logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Pierwszy numer kwartalnika Kukbuk już w sprzedaży

  PR 02.04.2021, przeczytano 264 razy
ilustracjastrzałka

Od tego roku magazyn KUKBUK stał się kwartalnikiem i będzie ukazywał się sezonowo. Pierwszy numer – KUKBUK Wiosna właśnie trafił do sprzedaży. Magazyn ma nowy format, winietę, okładkę, makietę i oprawę – szytą, z płóciennym grzbietem. Liczy prawie 300 stron, na których oprócz materiałów okołokulinarnych, czytelnik znajdzie treści dotyczące kultury i szeroko rozumianego stylu życia. Wraz ze zmianą formatu wydania, pojawiły się również nowe możliwości reklamowe, z naciskiem na realizacje niestandardowe.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pierwszy-numer-kwartalnika-kukbuk-juz-w-sprzedazy,390898,artykul.html

Kwartalnik KUKBUK to magazyn-książka, którego ambicją jest zyskanie wartości kolekcjonerskiej, zawierający sprawdzone przepisy i uniwersalne treści, które pokazują, jak ważnym elementem kultury jest jedzenie. KUKBUK odsłania złożoność i wielowątkowość świata, pozwala spojrzeć na konteksty kulinarne przez pryzmat nauk humanistycznych, w tym historii, socjologii, antropologii, literatury, sztuki, czy dizajnu.

Nowy magazyn został podzielony na trzy części: przestrzeń, ciało i umysł. W pierwszej, czytelnik znajdzie materiały o wnętrzach oraz o tym jak przestrzeń, zarówno ta prywatna, jak i publiczna, wpływa na nasze życie. Część druga to kulinarne podróże po świecie i sprawdzone przepisy – szybkie i proste na co dzień oraz bardziej wyszukane na wyjątkowe okazje.  W trzeciej – redakcja będzie przyglądać się inspirującym stylom życia oraz ideom i koncepcjom związanym ze światem kulinariów.

Autorami i autorkami KUKBUK-a są uznane wykładowczynie i wykładowcy akademiccy, pisarki i pisarze, naukowczynie i naukowcy, m.in.: doktor nauk biologicznych Joanna Podgórska, profesor socjologii Marek Krajewski, filozof Tomasz Stawiszyński, biolog ewolucyjny Szymon Drobniak, kulturoznawca Tomasz Sobierajski oraz pisarki Agnieszka Drotkiewicz i Ula Ryciak.

- KUKBUK jest na rynku już osiem lat. Gdy zaczynaliśmy, świat wyglądał zupełnie inaczej, dopiero kiełkowała kulinarna rewolucja, której staliśmy się częścią. Dziś nasi czytelnicy to ludzie bardzo świadomi, którzy chcą czytać wartościowe, rozwijające treści. I my na tę potrzebę odpowiadamy. Nowy kwartalnik KUKBUK jest jak książka, zarówno pod względem objętości, publikowanych materiałów, które się nie dezaktualizują oraz solidnej, jakościowej oprawy. Przez kilka miesięcy naszej nieobecności na rynku okazało się, że to „analogowe” doświadczenie czytelnicze jest bardzo potrzebne w świecie zdominowanym przez technologie. To idealny pretekst i okazja do tego, by choć na chwilę się oderwać się od codzienności.  – mówi Daria Pawlewska, redaktorka naczelna i wydawczyni kwartalnika KUKBUK.

Kwartalnik KUKBUK będzie ukazywał się na początku każdej nowej pory roku. Do kupienia w dobrych salonach prasowych i w e-sklepie na KUKBUK.pl. Cena kwartalnika KUKBUK to 49 zł, a rocznej prenumeraty – 196 zł.

Źródło: KUKBUK

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

TikTok wiodąca platforma krótkich filmów wideo, wprowadza nową funkcję dla reklamodawców chcących budować świadomość marki i zwiększać efektywność prowadzonych kampanii marketingowych. TikTok Reach & Frequency oferuje przejrzyste warunki planowania działań brandingowych, monitorowanie grona odbiorców oraz liczby wyświetleń przekazu reklamowego....
Aż 10 tys. zł mogą wygrać słuchacze Radia Złote Przeboje w nowym konkursie antenowym "Dycha po ósmej". Zabawa, w której można wziąć udział od dziś - środy, 14 kwietnia 2021 r., rozgrywana jest w porannej audycji "Złote Przeboje na dzień dobry". Uczestnicy konkursu w 10 sekund będą musieli odgadnąć nazwiska gwiazd, których głosy...
„People first. Not cookies” - Grupa Wyborcza z nowym hasłem
Grupa Wyborcza, która zajmuje się sprzedażą reklam marki Wyborcza, podkreśla w swoich działaniach nowe hasło - „People first. Not cookies”. Nawiązuje w ten sposób do skoncentrowania działań marki wokół prawdziwych odbiorców – czytelników, użytkowników i subskrybentów Wyborcza.pl, a w wymiarze reklamowym – na...
Nowa strategia rozwoju platformy informacyjnej Newsme.pl
Po trzech latach obecności na rynku mediów newsme.pl ze swoją aktywną i oddaną społecznością budowaną przez cały ten czas decyduje się na intensyfikację oraz dynamizację działań. W tym celu przedstawia nową strategię rozwoju z zachowaniem esencji ducha marki – tak wewnątrz, jak i zewnątrz. To kompleksowy i gruntowny proces rozbudowy, wykorzystujący dotychczasowy...
Awanse i zmiany w zespole komunikacji korporacyjnej Agory
Od kwietnia 2021 r. Agata Staniszewska, rzecznik prasowy Agory jest jednocześnie zastępcą dyrektora ds. komunikacji korporacyjnej spółki. Dyrektorem komunikacji Agory jest od wielu lat Nina Graboś, łącząca od listopada 2020 r. zadania szefowej zespołu ds. PR i relacji inwestorskich z rolą szefa biura zarządu Agory. Oprócz tego od lutego 2021 r. Anna Fidos jako...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764