logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Pierwszy sklep formatu „Nike Rise" w Krakowie

  PR 20.02.2024, przeczytano 1934 razy
ilustracja

20 lutego br. w Centrum Handlowym Bonarka otwarto pierwszy salon "Nike Rise" w Polsce. Dwupoziomowy sklep o powierzchni 1000 mkw. w swoim założeniu łączy bogaty świat sportu i jego różnorodnych dyscyplin z innowacyjnymi, cyfrowymi doświadczeniami i usługami.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pierwszy-sklep-formatu-_nike-rise_-w-krakowie,403178,artykul.html

  • Międzynarodowa marka odzieży sportowej Nike wybrała Centrum Handlowe Bonarka
  • w Krakowie na pierwszą lokalizację swojego sklepu w modelu „Nike Rise”.
  • 20 lutego pierwsi klienci weszli do nowego salonu marki.
  • Powierzchnia handlowa salonu wynosi 1000 mkw., a klienci mogą spodziewać się tam asortymentu zgodnego z najnowszymi trendami sportowymi.

Bonarka jest największym centrum handlowym w Krakowie i całym województwie małopolskim. Dzięki temu mamy przestrzeń do tego, aby nasi najemcy otwierali u nas flagowe sklepy, oferujące pełne spektrum asortymentu. Dlatego też doświadczenie zakupowe osiągane w Bonarce jest niezwykłe i unikalne w skali całego regionu co przyciąga nowatorskie i ekscytujące koncepty takie jak Nike Rise. Niezmiernie się cieszę, że międzynarodowa marka o tak ugruntowanej pozycji w świecie sportu i świadomości klienta jak Nike na swoją pierwszą lokalizację formatu Nike Rise w Polsce wybrała właśnie CH Bonarka. Nowoczesny i przestronny salon będzie mocnym punktem wśród różnorodnego asortymentu sportowego – podkreśla Łukasz Lorencki, asset manager w Nepi Rockcastle.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Cyfrowe usługi i doświadczenia w centrum nowatorskiej koncepcji. Sklep Nike Rise został zaprojektowany tak, aby oferować kupującym interaktywne doświadczenia oraz płynne przechodzenie pomiędzy zakupami online i offline. Salon w Krakowie oferuje najnowsze obuwie i odzież sportową Nike i Jordan, a także wybór ulubionych produktów lifestylowych w kolekcjach dla kobiet, mężczyzn i dzieci w każdym wieku.

Klienci mogą skorzystać z „Footwear Fastlane”, który przedstawia nie tylko produkty, tak by klient sprawnie mógł odnaleźć najlepiej dopasowane do swoich potrzeb obuwie sportowe. W Nike Rise w Bonarce konsumenci będą mogli skorzystać również z usługi services hub, miejsce zacierające granicę między światem online i offline z usługą Click and Collect. Właścicielem i operatorem Nike Rise Bonarka jest Retailors Ltd (FOX Group), kluczowy partner Nike Stores.

Źródło: Centrum Handlowe Bonarka

bonarka.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?
Cyfrowa inżynieria wzrostu, gdzie każda decyzja opiera się na danych, a wszystkie złotówki pracują na Twoje wyniki? Właśnie tak można określić performance marketing! Coraz częściej działania z zakresu SEM to kluczowa strategia firm, które nie tyle co chcą przetrwać, ale mają w zamiarze rosnąć. W tym artykule opowiemy, czym jest performance...
 Wirtualny klon na scenie: konferencja Horeca 2025 i realizacja HOLO Group
Dynamiczny rozwój technologii opartych na sztucznej inteligencji otwiera przed sektorem HoReCa nowe możliwości w zakresie komunikacji, zarządzania doświadczeniami konsumenckimi oraz optymalizacji procesów operacyjnych. Choć często postrzegana jako narzędzie zarezerwowane dla branż stricte technologicznych, AI coraz śmielej wkracza również do świata gastronomii,...
Nie tylko drewno, szkło i beton. Tworzywa sztuczne we wnętrzach
Płyty z tworzyw sztucznych coraz śmielej wkraczają do świata wnętrz. Są stosunkowo tanie, lekkie, wytrzymałe i łatwe w personalizacji. Eksperci z PłytyPlastikowe.pl zauważają, że popyt na nie rośnie zarówno wśród projektantów, jak i indywidualnych klientów.
Cichy wróg lojalności. Jak uchronić programy lojalnościowe przed fraudami
Na pierwszy rzut oka to niewinny gest – karta podarunkowa, uśmiech klienta, bonus za lojalność. Ale za kulisami tej marketingowej uprzejmości może kryć się kosztowna luka w systemie. W Wielkiej Brytanii sklepy coraz częściej rezygnują z kart podarunkowych nie przez brak zainteresowania, ale przez... pracowników, którzy znaleźli sposób, by zamienić...
Ewolucja reklamy papierowej – od informacji o promocjach do nośnika wartości
Mimo postępującej cyfryzacji drukowane materiały promocyjne wciąż cieszą się dużym zaufaniem społecznym i wysoką skutecznością w dotarciu do odbiorców. Jednak rosnąca świadomość ekologiczna konsumentów sprawia, że również one muszą podążać ścieżką zrównoważonego rozwoju. Wyniki piątej edycji badania przeprowadzonego dla Polskiego...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764