logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Pierwszy na świecie ekran do Digital Signage z certyfikatem Pantone

  PR 14.10.2019, przeczytano 203 razy
ilustracjastrzałka

BenQ, znany światowy innowator i producent profesjonalnych urządzeń do wyświetlania wprowadza na rynek Smart Signage Series SL6502K, pierwszy na świecie cyfrowy wyświetlacz, który uzyskał status Pantone Validated, potwierdzający wierność reprodukowania kolorów na ekranie z paletą Pantone Matching System (PMS).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pierwszy-na-swiecie-ekran-do-digital-signage-z-certyfikatem-pantone,384336,artykul.html

- SL6502K jest przykładem kumulacji doświadczenia BenQ w dziedzinie najwyższej jakości cyfrowej prezentacji kolorów - powiedział Conway Lee, prezes BenQ Corporation. - BenQ oferuje teraz spójne pod względem prezentacji kolorów, kompleksowe rozwiązanie od projektu przez produkcję po prezentację na wielkoformatowych ekranach w studiach mody, sklepach i centrach handlowych – zgodnie z systemem kolorów Pantone, któremu ufają specjaliści z branży projektowej i modowej.

- Uniwersalny język kolorów Pantone pozwala twórcom na precyzyjne określenie kolorów, a znak Pantone Validated odzwierciedla zdolność BenQ Signage Series SL6502K do prawidłowego odtworzenia pełnej gamy kolorów Pantone Matching System (PMS) - powiedział Iain Pike, partner Dyrektor ds. Rozwoju biznesu w Pantone.

- Jesteśmy podekscytowani, że BenQ jest pierwszą firmą, która opracowała zgodny z Pantone pakiet do projektowania i edycji oraz wielkoformatowy cyfrowy wyświetlacz certyfikowany Pantone Validated. SL6502K oferuje także dodatkową elastyczność regulacji kolorów w trybach: Photo, Cinema i M-Book przygotowanych do lepszego odwzorowania kolorów w różnych materiałach filmowych i graficznych.

Sl6502K ma 65 calowy ekran o rozdzielczości 4K UHD (3840x2160) i jasności 500 nitów, może pracować w trybie ciągłym (24/7) w temperaturze 0°C - 40°C. Monitor ma wbudowane głośniki 2x10W, system operacyjny Android oraz oprogramowanie X-Sign 2.0 z ponad 150 szablonami do szybkiego tworzenia, dystrybucji i planowania wyświetlania atrakcyjnych graficznie, przyciągających uwagę treści informacyjnych i reklamowych.

Źródło: BenQ Corporation

www.benq.eu

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wydatki na reklamę w kategorii kosmetyków na świecie, po dwóch latach spadku, w okresie 2019-2021 mają utrzymać stabilny wzrost. Już w tym roku, reklama internetowa wyprzedziła telewizję, która jeszcze w 2018 była największym medium reklamowym w kategorii Beauty. Jak wynika z raportu Beauty Advertising Expenditure Forecasts - opublikowanego przez agencję mediową Zenith - do 2021...
Dla nowych kadr w poligrafii – współpraca Canon i Politechniki Warszawskiej
Z raportu pt. „Rynek poligraficzny i opakowań z nadrukiem w Polsce” wydanego przez Polskie Bractwo Kawalerów Gutenberga we współpracy z KPMG oraz Uniwersytetem Warszawskim wynika, że w naszym kraju liczba pracowników sektora poligraficznego przekroczyła 50 tysięcy osób. Pod tym względem ustępujemy już tylko największym gospodarkom Europy.
Zamiast modelek w kampanii galerii handlowe pojawili się zwykli - niezwykli ludzie
Gemini Park Tarnów odsłoniło już 50 ambasadorów swojej kampanii wizerunkowej, realizowanej pod hasłem "Tarnowskie Oblicza Mody". Oryginalny projekt ma za zadanie wypromować galerię, ale także pokazać potencjał ludzki miasta i regionu.
PIAP ma nowych Członków
Grono Członków Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych powiększyło się o cztery nowe firmy z branży. Członkami stowarzyszenia branżowego PIAP zostały:  3Drubber, Agencja Reklamowa „GadżetPL”, Be Joy – pakPOS, Nagrody.pl.
Bartek Ostałowski promuje ekspresową dostawę z Inter Cars
Szeroki asortyment części i szybka dostawa, to jedne z wielu czynników, dzięki którym Inter Cars na przestrzeni blisko 30 lat zbudował pozycję niekwestionowanego lidera na polskim rynku. Właśnie te aspekty pokazuje w swoim najnowszym filmie Bartek Ostałowski, ambasador marki.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764