logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Pierwszy na świecie audiobook regulaminu Facebooka powstał w Polsce

  PR 18.02.2019, przeczytano 369 razy

Social media to dzisiaj przede wszystkim Facebook, a ten ma swój regulamin. Czytaliście? Nie? Nie przejmujcie się, większość z nas go nie czytała. Od teraz będziecie mogli go posłuchać w drodze do pracy lub na spotkanie, ponieważ pierwszy na świecie audiobook regulaminu Facebooka powstał w Polsce. Dla swoich słuchaczy przygotował go Łukasz Wołek, twórca podcastu Marketing Ludzkim Głosem.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pierwszy-na-swiecie-audiobook-regulaminu-facebooka-powstal-w-polsce,381301,artykul.html

Dlaczego warto go przesłuchać? Choćby po to, by nie powielać bezmyślnie pojawiających się regularnie łańcuszków “niewyrażających zgody” na wykorzystywanie danych użytkownika. Jeżeli rejestrujemy się na Facebooku, akceptujemy jego regulamin. A w regulaminie wyraźnie, i to już w pierwszych punktach, zapisano, w jaki sposób i które nasze dane oraz publikowane treści (jak np. zdjęcia) mogą być wykorzystywane i rozpowszechniane.

Dodatkowo wyjaśnione zostały m.in. takie kwestie:

  • Czy użytkownik Facebooka może korzystać z fałszywego imienia i nazwiska?
  • Czy usuwane treści zawsze są naprawdę usunięte?
  • Czego nie wolno robić na Facebooku?
  • Co może zrobić użytkownik Facebooka, jeżeli jego prawa zostaną naruszone?
  • Czy zdjęcia użytkowników Facebooka można rozpowszechniać i udostępniać innym?
  • Jakie są zobowiązania użytkownika?
  • Czy Facebook może zmienić nazwę użytkownika?

W imieniu Łukasza oraz swoim zapraszamy do prawie 40-minutowej podróży w zakamarki tego dokumentu.

Audiobook dostępny jest TUTAJ

Źródło: Abanana

www.abanana.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764