Ponad 70 stron marketingowej wiedzy przekazywanej przez najważniejsze nazwiska branży – to oferuje nowy, praktyczny magazyn sprawny.marketing. Pierwsze wydanie ukaże się już w drugiej połowie maja. A w nim polskie case studies, informacje o nowych narzędziach niezbędnych w pracy każdego marketera i dużo praktycznych wskazówek.
Sprawny.marketing to pierwsze w Polsce czasopismo oparte na schemacie grywalizacji. Wynagrodzenie autorów będzie zależne od tego, jak ocenią ich czytelnicy. Taki model magazynu gwarantuje treści najwyższej jakości.
Marketerzy w Polsce borykają się obecnie z wieloma problemami. Dzieje się tak, ponieważ marketing to bardzo dynamiczna branża, gdzie zmiany zachodzą błyskawicznie i trudno dopasować do nich swoje działania. Wiele osób nie wie, który sposób będzie najbardziej efektywny, a przykłady wielkich marek zza oceanu rzadko pomagają rozwiać wątpliwości. Brakuje im możliwości porównania swojej sytuacji z doświadczeniem kogoś, kto miał podobne problemy.
Z pomocą w tych trudnościach przychodzi sprawny.marketing. To magazyn po brzegi wypełniony praktycznymi treściami, których znajomość pomoże marketerom usprawnić ich pracę. Teksty pisane są przez wieloletnich praktyków - a wśród nich najsłynniejsze branżowe nazwiska: Pawła Tkaczyka, Michała Sadowskiego czy Szymona Słowika, którzy w przystępny sposób dzielą się swoim doświadczeniem i wiedzą. Artykuły są zróżnicowane tematycznie, poruszają szeroki zakres zagadnień: od social mediów, przez SEO aż po video marketing, co pozwoli każdemu znaleźć coś dla siebie. Dodatkowo sprawny.marketing informuje o polecanych, darmowych wydarzeniach marketingowych oraz o nowościach w tematyce mediów społecznościowych, SEO i Google AdWords.
Magazyn będzie ukazywał się co trzy miesiące, a dostęp do niego można uzyskać jedynie po wykupieniu prenumeraty. To ostatnie dni, by wykupić roczną lub dwuletnią prenumeratę w korzystnej, promocyjnej cenie - w dniu premiery cena magazynu wzrośnie o kilkadziesiąt złotych.
Źródło: MaxROY.com