logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Pierwszy na świecie ekran do Digital Signage z certyfikatem Pantone

  PR 14.10.2019, przeczytano 883 razy
ilustracjastrzałka

BenQ, znany światowy innowator i producent profesjonalnych urządzeń do wyświetlania wprowadza na rynek Smart Signage Series SL6502K, pierwszy na świecie cyfrowy wyświetlacz, który uzyskał status Pantone Validated, potwierdzający wierność reprodukowania kolorów na ekranie z paletą Pantone Matching System (PMS).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pierwszy-na-swiecie-ekran-do-digital-signage-z-certyfikatem-pantone,384336,artykul.html

- SL6502K jest przykładem kumulacji doświadczenia BenQ w dziedzinie najwyższej jakości cyfrowej prezentacji kolorów - powiedział Conway Lee, prezes BenQ Corporation. - BenQ oferuje teraz spójne pod względem prezentacji kolorów, kompleksowe rozwiązanie od projektu przez produkcję po prezentację na wielkoformatowych ekranach w studiach mody, sklepach i centrach handlowych – zgodnie z systemem kolorów Pantone, któremu ufają specjaliści z branży projektowej i modowej.

- Uniwersalny język kolorów Pantone pozwala twórcom na precyzyjne określenie kolorów, a znak Pantone Validated odzwierciedla zdolność BenQ Signage Series SL6502K do prawidłowego odtworzenia pełnej gamy kolorów Pantone Matching System (PMS) - powiedział Iain Pike, partner Dyrektor ds. Rozwoju biznesu w Pantone.

- Jesteśmy podekscytowani, że BenQ jest pierwszą firmą, która opracowała zgodny z Pantone pakiet do projektowania i edycji oraz wielkoformatowy cyfrowy wyświetlacz certyfikowany Pantone Validated. SL6502K oferuje także dodatkową elastyczność regulacji kolorów w trybach: Photo, Cinema i M-Book przygotowanych do lepszego odwzorowania kolorów w różnych materiałach filmowych i graficznych.

Sl6502K ma 65 calowy ekran o rozdzielczości 4K UHD (3840x2160) i jasności 500 nitów, może pracować w trybie ciągłym (24/7) w temperaturze 0°C - 40°C. Monitor ma wbudowane głośniki 2x10W, system operacyjny Android oraz oprogramowanie X-Sign 2.0 z ponad 150 szablonami do szybkiego tworzenia, dystrybucji i planowania wyświetlania atrakcyjnych graficznie, przyciągających uwagę treści informacyjnych i reklamowych.

Źródło: BenQ Corporation

www.benq.eu

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764