logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Pierwszy milion Dorzeczy.pl i rekordowe zasięgi Wprost.pl

  PR 18.08.2017, przeczytano 839 razy
ilustracjastrzałka

Ponad milion wyniosła w lipcu liczba unikalnych użytkowników serwisu Do Rzeczy.pl. Liczba odsłon serwisu wzrosła do ponad 6 mln 100 tys. To ośmiokrotnie więcej niż przed rokiem i znacząco więcej niż zakładała strategia rozwoju serwisu. Ponownie wydłużył się również czas spędzany przez użytkowników na stronie DoRzeczy.pl.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pierwszy-milion-dorzeczy.pl-i-rekordowe-zasiegi-wprost.pl,33432,artykul.html

Rekordowe zasięgi notował w lipcu również serwis Wprost.pl, którego liczba użytkowników przekroczyła 2 mln 100 tysięcy, a liczba odsłon wyniosła 8 mln 732 tysiące. W sumie serwisy Grupy PMPG Polskie Media odnotowały w lipcu ponad 15 mln odsłon i ok. 3 mln 500 tys. unikalnych użytkowników.    

Warto zwrócić uwagę, że serwis Wprost.pl największą oglądalność notował w okresie protestów związanych z procedowaniem ustaw o zmianach w sądownictwie. Najwyższa oglądalność DoRzeczy.pl przypadła z kolei na czas po zakończeniu protestów w ostatnim tygodniu lipca.

Wynik serwisu Wprost.pl w lipcu potwierdzają, że w sprawdza się realizowana od blisko roku strategia tygodnika i serwisu, który nie będzie postrzegany jako prawicowy czy lewicowy, zaangażowany po jednej ze stron politycznego sporu, ale który będzie neutralny politycznie i silny merytorycznie, który da czytelnikowi wiedzę i rzetelną informację, który będzie zorientowany na dobrze pojęty interes społeczny.

- W czasie, kiedy emocje w polskiej polityce sięgały zenitu, czytelnicy zaczęli doceniać wyważony i merytoryczny głos, który mogli znaleźć zarówno w tygodniku „Wprost”, ale przede wszystkim właśnie – z uwagi na dynamikę wydarzeń - w serwisie Wprost.pl –
ocenia Michał Maciej Lisiecki, wydawca „Wprost”.

Siłą serwisu DoRzeczy.pl pozostaje jego wyspecjalizowany zespół redakcyjny oraz współpraca z autorami najlepszego konserwatywnego tygodnika w kraju, tygodnika „Do Rzeczy”, m.in. Kamili Baranowskiej, Piotra Gabryela, Pawła Lisickiego, Piotra Semki, Wojciecha Wybranowskiego, Rafała Ziemkiewicza, Piotra Zychowicza.

Rekordowe zasięgi serwisów grupy PMPG to efekt konsekwentnie realizowanej strategii budowy silnych brandów mediów zasięgowych poprzez dywersyfikację formatów i kanałów dostępu oraz rozbudowę portfolio uznanych, opiniotwórczych marek wydawanych tygodników o kolejne elementy, które budują trwałą relację z czytelnikami/użytkownikami.   

Serwisy internetowe Grupy: Wprost.pl, DoRzeczy.pl, nowy portal SuperHistoria.pl oraz zbierający znakomite recenzje wertykalny portal Film.com.pl razem mają blisko 3,5 miliona unikalnych użytkowników i notują ponad 15 mln odsłon. 

Media grupy PMPG są również bardzo aktywne w mediach społecznościowych. Na Facebooku fanpage Tygodnika Lisickiego zgromadził ponad 106 000 fanów, a dodatkowo ponad 18 500 osób śledzi fanpage DoRzeczy. Profil Historii Do Rzeczy obserwuje ponad 16 000 osób. Na Twitterze konto DoRzeczy.pl ma ponad 44 tys. obserwatorów, a konto Tygodnika Do Rzeczy – 24 tysiące. Tygodnik „Wprost” ma prawie 190 tys. fanów na FB i ponad 445 tys. obserwujących na Twitterze. Magazyn Film na FB ma ponad 15 000 fanów, na Twitterze obserwuje go prawie 3000 użytkowników.

W sumie media grupy PMPG Polskie Media notują dziś następujące zasięgi:

  • 3 500 bezpośrednich uczestników wydarzeń organizowanych pod marką „Wprost” lub „Do Rzeczy”
  • 200 000 czytelników drukowanych i cyfrowych wydań tygodników „Wprost” i „Do Rzeczy”
  • 370 000 fanów na Facebooku
  • 515 000 obserwujących na Twitterze
  • 3 500 000 użytkowników serwisów internetowych Wprost.pl, DoRzeczy.pl, SuperHistoria.pl, Film.com.pl
  • 15 000 000 odsłon serwisów internetowych.

Źródło: PMPG POLSKIE MEDIA S.A.

www.pmpg.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
Komunikat Spółki Telewizja Polska S.A. w likwidacji
W dniu 21 marca br. Telewizja Polska S.A. w likwidacji skierowała do prokuratury zawiadomienie w sprawie szeregu nieprawidłowości przy zawieraniu umów, w których zaciągane były wielomilionowe zobowiązania, co narazić mogło TVP na szkodę wielkich rozmiarów. To efekt trwających działań kontrolnych prowadzonych w Spółce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764