logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Pierwszy numer magazynu Sprawny.marketing

  PR 15.05.2017, przeczytano 1275 razy
ilustracjastrzałka

Ponad 70 stron marketingowej wiedzy przekazywanej przez najważniejsze nazwiska branży – to oferuje nowy, praktyczny magazyn sprawny.marketing. Pierwsze wydanie ukaże się już w drugiej połowie maja. A w nim polskie case studies, informacje o nowych narzędziach niezbędnych w pracy każdego marketera i dużo praktycznych wskazówek.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pierwszy-numer-magazynu-sprawny.marketing,32455,artykul.html

Sprawny.marketing to pierwsze w Polsce czasopismo oparte na schemacie grywalizacji. Wynagrodzenie autorów będzie zależne od tego, jak ocenią ich czytelnicy. Taki model magazynu gwarantuje treści najwyższej jakości.

Marketerzy w Polsce borykają się obecnie z wieloma problemami. Dzieje się tak, ponieważ marketing to bardzo dynamiczna branża, gdzie zmiany zachodzą błyskawicznie i trudno dopasować do nich swoje działania. Wiele osób nie wie, który sposób będzie najbardziej efektywny, a przykłady wielkich marek zza oceanu rzadko pomagają rozwiać wątpliwości. Brakuje im możliwości porównania swojej sytuacji z doświadczeniem kogoś, kto miał podobne problemy.

Z pomocą w tych trudnościach przychodzi sprawny.marketing. To magazyn po brzegi wypełniony praktycznymi treściami, których znajomość pomoże marketerom usprawnić ich pracę. Teksty pisane są przez wieloletnich praktyków - a wśród nich najsłynniejsze branżowe nazwiska: Pawła Tkaczyka, Michała Sadowskiego czy Szymona Słowika, którzy w przystępny sposób dzielą się swoim doświadczeniem i wiedzą. Artykuły są zróżnicowane tematycznie, poruszają szeroki zakres zagadnień: od social mediów, przez SEO aż po video marketing, co pozwoli każdemu znaleźć coś dla siebie. Dodatkowo sprawny.marketing informuje o polecanych, darmowych wydarzeniach marketingowych oraz o nowościach w tematyce mediów społecznościowych, SEO i Google AdWords.

Magazyn będzie ukazywał się co trzy miesiące, a dostęp do niego można uzyskać jedynie po wykupieniu prenumeraty. To ostatnie dni, by wykupić roczną lub dwuletnią prenumeratę w korzystnej, promocyjnej cenie - w dniu premiery cena magazynu wzrośnie o kilkadziesiąt złotych.


Źródło: MaxROY.com

www.maxroy.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Raport Aplikuj.pl o upskillingu i reskillingu
Według danych z najnowszego raportu Aplikuj.pl radykalna modyfikacja kariery zawodowej jest zjawiskiem równie częstym, co rozwój na obecnym stanowisku. Czy możemy już mówić o nowym trendzie na polskim rynku pracy? IAB Polska oraz Standard kwalifikacji digital marketingowych DIMAQ zostali patronami honorowymi raportu.
 Marketing w wyszukiwarkach dla NGO - poradnik
O co zadbać, aby pojawiać się w wynikach wyszukiwania? Gdzie szukać pomysłów i jak pisać treści, aby Google chciało je wyświetlać? Jak reklamować swoją organizację bez nadwerężania budżetu? Grupa Robocza SEM IAB Polska opracowała pierwszy przewodnik po marketingu w wyszukiwarkach skierowany do specjalistów z organizacji pozarządowych.
Jak reklamować organizację w internecie bez dużego budżetu? Poradnik
Widoczność w internecie to dziś „być albo nie być” nie tylko dla podmiotów komercyjnych, ale także dla organizacji pozarządowych, których model finansowania nie pozwala na przeznaczanie dużych budżetów na marketing. Tzw. trzeci sektor nie jest jednak skazany na internetowy niebyt. Przeciwnie, eksperci Grupy Roboczej SEM IAB Polska podpowiadają...
Raport o zrównoważonym rozwoju w digital marketingu
IAB Europe publikuje drugą edycję rocznego raportu "State of Readiness - Sustainability in Digital Advertising Report 2024". W planie również debata online na temat zrównoważonego rozwoju w branży.
E-book: AI to paliwo dla biznesu. Kto skorzysta?
W najnowszej publikacji „Masters&Robots: What Matters?” Digital University prezentuje najważniejsze trendy dotyczące transformacji biznesu, innowacji, marketingu, relacji z klientem, hiperpersonalizacji i przywództwa, które mają szansę zmienić to, jak postrzegamy świat i zachodzące w nim procesy. Oto, jak rewolucja technologiczna wpływa na zmiany w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764