logo
WIADOMOŚCI

Pierwszy serial internetowy History

Mateusz Zawiślak  PR 10.08.2017, przeczytano 170 razy
ilustracjastrzałka

Stacja HISTORY wyprodukowała pierwszy internetowy serial dokumentalny, który 10 sierpnia będzie udostępniony użytkownikom aplikacji nc+ GO TV, a pod koniec miesiąca pojawi się również na kanałach społecznościowych HISTORY. „Skarby polskie” to cykl sześciu kilkuminutowych odcinków, w których przybliżone zostaną historie dotyczące najbardziej tajemniczych skarbów – zarówno tych odkrytych, jak i ciągle nieodnalezionych. Ekspertem w programie jest historyk i dziennikarz Michał Wójcik, znany widzom z serii „Brać czy nie brać”. Partnerem cyklu jest platforma nc+.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pierwszy-serial-internetowy-history,33368,artykul.html

Polska skrywa wiele skarbów. Oprócz tych odnalezionych, istnieją opowieści i legendy przekazywane kolejnym pokoleniom od setek lat o wartościowych przedmiotach ukrytych w podziemiach zamków, klasztorów czy pałaców. Wśród tych odkrytych do dziś wielkie emocje budzi skarb ze Środy Śląskiej. To w latach 80. XX wieku w czasie robót drogowych robotnicy odkryli regalia z XIV wieku (złotą koronę), przykład jednego z najcenniejszych znalezisk XX-wiecznej Europy. W jednym z odcinków „Skarbów polskich” zaprezentowane zostaną szerzej kulisy odkrycia skarbu oraz ich historia. Poza Środą Śląską ekipa HISTORY dotarła m.in. do Zamków w Grodnie i Niedzicy oraz Opactwa w Lubiążu, by opowiedzieć o legendach i tropach, które mogą zaprowadzić poszukiwaczy do skarbu.

Za produkcję „Skarbów Polskich” odpowiada firma DzikiLis. Reżyserem cyklu jest Aleksandra Flis. Ze strony A+E Networks za nadzór projektu odpowiadają Katarzyna Grynienko i Tomasz Wysocki.

Izabella Wiley
, dyrektor generalna na Europę Środkowo-Wschodnią w A+E Networks skomentowała: - Przez „Skarby polskie” chcemy przybliżyć fanom HISTORY wiele ciekawych, a często też mało znanych tematów z historii Polski. Od ponad roku nieprzerwanie produkujemy materiały wyłącznie do mediów społecznościowych, gdyż dostrzegamy, że blisko 300 tysięcy pasjonatów historii i tajemniczych opowieści skupionych wokół naszych marek, szuka właśnie takich treści. Cieszymy, że możemy teraz zaprezentować tych 6 fascynujących historii.

Premiera wszystkich odcinków cyklu odbędzie się w czwartek, 10 sierpnia wyłącznie w nc+ GO TV. Od 25 sierpnia odcinki w tygodniowych odstępach pojawią się na oficjalnej stronie i profilach społecznościowych HISTORY na YouTube i Facebooku.

Źródło: A+E Networks

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Badanie: Jak duże jest zainteresowanie Mundialem? [INFOGRAFIKA]
W maju ponad 28 mln razy użytkownicy pytali Google o Mundial. Prognozuje się, że w czerwcu padnie blisko 1 197 mln podobnych zapytań. Jakie hasła są najczęściej wyszukiwane i co najbardziej interesuje użytkowników w związku z Mistrzostwami Świata w Piłce Nożnej? Dowiecie się z infografiki firmy Semtec.
Yieldriser otwiera oddział w Brazylii
YieldRiser – międzynarodowy ekspert w dziedzinie optymalizacji przychodów z reklamy w Internecie – rozpoczął ekspansję zagraniczną. Firma otworzyła pierwszy oddział w Brazylii.
Publico24: Polski start-up chce zrewolucjonizować dystrybucję prasy
Publico24 stworzyło model cyfrowej dystrybucji prasy, oparty na subskrypcji na wzór Netflixa. Dzięki niewielkim nadajnikom rozmieszczonym w miejscach publicznych czytelnik za pomocą aplikacji może bez ograniczeń czytać na telefonie lub tablecie wybraną gazetę czy pojedynczy artykuł. Nie płaci nic, bo koszt pokrywa abonament opłacany przez przedsiębiorcę lub właściciela lokalu,...
Nowy Dyrektor Sprzedaży Bezpośredniej w Netsprint Group
Katarzyna Dudzińska-Sroga objęła stanowisko Dyrektora Sprzedaży Bezpośredniej w Netsprint Group. Będzie ona zarządzać zespołem odpowiedzialnym za sprzedaż do klientów regionalnych i bezpośrednich.
Value Media najbardziej dynamicznie rozwijającym się  domem mediowym
Dom mediowy Value Media, należący do Group One, największej niezależnej grupy komunikacyjnej w Polsce, został niekwestionowanym liderem rankingu polskich agencji mediowych według najnowszego raportu RECMA 2017, notując najwyższą dynamikę wzrostu w ciągu ostatnich 3 lat (+ 292%).
 
środa 20.06.2018, 141 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone