logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Pierwszy Program Partnerski w firmie AGAWA.PL

DariaKostera  PR 28.11.2002, przeczytano 650 razy

Na stronach sklepu www.agawa.pl pojawił się nowy dział, przygotowany dla wQszystkich Partnerów firmy AGAWA.PL Sp. z o.o.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pierwszy-program-partnerski-w-firmie-agawa.pl,1333,artykul.html

Jest on rodzajem akcji polegającej na wymianie bannerowej między serwisami internetowymi.
Jednak to nie wszystko. Oprócz aktywnej reklamy na stronach sklepu internetowego http://www.agawa.pl i rekomendacji poszczególnych witryn, partnerzy firmy zyskują:

  • możliwość promocyjnych zakupów podczas specjalnych dni partnerskich oraz
  • 10-odniową darmową reklamę na wortalu http://www.druknet.pl.
    W zależności od zainteresowania i skuteczności Programu Partnerskiego, firma Agawa.pl będzie wdrażać nowe i jeszcze lepsze udogodnienia dla swoich współpracowników.
    Obecne szczegóły programu znajdują się na stronie: http://www.agawa.pl/onas/program_partner/.


  • + + +

    Tekst opublikował użytkownik: DariaKostera

    Więcej informacji o użytkowniku

    PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

    REKLAMA

    Komentarze

    Zaloguj się i dodaj komentarz

    Najnowsze w tym dziale

    Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
    #TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
    Super Ranking SAR
    W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
    Wychillowana panda w kampanii Thermomix
    Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
    Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
    Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
    Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
    Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
     
    Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764