logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Pierwszy numer magazynu Sprawny.marketing

  PR 15.05.2017, przeczytano 1119 razy
ilustracjastrzałka

Ponad 70 stron marketingowej wiedzy przekazywanej przez najważniejsze nazwiska branży – to oferuje nowy, praktyczny magazyn sprawny.marketing. Pierwsze wydanie ukaże się już w drugiej połowie maja. A w nim polskie case studies, informacje o nowych narzędziach niezbędnych w pracy każdego marketera i dużo praktycznych wskazówek.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pierwszy-numer-magazynu-sprawny.marketing,32455,artykul.html

Sprawny.marketing to pierwsze w Polsce czasopismo oparte na schemacie grywalizacji. Wynagrodzenie autorów będzie zależne od tego, jak ocenią ich czytelnicy. Taki model magazynu gwarantuje treści najwyższej jakości.

Marketerzy w Polsce borykają się obecnie z wieloma problemami. Dzieje się tak, ponieważ marketing to bardzo dynamiczna branża, gdzie zmiany zachodzą błyskawicznie i trudno dopasować do nich swoje działania. Wiele osób nie wie, który sposób będzie najbardziej efektywny, a przykłady wielkich marek zza oceanu rzadko pomagają rozwiać wątpliwości. Brakuje im możliwości porównania swojej sytuacji z doświadczeniem kogoś, kto miał podobne problemy.

Z pomocą w tych trudnościach przychodzi sprawny.marketing. To magazyn po brzegi wypełniony praktycznymi treściami, których znajomość pomoże marketerom usprawnić ich pracę. Teksty pisane są przez wieloletnich praktyków - a wśród nich najsłynniejsze branżowe nazwiska: Pawła Tkaczyka, Michała Sadowskiego czy Szymona Słowika, którzy w przystępny sposób dzielą się swoim doświadczeniem i wiedzą. Artykuły są zróżnicowane tematycznie, poruszają szeroki zakres zagadnień: od social mediów, przez SEO aż po video marketing, co pozwoli każdemu znaleźć coś dla siebie. Dodatkowo sprawny.marketing informuje o polecanych, darmowych wydarzeniach marketingowych oraz o nowościach w tematyce mediów społecznościowych, SEO i Google AdWords.

Magazyn będzie ukazywał się co trzy miesiące, a dostęp do niego można uzyskać jedynie po wykupieniu prenumeraty. To ostatnie dni, by wykupić roczną lub dwuletnią prenumeratę w korzystnej, promocyjnej cenie - w dniu premiery cena magazynu wzrośnie o kilkadziesiąt złotych.


Źródło: MaxROY.com

www.maxroy.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prawie 9 na 10 konsumentów na całym świecie uważa zrównoważony rozwój za ważny przy wyborze marki[1]. Jak na to „wyzwanie” odpowiadają globalni gracze i czego możemy się od nich nauczyć? Czym jest real time CSR i dlaczego wojna w Ukrainie wprowadziła nowe standardy dobroczynności, uruchamiając jednocześnie falę wolontariatu pracowniczego? Dlaczego nie każda pomoc jest...
Digital marketing to dzisiaj jedno z kluczowych działań biznesowych dla każdego liczącego się przedsiębiorstwa w Polsce i na świecie, dlatego każdego roku powstają nowe firmy oferujące usługi w tym obszarze. Od czego zacząć zakładanie agencji digital marketingowej, w jaki sposób budować dobry i zgrany zespół, czy jak wyceniać działania, żeby biznes się opłacał? Chociaż...
Aż 92% firm jest świadomych, że wkrótce kluczowe przeglądarki internetowe wykorzystywane przez polskich internautów zakończą obsługę plików cookie firm trzecich,a 80% wie o zachodzących procesach co najmniej od roku. Ponad połowa badanych (59%) zadeklarowała też gotowość na nadchodzącą zmianę.
Spicy Mobile o Martech i korzystaniu z usług cyfrowych
Agencja marketingu mobilnego Spicy Mobile opublikowała właśnie raport „MarTech”. To już 6. edycja tej niezwykle popularnej i najbardziej obszernej publikacji dotyczącej rynku mobilnego w Polsce, w której czytelnicy znajdą między innymi wyniki badania na temat cyfryzacji polskiego społeczeństwa i stosunku Polaków do nowych technologii.
Salestube udostępnił nowy przewodnik po Google Marketing Platform
Agencja martech i e-commerce SalesTube dwa lata temu stworzyła pierwsze na świecie opracowanie z zakresu Google Marketing Platform. Bezpłatny materiał doczekał się swojej drugiej edycji, której premiera odbyła się 15 listopada. Ebook GMP 2.0. to ponad 100 stron wiedzy o jednej z największych platform do zakupu mediów i analizy danych, uwzględniającej zmiany w produktach GMP, takie...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764