wiedzieliśmy kogo chcemy zaangażować do produkcji. Aktorzy i komicy zagrali fantastycznie, reżyser doskonale rozegrał humor i tempo scenariusza, a w studio pojawiały się nawet charakterystyczne dla stand-upu improwizacje – mówi Paweł Heba.

Premiera ASAP (as soon as possible)

Codzienienność pracowników Działu Implementacji Procesów przepełniają asapy, brainstormy, brifingi, deadline’y oraz feedbacki. Team musi mierzyć się także z coraz bardziej szalonymi pomysłami leadera oraz zarządu. Nic nie jest jednak dla nich ważniejsze niż półroczna premia, która wiąże się z realizacją kejpiajów. Do czego zdolni są pracownicy korporacji medycznej? Jak na ich plany wpłynie panująca w Wuhan grypa? Czy grupa indywidualistów będzie potrafiła połączyć siły i zdetronizować szefa-oszołoma? Odpowiedzi niebawem.

Za strategię content marketingową tytułu odpowiadają Paweł Heba, Dyrektor Kreatywny Empik Go i Karol Kowalski, Content Marketing Manager.

Dedykowana strona: www.empik.com/go/fakap

FAKAP

  • Premiera: 4 marca w aplikacji Empik Go
  • Liczba odcinków: 6
  • Scenariusz serialu: Juliusz Sipika
  • Reżyseria: Krzysztof Czeczot
  • W rolach głównych: Michał Meyer, Sebastian Stankiewicz, Szymon Mysłakowski, Karolina Piechota, Michał Zieliński, Magda Smalara, Mateusz Grydlik, Mateusz Socha, Łukasz „Lotek” Lodkowski, Magda Kubicka, Paweł Chałupka, Błażej Krajewski, Adam Van Bendler.
  • Realizacja dźwięku: Osorno Media
  • Producent wykonawczy: Osorno Media
  • Producent: Empik Go

Źródło: Empik

www.empik.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
Komunikat Spółki Telewizja Polska S.A. w likwidacji
W dniu 21 marca br. Telewizja Polska S.A. w likwidacji skierowała do prokuratury zawiadomienie w sprawie szeregu nieprawidłowości przy zawieraniu umów, w których zaciągane były wielomilionowe zobowiązania, co narazić mogło TVP na szkodę wielkich rozmiarów. To efekt trwających działań kontrolnych prowadzonych w Spółce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764