logo
WIEDZA
Polska reklama i poligrafiaWIEDZA

Pierwszy sklep formatu „Nike Rise" w Krakowie

  PR 20.02.2024, przeczytano 1270 razy
ilustracja

20 lutego br. w Centrum Handlowym Bonarka otwarto pierwszy salon "Nike Rise" w Polsce. Dwupoziomowy sklep o powierzchni 1000 mkw. w swoim założeniu łączy bogaty świat sportu i jego różnorodnych dyscyplin z innowacyjnymi, cyfrowymi doświadczeniami i usługami.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/pierwszy-sklep-formatu-_nike-rise_-w-krakowie,403178,artykul.html

  • Międzynarodowa marka odzieży sportowej Nike wybrała Centrum Handlowe Bonarka
  • w Krakowie na pierwszą lokalizację swojego sklepu w modelu „Nike Rise”.
  • 20 lutego pierwsi klienci weszli do nowego salonu marki.
  • Powierzchnia handlowa salonu wynosi 1000 mkw., a klienci mogą spodziewać się tam asortymentu zgodnego z najnowszymi trendami sportowymi.

Bonarka jest największym centrum handlowym w Krakowie i całym województwie małopolskim. Dzięki temu mamy przestrzeń do tego, aby nasi najemcy otwierali u nas flagowe sklepy, oferujące pełne spektrum asortymentu. Dlatego też doświadczenie zakupowe osiągane w Bonarce jest niezwykłe i unikalne w skali całego regionu co przyciąga nowatorskie i ekscytujące koncepty takie jak Nike Rise. Niezmiernie się cieszę, że międzynarodowa marka o tak ugruntowanej pozycji w świecie sportu i świadomości klienta jak Nike na swoją pierwszą lokalizację formatu Nike Rise w Polsce wybrała właśnie CH Bonarka. Nowoczesny i przestronny salon będzie mocnym punktem wśród różnorodnego asortymentu sportowego – podkreśla Łukasz Lorencki, asset manager w Nepi Rockcastle.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Cyfrowe usługi i doświadczenia w centrum nowatorskiej koncepcji. Sklep Nike Rise został zaprojektowany tak, aby oferować kupującym interaktywne doświadczenia oraz płynne przechodzenie pomiędzy zakupami online i offline. Salon w Krakowie oferuje najnowsze obuwie i odzież sportową Nike i Jordan, a także wybór ulubionych produktów lifestylowych w kolekcjach dla kobiet, mężczyzn i dzieci w każdym wieku.

Klienci mogą skorzystać z „Footwear Fastlane”, który przedstawia nie tylko produkty, tak by klient sprawnie mógł odnaleźć najlepiej dopasowane do swoich potrzeb obuwie sportowe. W Nike Rise w Bonarce konsumenci będą mogli skorzystać również z usługi services hub, miejsce zacierające granicę między światem online i offline z usługą Click and Collect. Właścicielem i operatorem Nike Rise Bonarka jest Retailors Ltd (FOX Group), kluczowy partner Nike Stores.

Źródło: Centrum Handlowe Bonarka

bonarka.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Slodkie: Produkcja czekolady vs. CSR
Z roku na rok rośnie świadomość na temat pilnej potrzeby ochrony środowiska i konieczności walki ze zmianami klimatycznymi. Coraz więcej firm podejmuje aktywne działania w tym kierunku – zarówno na poziomie lokalnym, jak i globalnym. Znani producenci słodyczy, jak SLODKIE, podnoszą poprzeczkę dla całej branży, kierując się wartościami zrównoważonego...
Rozliczenia abonamentowe królują w branży SEO
Ponad połowa agencji i freelancerów zajmujących się SEO oferuje tylko jeden model rozliczeniowy za wykonaną pracę – tak wynika z międzynarodowej ankiety przeprowadzonej w 2024 roku przez Ahrefs [1] . Największą popularnością cieszy się miesięczny abonament – opcję tę wskazało aż 78 proc....
SparkyB: viralowa autentyczność marek
Marki stały się naszym towarzyszem życia, przyjacielem, wsparciem w propagowaniu różnych idei. Tworzą społeczności, które są najważniejszym kanałem komunikacji z odbiorcą. Z badań wynika, że 91% osób wierzy w siłę społeczności, a 70% konsumentów twierdzi, że lepiej odbiera markę, gdy jej pracownicy są aktywni w mediach...
Google zablokował 5,5 miliarda reklam. Scamem karmi nas AI
Treści o charakterze seksualnym, promocja broni czy nielegalny hazard, prezentowane często przez deepfejki na podobieństwo znanych osób. To m.in. takie reklamy są na celowniku Google, który na swojej platformie zablokował aż 5,5 miliarda reklam. Pod bacznym okiem korporacji z Doliny Krzemowej są też wybory – zarówno w Polsce jak i te uznawane za najważniejsze, czyli w USA.
Panasonic: projekcja immersyjna i trendy w technologii wizualnej
Chad Kunimoto z Panasonic Connect wyjaśnia, w jaki sposób innowacje w dziedzinie technologii obrazu przyczyniają się do zwiększenia interakcji i zainteresowania wśród odwiedzających różnorodne atrakcje na całym świecie.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764