logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Pierwszy polski sklep internetowy z neonami standardowymi

  PR 05.10.2007, przeczytano 4464 razy
ilustracjastrzałka

Firma KAPILAR, producent neonów z certyfikatem PN-EN ISO 9001:2001 uruchomiła pierwszy polski sklep internetowy z neonami standardowymi (gotowymi neonami wewnętrznymi w popularnych wzorach tj. OPEN, BAR, CAFE).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pierwszy-polski-sklep-internetowy-z-neonami-standardowymi,6171,artykul.html

Kupujący z oferty (obecnie kilkadziesiąt projektów) może wybrać sposób montażu (plansza plexi, aluminiowa ramka, bez podkładu) oraz sposób zasilenia (ciągłe lub pulsacyjne). Neony te oprócz stałej dostępności charakteryzują się niższą niż w przypadku indywidualnych projektów ceną. Firmy reklamowe otrzymują atrakcyjne rabaty.

Zapraszamy do zakupów po adresem www.e-neony.com

Żródło: KAPILAR
www.kapilar.pl


avatar użytkownika
+ + + +

Tekst opublikował użytkownik: kapilar

(PPHU Kapilar)

kapilar o sobie:

Działamy od 1981 roku w 6 grupach asortymentowych: NEON, TERMOMETR, SZKŁO AGD, SZKŁO DEKORACYJNE, SZKŁO LABORATORYJNE i NAPRAWA SZKŁA. Posiadamy najnowocześniejszą w Polsce infrastrukturę oraz jako pierwsi w branży szkła wdrażamy ISO 9001:2001.

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764