logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Pierwszy przenośny spektrodensytometr od Konica Minolta Sensing

   18.01.2011, przeczytano 5934 razy
ilustracjastrzałka

Pierwszy na świecie przenośny spektrodensytometr służący do pomiaru koloru wydruków na papierze wybielanym optycznie, to zwiastun wejścia Konica Minolta Sensing Europe na rynek branży poligraficznej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pierwszy-przenosny-spektrodensytometr-od-konica-minolta-sensing,11895,artykul.html

Kompaktowe urządzenie stanowić ma odpowiedź producenta na wzrastającą digitalizację oraz wymagania przemysłu. Jest także początkiem całego segmentu instrumentów pomiarowych, przeznaczonych dla branży poligraficznej.

Spektrodensytometry FD-7 i FD-5 oferują możliwość pomiaru kolorów na podstawie standardowego oświetlenia D 50, zgodnie z warunkiem pomiarowym M1, stosownie do normy ISO 13655. Umożliwiać ma to opatentowana technologia pomiaru barw: Virtual Fluorescence Standard (VFS).

Rozwiązaniem mającym zwiększać precyzję pomiaru jest automatyczna korekcja długości fali w detektorze instrumentów. Przed każdym pomiarem dokonywana jest wewnętrzna kompensacja odchyleń, co zapewniać ma większą niezawodność i powtarzalność pomiaru. Dzięki temu zbędny stawać ma się okresowy test kalibracji długości fal.

Oprócz pomiarów gęstości optycznej oraz koloru, FD-7 umożliwia także pomiar widma oświetlenia w którym dokonuje się wizualnej oceny wydruków. Wynik pomiaru może być użyty w dalszych przeliczeniach jako specyficzny, niestandardowy iluminat użytkownika. Dodatkowa funkcja skanowania dowolnych tablic testowych czynić ma ze spektrodensytometru FD-7 wysoce wydajne urządzenie do kalibracji systemów druku.

Wchodząc na rynek produktów przeznaczonych dla branży poligraficznej, Konica Minolta Sensing wychodzi naprzeciw postępującej digitalizacji oraz wzrastającym wymaganiom tej branży, korzystając jednocześnie z dotychczasowych doświadczeń. Pierwszy na świecie przenośny kolorymetr firma wprowadziła na rynek już w 1982 roku.

Źródło: Konica Minolta

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764